تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

انواع ساعت هوشمند برندهای معروف کدامند؟

هر چیزی که باید درباره ساعت مچی هوشمند بدانید

اخبار تصلا
ساعت‌ مچی هوشمند، این گجت‌پوشیدنی جذاب چه کاربردی دارد و آیا ارزش خریدن دارد؟ ممکن است این سوال را بپرسید که با وجود گوشی هوشمند چه نیازی به ساعت مچی هوشمند است. در این مطلب با معرفی انواع ساعت و مچ‌بند هوشمند به شما کمک خواهیم کرد که بهترین مدل ساعت هوشمند را انتخاب کنید. […]

ساعت‌ مچی هوشمند، این گجت‌پوشیدنی جذاب چه کاربردی دارد و آیا ارزش خریدن دارد؟ ممکن است این سوال را بپرسید که با وجود گوشی هوشمند چه نیازی به ساعت مچی هوشمند است. در این مطلب با معرفی انواع ساعت و مچ‌بند هوشمند به شما کمک خواهیم کرد که بهترین مدل ساعت هوشمند را انتخاب کنید.

تصلا – ساعت مچی هوشمند از طریق ارتباط با تلفن همراه هوشمند تمامی اطلاعات تماس، Notification و دیگر اطلاعات نظیر  اطلاعات آب و هوا را از تلفن هوشمند گرفته و روی صفحه نمایش ساعت به شما نشان خواهد داد.

ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که چک کردن تلفن همراه راحت یا امکان‌پذیر نباشد. مثلا موقع رانندگی یا موقع پیاده‌روی و دویدن. در این شرایط چک کردن ساعت مچی هوشمند راحت‌تر است. 

رقابت کمپانی‌های تولیدکننده ساعت‌های مچی و ساعت‌های هوشمند، باعث شد طراحی و امکانات ساعت‌ مچی هوشمند خیلی سریع فراتر از انتظار پیش رود.

برنامه‌نویسی مورد استفاده در انواع ساعت هوشمند به خصوص برند اپل بسیار دقیق و با حساسیت بالا در نظر گرفته شده است به طوری که سطح اتصال بسیار قوی و ایده‌آل را فراهم ساخته است. ظرافت انواع ساعت هوشمند در بعضی از مدل‌ها خیره‌کننده است.

اولین ساعت‌های هوشمند در واقع همان ساعت‌های دیجیتالی بودند که در کودکی دور دست خود می‌بستیم. این ساعت‌های دیجیتالی نقش یک سرگرمی را داشت.

ساعت هوشمند در واقع یک ساعت کامپیوتری است که زمان را نمایش می‌دهد و توانایی انجام وظایفی مانند محاسبات، ترجمه و همینطور بازی‌های کامپیوتری را دارند. ساعت‌های هوشمند قابلیت اتصال به موبایل را دارند و همگام‌سازی به درستی صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید به سادگی کارهایی که در تلفن همراه خود انجام می‌دادید را به واسطه ساعت هوشمند انجام دهید. برخی از مدل‌های ساعت هوشمند برای مکالمه بسیار عالی هستند.

با برخی از آنها می‌توانید عکس بگیرید، خرید کنید و یا از کارت اعتباری آن استفاده کنید. همینطور به واسطه این ساعت‌ها می‌توانید وضعیت سلامتی و میزان کالری دریافتی خود را تجزیه و تحلیل کنید. معمولاً ساعت‌های هوشمند روی مچ دست بسته می‌شوند و دارای ابعاد کوچکی هستند.

ساعت هوشمند به عنوان یک سیستم مستقل کار می‌کند و همیشه در دسترس شما قرار می‌گیرد. ساعت‌ها اغلب دارای پردازنده و RAM و دارای سیستم عامل مخصوصی هستند. همینطور از حسگرهای شتاب‌سنج و دماسنج و همینطور قطب‌نما در آن استفاده شده است.

برخی از مدل‌های ساعت هوشمند دارای دوربین اختصاصی هستند و از صفحه نمایش لمسی مخصوصی برخوردار هستند.

نمایش نقشه و صفحه نمایش گرافیکی بخش مهمی از ساعت هوشمند محسوب می‌شود. برخی از ساعت‌ها دارای حافظه داخلی و شیار کارت حافظه هستند. برخی دیگر به واسطه مودم‌های ارتباطی ارتباط برقرار می‌کنند. در خرید ساعت هوشمند می‌بایست برند و کارایی به دقت بررسی شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان و کاربردی

معرفی انواع ساعت هوشمند

انواع ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active برای آقایان و بانوان استفاده می‌شود و در روش‌های ورزشی و رسمی و روزمره طراحی شده است. وزن این ساعت ۲۵ گرم است و از جنس شیشه گوریلا گلس ۳ است.

