تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

سیستم‌عامل Apple Watch خود را به روز رسانی کنید

اپل سیستم عامل ۷٫۴ Watch Os اپل واچ را عرضه کرد

اخبار تصلا
برند اپل جدیدترین نسخه سیستم‌عامل Watch OS یا به عبارتی سیستم‌عامل جدید برای ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کرده است. کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند به راحتی سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل خود را به روز رسانی کنند.

برند اپل جدیدترین نسخه سیستم‌عامل Watch OS یا به عبارتی سیستم‌عامل جدید برای ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کرده است. کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند به راحتی سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل خود را به روز رسانی کنند.

تصلا – هرچند برند اپل نسخه‌های ۷٫۳، ۷٫۲ و ۷٫۱ سیستم‌عامل‌ نسخه ۷ اپل واچ را در عرض چند ماه در اختیار کاربران خود قرار داده است اما طبق گفته این برند، نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل watch OS اصلی‌ترین به روز رسانی این سیستم‌عامل به حساب می‌آید و در صورتی که کاربران سیستم‌عامل اپل واچ خود را به این نسخه به روز رسانی کنند، شاهد تغییرات زیادی بر روی سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود خواهند بود.

نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS درست بعد از عرضه نسخه ۶ اپل واچ و همچنین اپل واچ SE توسط برند اپل به بازار عرضه شدند. البته روی این ساعت‌های هوشمند جدید برند اپل جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل Watch OS نصب شده است اما کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر اپل واچ برای دسترسی به نسخه جدید سیستم‌عامل Watch OS باید سیستم‌عامل دستگاه خود را به روز رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان و کاربردی

 جدیدترین نسخه سیستم‌عامل Watch OS +سیستم‌عامل جدید برای ساعت‌های هوشمند

برند اپل روی نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS قابلیت‌های خاص و زیادی از جمله ردیاب خواب کاربر، قابلیت تشخیص خودکار زمان شستشوی دست و بسیاری دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد را ارائه کرده است. هر چند روی نسخه‌های ۷٫۱، ۷٫۲ و ۷٫۳ این سیستم‌عامل قابلیت‌های بسیار زیادی عرضه شده است اما کاربران می‌توانند به قابلیت‌هایی فراتر از آنچه انتظار دارند در نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS دسترسی داشته باشند.

نسخه اصلی و پایه سیستم‌عامل Watch OS 7 در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی توسط برند اپل به بازار عرضه شد. از آن زمان تاکنون به روز رسانی‌های مختصری توسط برند اپل روی این سیستم‌عامل تحت نسخه‌های ۷٫۱، ۷٫۲ و ۷٫۳ ارائه شده است. طبق گفته این برند، به روز رسانی‌هایی که تا قبل از عرضه نسخه ۷٫۴ جزئی بوده‌اند و تغییرات در نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل اساسی‌تر خواهد بود. البته برای اینکه بتوانید از ساعت‌های هوشمند خود روی گوشی‌های آیفون استفاده کنید باید سیستم‌عامل گوشی خود را به نسخه ۱۴ سیستم‌عامل iOS به روز رسانی کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی انواع اپل واچ /تفاوت اپل واچ با ساعت هوشمند  

کدام ساعت‌های هوشمند برند اپل قابلیت به روز رسانی به نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل iOS را دارند؟

نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS قابلیت سازگاری با ساعت‌های هوشمند Apple Watch 6، Apple Watch 5، Apple Watch SE، Apple Watch 4 و Apple Watch 3 را دارد. اما متأسفانه کاربران Apple Watchهای سری ۲ و سری ۱ امکان دسترسی به این سیستم‌عامل را روی ساعت‌های هوشمند خود ندارند.

بیشتر بخوانید: هر چیزی که باید درباره ساعت مچی هوشمند بدانید

قابلیت‌ها و امکانات نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS

قابلیت‌ها و امکانات نسخه 7.4 سیستم‌عامل Watch OS

هر چند برند اپل با عرضه نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS امکانات و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داد و در نسخه‌های ۷٫۱، ۷٫۲و ۷٫۳  این سیستم‌عامل این قابلیت‌ها را افزایش داده است، اما طبق گفته این برند قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی که فراتر از تصور کاربران هستند روی نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که روی نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل iOS در اختیار کاربران قرار گرفته است این است که امکان باز کردن قفل گوشی حتی در حالی که کاربر ماسک پوشیده است بدون نیاز به وارد کردن رمز پسورد وجود دارد. این قابلیت شبیه به همان چیزی است که روی نسخه ۱۴ سیستم‌عامل iOS عرضه شده است.

