تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

رقابت شرکت موتورولا با بزرگان صنعت لوازم خانگی

اخبار تصلا
شرکت موتورولا چند روز گذشته تلویزیون‌ها، کولرها، یخچال‌فریزرها و ماشین‌ لباس‌شویی‌های هوشمند خود را در هند معرفی کرد. لوازم خانگی موتورولا از جدیدترین فناوری‌های روز مرتبط با وسایل خانگی هوشمند برخوردار هستند و قابلیت رقابت با وسایل خانگی هوشمند برندهای مطرح را درند.

تصلا – بسیاری از افراد موتورولا را با گوشی‌های هوشمند با کیفیتش می‌شناسند؛ اما چند روز پیش این برند مطرح با عرضه نخستین وسایل خانگی هوشمند وارد میدان رقابت تولید نسل جدید وسایل خانگی شد. شرکت موتورولا با تولید تلویزیون‌ها، کولرگازی‌ها، یخچال فریزرها و ماشین لباسشویی‌های هوشمند فعالیت خود را در زمینه تولید گسترده این وسایل را آغاز کرده و لوازم خانگی موتورولا به معنای واقعی کلمه هوشمند خواهند بود و آن‌ها را «هوشمند واقعی» (True Smart) نامیده است.

شرکت موتورولا قصد دارد وسایل خانگی خود را با مشارکت شرکت مطرح فلییپ کارت (Flipkart) تولید کند که کارشناسان آن به‌خوبی با خواسته‌ها و انتظارات در حال تغییر مشتریان آشنا هستند؛ بنابراین به‌ احتمال زیاد موتورولا در آینده وسایل خانگی هوشمندی تولید می‌کند که باب میل افراد زیادی خواهند بود و تولید آن‌ها انقلابی در زمینه تولید وسایل خانگی هوشمند است.

موتورولا و فیلیپ کارت از سال گذشته با مشارکت قوی با یکدیگر موفق به تثبیت جایگاه موتورولا در زمینه تولید لوازم‌ خانگی شده‌اند و ظاهراً شرکت موتورولا قصد دارد محصولات خود را کاملاً مطابق با فناوری‌های روز جهان تولید کند.

در یک جمله می‌توانیم بگوییم مشارکت شرکت موتورولا و فیلیپ کارت نویدبخش تولید محصولاتی مبتکرانه با طراحی عالی توسط موتورولا در آینده خواهد بود و استفاده از این محصولات راحتی کامل را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد؛ زیرا کار با این وسایل بسیار راحت است و امکان شخصی‌سازی و انجام تنظیمات مختلف براساس نیازهای کاربر و خواسته‌های او وجود دارد؛ مطمئناً کنترل وسایل خانگی تنها با اپلیکیشن‌های موبایل یا ریموت کنترل برای هر فردی لذت‌بخش و جذاب است.

کولرهای گازی، یخچال فریزرها و لباسشویی‌های هوشمند دارای این فناوری هستند و موتورولا آن را Tru WiFi نامیده است. فناوری Tru WiFi برای هر یک از وسایل خانگی هوشمند مذکور کاربرد خاصی دارد.

ظاهرا شرکت موتورولا قصد دارد زندگی روزمره شهروندان این کشور را متحول کند. در کل بازار وسایل خانگی هوشمند در هند برخلاف تصور عموم مردم بسیار پررونق است و پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار این وسایل در هند تا سال ۲۰۲۲ تا حدود ۶ میلیارد دلار افزایش یابد. همچنین پیش‌بینی می‌شود این رقم در سطح جهانی به ۵۳.۴۵ میلیارد دلار برسد که واقعا رقم قابل‌توجهی است.

اکنون اجازه دهید با ویژگی‌های لوازم خانگی شرکت موتورولا آشنا شویم؛ اما قبل از آشنایی با این وسایل خانگی جذاب باید بگوییم شرکت موتورولا وسایل خانگی هوشمند خود را واقعا مطابق با استانداردهای جهانی یا حتی فراتر از این استانداردها عرضه کرده است.

