تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بخاری طرح شومینه

بخاری شومینه ای جدید پرفروش بازار

راهنمای خرید
هنگام خرید بخاری شومینه ای جدید و طرح شومینه دیواری گاز سوز تنها نباید به دنبال محصولات ارزان قیمت باشیم. انواع وسایل گرمایشی در نگاه اول باید از نظر رعایت استانداردهای ایمنی در درجه کیفی بالایی قرار داشته باشند. به این ترتیب به همراه در نظر گرفتن بودجه باید به کیفیت ساخت و ویژگی‌های محصول […]

هنگام خرید بخاری شومینه ای جدید و طرح شومینه دیواری گاز سوز تنها نباید به دنبال محصولات ارزان قیمت باشیم. انواع وسایل گرمایشی در نگاه اول باید از نظر رعایت استانداردهای ایمنی در درجه کیفی بالایی قرار داشته باشند. به این ترتیب به همراه در نظر گرفتن بودجه باید به کیفیت ساخت و ویژگی‌های محصول نیز توجه داشته باشیم.

بخاری‌های گازی بهترین نوع وسیله گرمایشی برای روزهای سرد پاییز و زمستان هستند. این نوع بخاری از مصرف بی‌رویه انرژی و هدر رفتن آن پیشگیری کرده و از راندمان حرارتی بالایی برای گرم کردن محیط برخوردار است.

یکی از پرطرفدارترین انواع بخاری گازی، مدل‌های شومینه‌ای هستند که در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. در این مطلب به معرفی بعضی از این مدل‌ها، مشخصات و قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت.

آنچه در ادامه این سایت اخبار لوازم خانگی می‌خوانید:

  • معرفی انواع بخاری شومینه ای
  • قیمت طرح شومینه دیواری گاز سوز و بخاری شومینه‌ای

بهترین بخاری شومینه ای جدید

برخی از انواع بخاری های شومینه ای پرفروش بازار عبارتند از:

حتما بخوانید: انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

بخاری گازی شومینه‌ای ایران شرق مدل بنیامین CH250

بخاری گازی شومینه‌ای ایران شرق مدل بنیامین

یکی از مدل‌های بخاری شومینه ای جدید موجود در بازار مدل بنیامین از برند ایران شرق است. این بخاری شومینه‌ای به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن محیط مجهز شده است. این سیستم مهمترین عامل در انتخاب یک وسیله گرمایشی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم. در صورت نشت گاز مونوکسید کربن و کاهش میزان اکسیژن موجود در محیط، این سیستم به صورت اتوماتیک، جریان گاز را قطع خواهد کرد.

این مدل از محصولات برند ایران شرق با پوششی لعابی طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه و شیشه سکوریت این محصول از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. این محصول به ترموکوپل مجهز شده و قابلیت تنظیم شعله در دو حالت را دارد. برای استفاده از این وسیله گرمایشی شما نیاز به نصب دودکش دارید. همچنین فشار گاز ورودی در بخاری نیز تنظیم و کنترل می‌شود. درون این وسیله گرمایشی هیزم‌های سرامیکی تعبیه شده که در تولید حرارت با کیفیتی مطلوب نقش دارند.

قیمت این بخاری بین ۲،۴۹۰،۰۰۰ تا ۳،۶۲۱،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: نصب و تعمیر بخاری گازی با رعایت چند نکته مهم

بخاری ایران شرق مدل آذران ۱۵۰۰۰

بخاری ایران شرق مدل آذران 15000

این بخاری شومینه ای دارای هیزم‌های سرامیکی مخصوصی است که به انتقال یکنواخت و مطبوع گرما کمک می‌کنند. از مهمترین ویژگی‌های این محصول باید به سیستم ترموسوییچ، سنجش اکسیژن محیط، سیستم گاورنر و… اشاره کنیم. همچنین در این محصول سنسوری حرارتی تعبیه شده که با افزایش دما، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

قیمت این محصول از ۲،۴۲۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: بخاری‌های بدون دودکش شرکت ایران شرق به بازار می‌آید

بخاری شومینه ای جدید آی فادر مدل ۳۱۰۰۰

بخاری آی فادر مدل 31000

این محصول گازی به صورت شومینه‌ای و تمام اتوماتیک طراحی و تولید شده است. مدل آی فادر مجهز به ترموکوپل بوده و برای نصب نیاز به دودکش دارد. از دیگر ویژگی‌های این وسیله گرمایشی باید به قابلیت تنظیم شعله آن اشاره کنیم.