البته روی اپل واچ این قابلیت قوی‌تر شده است. بنابراین اگر بخواهید قفل گوشی آیفون خود را زمانی که ماسک پوشیده‌اید، باز کنید، باید حتماً ساعت خود را روی مچ دست خود بسته باشد. در این صورت کاربر می‌تواند حتی زمانی که روی صورت خود ماسک دارد نیز قفل گوشی آیفون خود را باز کند.

یکی دیگر از امکاناتی که روی نسخه ۷٫۴  سیستم‌عامل Watch OS عرضه شده است، امکان ارسال و مشاهده محتواهای ویدیویی و صوتی مربوط به سرویس Apple Fitness Plus بر روی دستگاه‌‌هایی است که روی آن‌ها AirPlay 2 فعال شده است. همچنین کاربران این دستگاه‌ها در کشورهای استرالیا و ویتنام می‌توانند با نصب اپلیکیشن ECG روی ساعت‌های هوشمند خود نوتیفیکیشن‌های غیرمعمول مربوط به ضربان قلب خود را مشاهده و دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی و تفاوت آن با دستبند هوشمند  

قابلیت‌های مشترک نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS با نسخه‌های ۷٫۳، ۷٫۲ و ۷٫۱

یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشترک بین دو نسخه ۷٫۳ و ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS برند اپل قابلیتی با نام Time to Walk است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به داستان‌ها و زندگی‌نامه افراد مشهور زمانی که بسیار الهام‍‌بخش است در هنگام پیاده‌روی و راه رفتن گوش کنند.

در اصل این قابلیت شامل تعداد زیادی داستان و زندگی‌نامه در مورد افراد مشهور است که در قالب اپیزودهای مختلف برای کاربران در دسترس است. در هر اپیزود یک مهمان در مورد زندگی خود و اتفاقاتی که در آن افتاده است توضیحاتی می‌دهد. همراه با هر اپیزود سه آهنگ الهام‌بخش نیز وجود دارد. جالب است بدانید این قابلیت برای افرادی که از ویلچیر استفاده می‌کنند، با عنوان Time to Push در دسترس است.

البته قابلیت‌های Time to Walk و Time To Push فقط برای آن دسته از کاربرانی که مشترک سرویس Apple Fitness Plus برند اپل هستند، در دسترس است. خوشبختانه زمان هر اپیزود چیزی در حدود ۲۰ تا ۴۰ دقیقه است و هر روز اپیزودهای بیشتری به آن اضافه می‌شود.

هر چند سرویس Apple Fitness Plus با عرضه نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS معرفی شد اما تا عرضه نسخه ۷٫۲ سیستم‌عامل Watch OS در اختیار کاربران قرار نگرفته بود و بعد از عرضه این سیستم‌عامل بود که این سرویس به طور رسمی برای استفاده کاربران ارائه شد.

بنابراین یکی از قابلیت‌های مشترک میان نسخه ۷٫۴ و نسخه ۷٫۲ سیستم‌عامل Watch OS امکان دسترسی به سرویس Apple Fitness Plus و استفاده از امکانات آن است. همچنین در نسخه ۷٫۲ سیستم‌عامل Watch OS قابلیتی به وجود آمده است که در نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل نیز وجود دارد و آن نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به ضربان قلب و علائم حیاتی بدن چه در حالت استراحت و چه در حالت انجام فعالیت‌های ورزشی است. این قابلیت در نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل watch OS برند اپل ارتقاء و بهبود یافته است.

در نسخه ۷٫۱ سیستم‌عامل Watch OS برند اپل، تمرکز این برند بیشتر در رفع باگ‌ها و مشکلاتی بود که در نسخه ۷ این سیستم‌عامل وجود دارد. برای مثال اپل سعی کرد در نسخه ۷٫۱ سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند خود باگ‌های نرم‌افزاری را مانع باز شدن قفل لپ‌تاپ‌های Mac با استفاده از اپل واچ می‌شدند را برطرف کنند.