به ‌جرات می‌توان گفت محصولات شرکت موتورولا قابلیت رقابت با محصولات شرکت‌های بسیار بزرگ مانند لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی و سامسونگ را دارند و حتی در برخی از زمینه‌ها از آن‌ها برتر هستند؛ بنابراین امیدواریم لوازم خانگی موتورولا علاوه بر هند، به ‌تدریج در سایر کشورهای جهان از جمله ایران نیز عرضه شود؛ به ‌احتمال زیاد قیمت این محصولات هم مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و کیفیت آن‌ها هم رضایت شما را جلب می‌کند.

تلویزیون‌های هوشمند برند موتورولا

تلویزیون‌های هوشمند موتورولا که با وضوح HD و Full HD و ۴K عرضه شده‌اند، با طراحی شیک خود توجه بیشتر افراد را به خود جلب می‌کنند. از ویژگی‌های شاخص این تلویزیون‌ها می‌توان به اندروید ۱۰، فناوری دالبی اتموس و دالبی ویژن اشاره کرد.

کاربران تلویزیون‌های هوشمند موتورولا به لطف برخورداری آن‌ها از اندروید ۱۰ می‌توانند به ‌راحتی می‌توانند به سرویس‌های استریم ویدیو مانند نتفلیکس و یوتیوب دسترسی پیدا کنند و از ویژگی‌های طراحی‌شده برای افزایش فضای آزاد حافظه نیز بهره‌مند شوند.

تلویزیون‌های HD و Full HD موتورولا در دو اندازه ۳۲ و ۴۰ اینچ و تلویزیون‌های ۴K آن در اندازه‌های ۴۳ و ۵۵ به زودی در بازار جهانی عرضه می‌شوند.

تلویزیون‌های HD و Full HD موتورولا نخستین تلویزیون‌های کوچکی هستند که از فناوری دالبی اتموس و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را تلویزیون‌های متمایز و انقلابی نامید.

قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ موتورولا مدل ZX2 حدود ۱۸۷ دلار و مدل ۴۰ اینچ، حدود ۲۷۳ دلار، قیمت تلویزیون ۴۳ اینچ ۴K مدل Revou،حدود ۴۲۲.۵ دلار و مدل ۵۵ اینچ این تلویزیون حدود ۵۵۶ دلار است.

طراحی تلویزیون‌های برند موتورولا

پایه فلزی این تلویزیون‌ها ظاهر خیره‌کننده‌ای دارد و موتورولا آن را شاهکاری هنری می‌داند.

ضخامت بسیار کم پنل تلویزیون‌ها که محصول برند مطرح و شناخته‌شده ریزر (Razor) است، نیز باعث شده آن‌ها ظاهری بسیار شیکی پیدا کند. وجود حاشیه بسیار نازک در اطراف نمایشگر این تلویزیون‌ها نیز زیبایی آن‌ها را دو چندان کرده است.

در ضمن قاب پشتی این تلویزیون‌ها نیز دارای طراحی یک پارچه‌ای است که در زیبا کردن آن‌ها بی‌تاثیر نیست.

مشخصات سخت‌افزاری تلویزیون‌های ۴K موتورولا

  • پردازنده ۴ هسته‌ای (در برخی از مدل‌ها)
  • رم ۲.۲۵ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی

سایر فناوری‌های مورد استفاده در تلویزیون‌های هوشمند موتورولا

 دستیار مجازی گوگل اسیستنت

کاربران این تلویزیون‌ها می‌توانند با بهره‌مندی از قابلیت‌های دستیار مجازی گوگل اسیستنت به ‌راحتی تلویزیون خود را با فرمان‌های صوتی کنترل مثلا می‌توانند تنها با بیان جمله Turn on TV تلویزیون را روشن کنند و از سایر قابلیت‌های این دستیار مجازی هم استفاده کنند.