قیمت تقریبی این بخاری شومینه‌ای حدود ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: بهترین مارک بخاری گازی ایرانی چیست؟

بخاری گازی نیک کالا مدل سیما MC22

بخاری گازی نیک کالا مدل سیما

این بخاری شومینه ای جدید دارای ۸ تکه هیزم سرامیکی است. هیزم‌های سرامیکی در تولید گرمای بیشتر و انتقال یکنواخت حرارت نقش مهمی دارند. سیستم ایمنی ترموکوپل در این وسیله گرمایشی، به محض اختلال در عملکرد بخاری، جریان گاز را به صورت اتوماتیک قطع خواهد کرد. همچنین سیستم ایمنی OSD نیز همراه با کاهش ۱۸ درصدی اکسیژن محیط، فعال می‌شود.

شیشه به کار رفته در این محصول در برابر گرمای زیاد و شوک حرارتی بسیار مقاوم عمل می‌کند. برای نصب نیز شما نیاز به دودکش خواهید داشت. قابلیت تنظیم دما بر روی درجه حرارت‌های متفاوت نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این محصول با قیمتی تقریبی از ۳،۷۳۰،۰۰۰ تا ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: مزایا و معایب بخاری گازی ژاپنی چیست؟

بخاری گازی شومینه‌ای بهکاران مدل پرنس T-28000

بخاری گازی شومینه‌ای بهکاران مدل پرنس

مهمترین اصل در خرید وسایل گرمایشی توجه به استانداردهای روز دنیا مانند استاندارد CE اروپا و استاندارد TSE ترکیه است. بهکاران مدل پرنس از تمام استانداردها برخوردار بوده و به سیستم‌های ایمنی سنجش میزان اکسیژن محیط و ترموکوپل نیز مجهز شده است. این محصول قابلیت تنظیم دما داشته و برای نصب و استفاده از آن نیز به دودکش احتیاج داریم.

قیمت تقریبی این بخاری شومینه ای جدید حدود ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

شومینه آراسته مدل EFPA-2000

شومینه آراسته

عملکرد این وسیله گرمایشی توسط جریان برق فعال می‌شود. شومینه آراسته ۲۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و به یک فن نیز مجهز شده است. فن تعبیه شده در این دستگاه جریان هوای گرم را با کیفیت بهتری به محیط انتقال می‌دهد. این شومینه به قفل کودک نیز مجهز شده است. با توجه به برقی بودن این محصول باید به مقدار انرژی برقی که در طول روز مصرف می‌شود نیز توجه داشته باشیم.

این محصول با قیمتی بین ۱،۱۹۰،۰۰۰ تا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: بخاری گازی بدون دودکش چگونه کار می‌کند؟

بخاری شومینه ای جدید لوپز مدل ۳۳۰۰۰

شومینه لوپز مدل 33000

شومینه گازی لوپز در یک رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. این محصول از قدرت گرمایشی مطلوبی برخوردار بوده و قابلیت تنظیم شعله دارد. برای نصب این بخاری شما نیاز به دودکش دارید. همچنین این محصول به ترموکوپل نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی شومینه ای مشهد سرما مدل ۳۰۰

بخاری شومینه‌ای مشهد سرما مدل 300

  • قابلیت تنظیم دما
  • مجهز به ترموکوپل
  • سیستم تمام اتوماتیک
  • امکان نصب با دودکش
  • قابلیت نصب بر روی زمین

در حال حاضر برای این محصول قیمت مشخصی در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

طرح شومینه دیواری گاز سوز

شومینه دیواری گازی تابان

شومینه دیواری گازی تابان در ابعاد ۱۰۰ در ۵۵ سانتی‌متر طراحی و تولید شده است. یکی از ویژگی‌های این محصول، امکان تغییر رنگ و مدل شیشه و هیزم است. از دیگر قابلیت‌های طرح شومینه دیواری گازسوز تابان باید به سیستم ترموکوپل آن اشاره کرد. همچنین این وسیله گرمایشی به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است. انواع شومینه گازی دیواری تابان در ابعاد مختلفی طراحی شده و به فروش می‌رسند. قیمت محصولات نیز بر اساس اندازه و ابعاد محصول، متغیر خواهد بود.

قیمت بخاری گازی شومینه ای جدید بین ۵،۳۰۰،۰۰۰ تا ۵،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

شومینه دیواری مدل WF341

شومینه دیواری مدل 341

این محصول به عنوان یک طرح شومینه دیواری گاز سوز توسط جریان برق روشن شده و شروع به کار می‌کند. شما می‌توانید از این وسیله بدون مصرف انرژی به صورت دکوری استفاده کنید. به این معنی که در زمان خاموش بودن فن، می‌توانید از شعله‌های آتش به عنوان تزئین و دکور خانه استفاده کنید. این محصول به تایمر مجهز شده و نور شعله‌های آتش نیز توسط یک دیمر، تنظیم می‌شود. همچنین ترموستات تعبیه شده در این شومینه دیواری نیز بر اساس دمای محیط، درجه حرارت وسیله گرمایشی را نیز تنظیم می‌کند.

این بخاری شومینه ای جدید با قیمتی حدود ۶،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!