جنس بدنه این ساعت آلومینیوم است و جنس بند آن نیز سیلیکونی است. نوع قفل‌بند ساعت سگکی ساده است. صفحه نمایش ساعت به صورت رنگی و لمسی بوده و اندازه صفحه نمایش ۱٫۱ اینچ است. ساعت دارای سیستم عامل تایزن بوده و دارای آپشن سازگاری به اندروید و آی او اس است.

بیشتر بخوانید: بررسی انواع اپل واچ /تفاوت اپل واچ با ساعت هوشمند  

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2
ساعت مشکی سامسونگ بند پلاستیکی

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 از برند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. این مدل تنها ۶ ماه پس از عرضه روانه بازار شد. این ساعت هوشمند در استفاده روزمره رایج و اغلب ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. طراحی این ساعت اسپرت است.

صفحه نمایشگر ساعت ۴۴ میلیمتری است و در سایز ۱٫۴ اینچی طراحی شده است. میزان رزولوشن صفحه نمایش ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

تصویر واضح و شفافی ایجاد می‌کند و دارای حسگرهای متنوعی است که سبب می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزمره را به طور دقیق اندازه‌گیری کنید. ساعت مذکور دارای سیستم شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و سنسور نور محیط و همین طور شمارش ضربان قلب است.

ساعت مورد نظر قابلیت ضد آب دارد.

حاشیه دور آن چرخان است و از رابط کاربری UI پیشرفته در آن استفاده شده است. از سوی دیگر کاربری ساعت بسیار آسان بوده و با یک بار ضربه بر روی صفحه به نقاط مختلف دسترسی دارد.

طراحی این ساعت موسوم به Eclipse بوده و در صفحه ساعت با رنگ متناسب با هر زمان از روز تغییر می‌کند.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ در اندازه‌های متنوعی در اختیار شما قرار گرفته است به طوری که قیمت اسمارت‌واچ سامسونگ به نسبت سایر برندها از ثبات بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی و تفاوت آن با دستبند هوشمند

ساعت مچی هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R800

ساعت مچی هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R800

ساعت مچی هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R800 در سال ۲۰۱۸ ساخته شد و رونمایی با محصول note 9 سامسونگ همزمان است. این ساعت قابلیت اجرا با بندهای مختلف را دارد و برای مجالس رسمی استفاده می شود.

همین طور صفحه نمایش آن ۱٫۳ اینچ است و از نوع super AMOLED طراحی شده است. میزان شفافیت صفحه ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. تصویر واضح و شفافی به نمایش می‌‎گذارد و دارای حسگرهای متنوعی است و دارای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب است.

این ساعت کمک می‌کند برنامه‌ریزی تا ده ساعت صورت بگیرد و رویکرد پیاده‌روی و ورزش را به طور دقیق محاسبه می‌کند. از سوی دیگر برای اسکی روی آب یا غواصی نیز گزینه مناسبی است.

استفاده از شارژ برای ۷ روز کافی است و شرایط به روز‌رسانی نرم‌افزار آن بسیار آسان و راحت است. رتبه ساعت در بررسی امکانات و قابلیت‌ها به صورت ۱۰۰ درصد است. ساعت مچی هوشمند سامسونگ در این مدل از رضایت بالایی برخوردار است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 در ابعاد ۴۰ میلیمتری در بازار موجود است که دارای صفحه نمایش لمسی است. این ساعت قابلیت نصب سیم‌کارت ندارد و همین طور امکان رجیستر شدن سیم کارت نیز در آن وجود ندارد. ساعت مورد نظر دارای حسگر مخصوصی است و از سنسور نور محیط در آن استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت

انواع ساعت هوشمند اپل

ساعت مچی هوشمند اپل سری ۳ جی پی اس مدل ۳۸ میلیمتری دارای صفحه نمایش لمسی است. قابلیت نصب سیم کارت ندارد. امکان رجیستر شدن سیم کارت ندارد.

عرض قاب ۳۳٫۳ میلی متر است و وزن آن ۲۶٫۷ گرم است. فرم این ساعت مستطیلی بوده و جنس شیشه آن lon-x glass است. نوع قفل بند سگکی ساده و رنگ‌بند اغلب سفید است.

ساعت دارای صفحه نمایش رنگی است و نوع صفحه نمایش نیز لمسی است. اندازه صفحه نمایش ۱٫۳ اینچ است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است.

ساعت مورد نظر دارای جی پی اس است و همین طور سازگاری بالایی با IOS ورژن ۱۳ به بالا دارد. همینطور دارای پردازنده S3 دو هسته‌ای است. حافظه داخلی ساعت ۸ هزار مگابایت بوده است و همینطور دوربین ندارد.