البته یکسری از قابلیت‌ها مثل نمایش نوتیفیکیشن مربوط به نمایش حجم صدای هدفون‌ها نیز روی این نسخه از سیستم‌عامل Watch OS عرضه شده بود. مضاف بر اینکه کاربران این دستگاه‌ها در کشورهای روسیه و کره می‌توانستند از امکان پشتیبانی از اپلیکیشن ECG روی ساعت‌های هوشمند خود که مجهز به نسخه ۷٫۱ سیستم‌عامل Watch OS بودند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بند ساعت‌ هوشمند را چگونه عوض کنیم؟

امکانات و قابلیت‌های نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS که روی نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل نیز وجود دارد

امکانات و قابلیت‌های نسخه 7 سیستم‌عامل Watch OS

برند اپل روی نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS قابلیت‌های مختلفی را عرضه کرده است که ایرادها، باگ‌ها و کاستی‌های همه این قابلیت‌ها در نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل بر طرف شده است. در زیر به معرفی این قابلیت‌های خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: گلگسی واچ ۴ چه قابلیت‌های دارند؟

امکان ایجاد Watch Face شخصی‌سازی شده

برند اپل در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS امکانی در اختیار توسعه‌‌دهندگان اپلیکیشن‌های Watch OS قرار داده است که با استفاده از آن می‌توانند امکانی ایجاد کنند که کاربر بتواند از چند Watch Face به صورت هم‌زمان روی ساعت هوشمند خود استفاده کنند. در واقع کاربر می‌تواند از هر کدام از ویژگی‌های مورد علاقه خود که روی یک Watch Face عرضه شده است، استفاده کند و Watch Face شخصی‌سازی شده خود را ایجاد کند.

همچنین در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS برند اپل نحوه و روند به اشتراک‌گذاری Watch Face بین کاربران را ساده‌تر کرده است. زمانی که کاربر Watch Faceای را مشاهده می‌کند و آن را می‌پسندد به راحتی می‌تواند با فشار دادن دکمه پرامپ که زیر Watch Face تعبیه شده است آن را دانلود کند. به این ترتیب می‌تواند به راحتی از این Watch Face روی ساعت هوشمند خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: نکات ساده و مهم درباره نحوه شارژ ساعت هوشمند

قابلیت ردیابی عادات مربوط خواب کاربر

سرانجام بعد از وعده و وعیدهای بسیار زیاد برند اپل در نسخه ۷ سیستم‌عامل Wathch OS به اپلیکیشن Health خود قابلیت ردیابی خواب را اضافه کرد. در این قابلیت زیر امکانی به نام wind Down وجود دارد که کاربر با استفاده از آن می‌تواند روتین‌های شخصی خود را که قبل و یا بعد از خواب انجام می‌دهد، اضافه کند.

برای مثال اگر کاربری عادت دارد که هنگام بیدار شدن از خواب موسیقی خاصی را گوش دهد و یا عادت دارد در سکوت از خواب بیدار شود را مشخص کند تا ساعت هوشمند در هنگام زمان‌های قبل و بعد از خواب کاربر به صورت خودکار آن‌ها را یادآوری کند و یا انجام دهد. همچنین در نسخه ۷  سیستم‌عامل Watch OS به خصوص در اپلیکیشن Health از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای ردیابی الگوهای خواب کاربر و تولید اطلاعات مربوط به آن و ارسال این اطلاعات به اپلیکیشن Health روی گوشی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی و تفاوت آن با دستبند هوشمند

نقشه و امکانات مربوط به دوچرخه سواری و دیگر قابلیت‌ها

در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS قابلیت مربوط به انجام دوچرخه سواری ارائه شده است که شبیه به آن روی نسخه ۱۴ سیستم‌عامل iOS نیز وجود دارد. در این قابلیت کاربر در حین دوچرخه سواری می‌تواند به نوتیفیکیشن‌های مربوط به تغییرات ارتفاع، اعلان‌های مربوط به مسیر حرکتی و همچنین آن دسته از اطلاعاتی که کاربر در حین انجام دوچرخه سواری به آن‌ها نیاز دارد مثل سرعت و از آن دست اطلاعات دسترسی داشته باشد. نکته مهم در خصوص این قابلیت‌ها این است که در نحوه نمایش نوتیفیکیشن‌ها در نسخه ۷٫۴ این سیستم‌عامل تا حد قابل توجهی بهبود یافته است.

نقشه و امکانات مربوط به دوچرخه سواری + ساعت های هوشمند اپل+سیستم‌عامل Watch OS

همچنین این اپلیکیشن توصیه‌های جالبی نیز برای کاربر نمایش می‌دهد. برای مثال در شرایطی که استفاده از دوچرخه باعث تغییر مسیر و دور شدن راه رسیدن به مقصد می‌شود، روی ساعت هوشمند پیشنهاد پیاده شدن از دوچرخه و پیاده روی داده می‌شود.