بیشتر بخوانید: بند ساعت‌ هوشمند را چگونه عوض کنیم؟

ساعت مچی هوشمند اپل سری ۳ جی پی اسساعت مچی هوشمند اپل سری 3 جی پی اس

ساعت اپل واچ ۳ مدل ۴۲ میلیمتری جنس بدنه آلومینیومی از دیگر محصولات ارزشمند موجود در بازار است. قاب اپل واچ ۳ مشابه با نسل دوم این ساعت است.

این محصول دارای صفحه سرامیکی مقاوم بوده و شرایط ضدحساسیت برای پشت ساعت وجود دارد. ساعت دارای شارژ مغناطیسی است و شیارهای اسپیکر آن افزایش یافته است.

این ساعت در مدل‌های اسپرت و کلاسیک طراحی شده است و البته که مدل با طراحی ظاهری و اپ‌های خاص ورزشکاری پوشش داده شده است.

ساعت اپل واچ ۳ مدل ۴۲ میلیمتریساعت اپل واچ 3 مدل 42 میلیمتری

ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری ۵ مدل ۴۴ میلی متری در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. صفحه نمایش لمسی مشخصی در این سیستم وجود دارد اما قابلیت نصب سیم کارت دیده نمی‌شود.

این ساعت دارای جی پی اس بوده و از سنسور ضربان قلب در آن استفاده شده است. این ساعت قابلیت شمردن قدم‌ها را دارد.

سنسور تشخیص خواب در این ساعت دارای موقعیت مشخصی است و از یک اپ‌های مخصوص در آن استفاده شده است که می‌تواند در گم شدن محصول یک انتخاب خوب باشد.

میزان امتیاز باتری در سیستم بر اساس گجت‌هایی که استفاده می‌شود در نظر گرفته می‌شود اما شاید کمی زود باتری خالی کند.

بیشتر بخوانید: نکات ساده و مهم درباره نحوه شارژ ساعت هوشمند  

انواع ساعت مچی هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی واچ مدل steel case with bracelet

ساعت هوشمند هواوی مشکیساعت هوشمند هواوی واچ مدل steel case with bracelet دارای صفحه نمایش لمسی است و نوع کاربری آن به شکل رومزه و رسمی است. این ساعت در قاب ۱۱٫۳ * ۴۲ * ۴۲  میلی متر طراحی شده است. قطر قاب برای این ساعت ۴۲ میلی‌متر است و جنس شیشه یاقوت است.

فرم صفحه به کار رفته گرد بوده و جنس بدنه فلزی است. رنگ قاب این ساعت نقره‌ای است و در نوع قفل بند ضامن‌دار بوده و می‌تواند محصولی کاملاً حرفه‌ای باشد.

صفحه نمایش اصلی ساعت ۱۴ اینچ است و تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۲۸۶ پیکسل بر اینچ است. سیستم عامل android wear بوده و با اندروید ۴٫۳ به بالا سازگار است و همینطور با ios 8.2 نیز سازگاری زیادی دیده می‌شود.

این محصول دارای حسگر شتاب‌سنج است و همین طور در آن از گام‌شمار و شمارش ضربان قلب نیز استفاده شده است. نوع باتری به کار رفته در این ساعت لیتیوم یونی است. منبع شارژ به صورت بی‌سیم است و قابلیت مشاهده مشخصات تماس دریافتی را دارد.

بیشتر بخوانید: اندازه گیری قند خون با ساعت هوشمند سامسونگ و اپل  

ساعت هواوی مدل  Honer Magic

ساعت هواوی مدل  Honer Magic بند کشی

ساعت هوشمند هواوی آنر مدل مجیک در رنگ مشکی جذاب عرضه شده است. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی مخصوصی است.

صفحه نمایش این ساعت گرد است و طراحی کلاسیک با بدنه تمام استیل دارد. بند هیبریدی ساعت چرم بوده و شرایط ضدآب تا عمق ۵۰ متری دارد. این ساعت مجهز به سنسورهای ضربان قلب و اندازه‌گیری فشار خون است.

همینطور پایش کیفیت خواب با ۶ الگوی مختلف را دارد. از سوی دیگر ساعت موقعیت سنجش میزان خستگی را داشته و باتری آن بسیار کم‌مصرف است و وزن سبکی دارد.

ساعت هوشمند آنر مدل magic دارای نوع کاربری ورزشی و رسمی و روزمره بوده  ابعاد قاب آن ۲۸ در ۴٫۲۸ در ۰٫۹ میلی متر است.

قطر قاب این ساعت ۹٫۲ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۳۲ گرم است. فرم صفحه گرد بوده و جنس بدنه نیز فلز است.