یا مثلاً اگر سر راه کاربر پله وجود داشته باشد، به کاربر اعلام و هشدار لازم داده می‌شود تا یا مسیر خود را عوض کند و یا اینکه قبل از رسیدن به پله‌ها از دوچرخه پیاده شود و از پله‌ها بالا یا پایین برود. همچنین کاربر می‌تواند تنظیماتی را انجام دهد که با استفاده از آن مسیری که نسبت به همه مسیرها مستقیم‌تر است را طی کند. به عبارت دیگر برای جلوگیری از اینکه کاربر انرژی بیشتری برای بالا رفتن از سراشیبی‌های حین مسیر تلف نکند، هموارترین و سر راست‌ترین مسیر بدون نیاز به بالا رفتن از بلندی‌ها و یا سراشیبی‌ها برای کاربر نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ساعت هوشمند huawei واچ فیت  

امکان استفاده از سرویس Apple Fitness Plus

سرویس Apple Fitness Plus+سیستم‌عامل Watch OS

سرویس Apple Fitness Plus یکی از سرویس‌های سلامت و ورزش برند اپل است که امکان استفاده از آن به صورت مستقیم روی سیستم‌عامل Apple Watch ارائه شده است. استفاده از این سرویس از طرق اپلیکیشن Fitness برای کاربران وجود دارد و به صورت رسمی روی نسخه ۷٫۲ این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار گرفت. هر چند اپل در زمان انتشار نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS خبر ارائه و عرضه آن را منتشر کرده بود.

سرویس Apple Fitness Plus در اصل مجموعه‌ای ویدیوهای مربوط به تمرین‌های ورزشی است که کاربر می‌تواند آن‌ها روی دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های آیفون، Apple TV، و یا حتی iPad مشاهده نمایند و در حالی که تمرین‌های نمایش داده شده را انجام می‌دهد، می‌توانند داده‌های مربوط به علائم حیاتی بدن خود از جمله ضربان قلب، وضعیت قرارگیری بدن و غیره را روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود مشاهده کند.

هر هفته تمرین‌های ورزشی جدید به این مجموعه اضافه می‌شود. همچنین در کنار این تمرین‌های ورزشی موسیقی‌های ورزشی زیادی مثل سبک‌های هیپ‌هاپ، کانتری و R&B نیز وجود دارد که کاربر می‌تواند همراه با انجام تمرین‌ها به آن‌ها گوش دهد.

بیشتر بخوانید: بند ساعت‌ هوشمند را چگونه عوض کنیم؟

دسترسی به تمرین‌های ورزشی مربوط به انجام حرکات موزون و سرد کردن بدن

در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS برند اپل قابلیت‌های مربوط به سلامت این دستگاه‌ها تا حد قابل توجهی افزایش داده است. برای مثال قابلیتی به عنوان Dance اضافه شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید علائم حیاتی بدن خود را در حین انجام بسیاری از رقص‌های معروف مثل بالی‌وود، کاردیو ، هیپ‌هاپ و لاتین کنترل کرده و با آن‌ها دسترسی داشته باشید. در این قابلیت داده‌هایی که از طریق سنسورهای مربوط به اندازه‌گیری ضربان قلب، سنسورهای شتاب‌سنج و همچنین سنسورهای ژیروسکوپ به منظور بررسی نحوه حرکات دست و پا در حین انجام حرکات موزون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین برخی از مدهای تمرینی نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید تمرین‌های کشکشی، تمرین‌های پایه و همچنین تمرین‌های مربوط به سرد کردن بدن نیز انجام دهید. برای دسترسی به همه داده‌ها و اطلاعات مربوط به این قابلیت شما می‌توانید از اپلیکیشن Activity استفاده کنید. این اپلیکیشن روی نسخه ۱۴ سیستم‌عامل iOS در اختیار کاربران قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی فیت بیت از سه ساعت هوشمند سلامتی

امکان استفاده از چند ساعت هوشمند روی یک گوشی آیفون برند اپل

سیستم‌عامل Watch OS+ استفاده از چند ساعت هوشمند روی یک گوشی آیفون

در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS قابلیتی با عنوان Family Set Up در اختیار کاربران قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توان از چند ساعت هوشمند روی یک گوشی آیفون استفاده کرد. این قابلیت بیشتر برای والدین که تمایل به کنترل و بررسی موقعیت مکانی و وضعیت فرزندان خود دارند کاربردی است.