این محصول دارای قاب تمام استیل است و از بند هیبریدی دوگانه چرم ایتالیایی تهیه شده است. بند در وضعیت قابل تعویض قرار دارد. صفحه نمایش ساعت رنگی بوده و و صفحه نمایش اصلی آن امولد است. اندازه صفحه نمایش ۱٫۲۲ اینچ است.

این سیستم دارای مشخصات مولتی تاچ حرارتی است. سیستم دارای جی پی اس مخصوص بوده و با اندروید ۴٫۴ و بالاتر است، این ساعت با ios 9 به بالا سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: روشهای اتصال ساعت هوشمند به موبایل و اینترنت  

راهنمای خرید ساعت هوشمند

یکی از مسائل بسیار مهم در خصوص ساعت مچی هوشمند این است که با گوشی شما سازگار باشد. بسیاری از دستگاه‌ها وجود دارند که با سیستم عامل‌های خاصی سازگاری دارند به این ترتیب در ابتدا باید از این موضوع مطمئن شوید.

لازم است بررسی شود  نوع اتصال اسمارت واچ به چه صورت است. در این زمینه اتصال LTE نیاز است یا خیر و یا نیاز به اینترنت مخصوصی است.

شاید شما بخواهید از اعلان‌های گوشی خود مطلع شوید در این زمینه نیاز است که ساعتی با اتصال سلولی داشته باشید. گاه اتصال شما به اینترنت بسیار مهم است و استفاده زیادی می‌کنید به این ترتیب نیاز به باتری قوی‌تری دارید.

طول عمر باتری در خرید ساعت هوشمند باید بررسی شود. طول عمر باتری از یک روز الی یک هفته است و بر اساس استفاده‌ای است که می‌کنید.

فرض کنید نیاز به ساعتی دارید که قابلیت پاسخ به مکالمات داشته باشند در این زمینه نیاز است که باتری دوام بیشتری بیاورد و این موضوع بسیار مهم است.

در انتخاب ساعت هوشمند باید به رابط دکمه‌ای و یا تاچ دقت شود. رابطی که دارای صفحه لمسی است بهتر است و از تقاضای بیشتری برخوردار است.

در ساعت مچی هوشمند اپل روش‌های ترکیبی وجود دارد به طوری که صفحه نمایش لمسی است اما قادر به تشخیص و زدن و نگه داشتن است و در بخش مشخصی دارای دکمه کناری است.

همین طور برخی از مدل‌ها دارای تاچ اسکرول یا قابلیت زوم هستند. ساعت هوشمند سیم کارت خور از نظر قیمت کمی گران‌تر است.

در صورتی که فکر می‌کنید نیاز است در محیط مرطوب از ساعت هوشمند استفاده کنید باید میزان مقاومت به آب را بررسی کنید.

مشخص است که برخی از ساعت های هوشمند از عمق مشخصی در آب مورد استفاده قرار می گیرند.در خرید اپل واچ می‌توانید انتخاب بیشتری از نظر مقاومت در برابر ضد آب بودن داشته باشید.

ساعت هوشمند اپل در این زمینه پیشرفت بهتری داشته است.

صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند یا به صورت ال سی دی بوده و یا امولد است و این اجازه به شما داده می‌شود که اپ‌ها و سایر محتوای موجود را با رنگ‌های غنی شده مشاهده کنید به این ترتیب در طول عمر باتری نیز تاثیر می‌گذارد و باید به این موضوع دقت شود.

بیشتر بخوانید: رونمایی فیت بیت از سه ساعت هوشمند سلامتی

 

سخن پایانی

خرید ساعت هوشمند ارزان با در نظر گرفتن یک سری آپشن‌ها صورت می‌گیرد. البته که ساعت هوشمند شیائومی نیز وجود دارد که به نسبت خرید اپل واچ از قیمت ارزان‌تری برخوردار است و یک سری نیازهای شما را برآورده می‌سازد.

مشخص است که برای خرید ساعت هوشمند و حتی دستبند هوشمند باید به برند و کارایی آن دقت ویژه‌ای داشته باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | محبوب‌ترین و پرتقاضاترین‌های سایت دیجی کالا
    جولای 27, 2020

    […] ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 از سیم‌کارت و کارت حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و بدون نیاز به‌وسیله جانبی دیگری می‌توانید با آن تماس بگیرید. […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | ساعت‌های گران ‌قیمت رولکس با تکنولوژی بلاک چین
    جولای 1, 2021

    […] Breitling یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده ساعت‌های مچی در کشور سوئیس اعلام کرده است که برای انجام مراحل هویتی […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | رونمایی فیت بیت از سه ساعت هوشمند سلامتی
    جولای 1, 2021

    […] ساعت هوشمند اولین محصول فیت بیت است که می‌تواند با استفاده از حسگر […]

لینک کپی شد!