روی این نسخه از سیستم‌عامل Watch OS برند اپل کاربران می‌تواند مسیر حرکتی فرزندان خود را ردیابی کنند. البته فقط آن دسته از ساعت‌های هوشمند اپل که قابلیت اتصال Cellular را دارند، می‌توانند از امکانات مربوط به Family Setup استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: نکات ساده و مهم درباره نحوه شارژ ساعت هوشمند  

قابلیت تشخیص وضعیت کاربر در هنگام شستشوی دست

با همه‌گیری ویروس کرونا و الزام افراد برای شستشوی دست به صورت مرتب و مداوم در طول روز برند اپل روی نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS قابلیتی را با عنوان handwashing ارائه کرده است که می‌تواند تشخیص دهد در چه زمان‌هایی کاربر در حال شستشوی دست خود است.

در این قابلیت از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و همچنین قابلیت‌های مربوط به پردازش صوت استفاده شده است. این قابلیت‌ها به ساعت هوشمند کمک می‌کنند که تشخیص دهد کاربر در حال شستن دست خود است و در طول روز چند بار این کار را انجام می‌دهد. همچنین برای امکان Handwashing قابلیتی ارائه شده است که می‌تواند مدت زمانی که کاربر در حال شستشوی دست خود است را تشخیص دهد و به این ترتیب اگر عملیات شستن دست کاربر کمتر از ۲۰ ثانیه طول کشید برای او نوتیفیکیشن و هشدار لازم را نمایش دهد.

نکته جالب در خصوص این قابلیت ارائه شده روی نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch Os توسط برند اپل این است که داده‌های جمع‌آوری شده توسط این قابلیت به اپلیکیشن Health روی گوشی‌های آیفون ارسال می‌شود. به این ترتیب کاربر می‌تواند از طریق این اپلیکیشن به اطلاعاتی مثل تعداد دفعاتی که دست خود را در طول روز شسته است و اطلاعاتی از این دست دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اندازه گیری قند خون با ساعت هوشمند سامسونگ و اپل  

قابلیت تشخیص آلودگی صوتی در اطراف کاربر

برند اپل در نسخه ۶ سیستم‌عامل Watch OS قابلیتی را ارائه داده است که کاربر با استفاده از آن می‌توانست به میزان آلودگی صوتی محیطی که در آن قرار داشت، دسترسی داشته باشد. در واقع این قابلیت به کاربر نشان می‌داد  صدای اطراف کاربر تا چه حدی بلند است و برای سلامت او مضر است. اما در نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS این قابلیت‌ها بهبود یافته است. بر اساس آخرین آمار منتشر شده از طرف سازمان بهداشت جهانی اگر کاربری برای مدت ۴۰ ساعت در هفته در معرض شنیدن صداهای بالای ۸۰ دسی‌بل قرار بگیرد در طولانی مدت با مشکات شنوایی زیادی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: روشهای اتصال ساعت هوشمند به موبایل و اینترنت  

امکان استفاده از Siri روی نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS برند اپل

کاربران نسخه ۷ سیستم‌عامل Watch OS می‌توانند از دستیار صوتی Siri برند اپل به صورت مستقیم از طریق ساعت‌های هوشمند اپل استفاده کنند. با استفاده از این دستیار صوتی کاربران می‌توانند به امکاناتی مثل امکان ترجمه، تصحیح غلط‌های املایی، دسترسی به سرویس هوش مصنوعی اپل و همچنین اجرای فرمان‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

با موجود اینکه برند اپل نسخه ۷٫۴ سیستم‌عامل Watch OS را به تازگی عرضه کرده است اما گفته می‌شود نسخه ۸ این سیستم‌عامل به زود در دسترس کاربران قرار خواهد که در مطالب بعدی به معرفی امکانات و ویژگی‌های این سیستم‌عامل خواهیم پرداخت.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | پایگاه خبری صنعت صوت و تصویر | بند ساعت‌ هوشمند را چگونه عوض کنیم؟
    جولای 14, 2021

    […] بیشتر بخوانید: اپل سیستم عامل ۷٫۴ Watch Os اپل واچ را عرضه کرد […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | کارایی اپل واچ چیست ؟ آیا یک کالای تزئینی است؟
    آگوست 5, 2021

    […] بیشتر بخوانید: اپل سیستم عامل ۷٫۴ Watch Os اپل واچ را عرضه کرد […]

لینک کپی شد!