کروم‌کست داخلی

برخورداری از کروم کست داخلی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این تلویزیون محسوب می‌شود و کاربران از طریق این فناوری می‌توانند فایل‌های موسیقی، ویدیو، تصویر و حتی محتوای اپلیکیشن‌هایی را که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، به تلویزیون انتقال دهند و در آن نمایش دهند.

فناوری‌های صوتی

اسپیکرهای آپ فایرینگ دالبی اتموس این تلویزیون که قدرت آن‌ها ۵۰ وات است، به‌ صورتی طراحی شده‌اند که صدا را به سمت بالا هدایت می‌کنند و صدای ۳۶۰ درجه سه‌بعدی مجازی فرد را کاملاً در بر می‌گیرد.

فرد شنونده با شنیدن چنین صدایی تصور می‌کند صدا از سمت بالا نیز پخش می‌شود. در حقیقت تلویزیون هوشمند موتورولا یک ساندبار ۵۰ واتی دالبی اتموس را نیز در خود جای داده است و برخی از مدل‌ها دارای ساندبار ۳۰ واتی هستند.

در ضمن تلویزیون‌های هوشمند موتورولا از فرمت صوتی DTS TrueSurroud نیز پشتیبانی می‌کنند. این فرمت صوتی باکیفیت‌ترین فرمت صدای دالبی و سراند است.

فرمت DTS فشرده‌شده نیست و ترک‌های صوتی DTS دارای بیت‌ریت بسیار بالا و بیشترین جزئیات ممکن هستند.

فناوری‌های تصویری

تلویزیون‌‌های ۴K موتورولا از فناوری دالبی ویژن هم بهره می‌برند که باعث می‌شود این تلویزیون محتوای HDR را به نحو احسن نمایش دهد و رنگ‌ها روشن‌تر و غنی‌تر به نظر برسند. دالبی ویژن در افزایش وضوح تصویر هم نقش بسزایی دارد و وجود این فناوری در تلویزیون‌ها باعث می‌شود بتوانید جزئیات صحنه‌های تاریک و کم‌نور را به ‌خوبی مشاهده کنید.

در ضمن تلویزیون‌های ۴K موتورولا به لطف برخورداری از فناوری autotunx display و پشتیبانی از ۱۰ HDR و عمق رنگ ۱۰ بیتی قادر به نمایش میلیاردها رنگ نزدیک به واقعیت با روشنایی و کنتراست بسیار بالا هستند.

این تلویزیون ها در بازآفرینی رنگ‌ها نیز دقت بسیار بالایی دارند و سایه رنگ‌های تیره و سایر رنگ‌ها را در هر یک از پیکسل‌ها به ‌دقت پردازش می‌کنند.

فناوری‌های‌‌ گیمینگ و پردازنده‌های گیمینگ

برخورداری از موتور گرافیکی ۸۵۰ مگاهرتزی G 52 که جدیدترین نسل پردازنده و پیشرفته‌ترین پردازنده شرکت مدیاتک محسوب می‌شود، نیز می‌تواند یکی از ویژگی‌های وسوسه‌کننده برای انتخاب تلویزیون‌های ۴K موتورولا باشد.

این موتور گرافیکی مجهز به پردازنده گرافیکی خاصی است که زمان پاسخگویی تلویزیون‌ها را سریع‌تر می‌کند و وجود آن در تلویزیون‌های ۴K باعث شده است این تلویزیون‌ها به گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ تبدیل شوند.

تلویزیون‌های برند موتورولا با کمک این موتور گرافیکی قادر هستند بازی‌ها را به‌صورت کاملاً روان و بدون هیچ‌گونه لگ و تأخیری نمایش دهند. برخی از مدل‌ها هم مجهز به پردازنده گرافیکی Mali هستند.

این پردازنده گرافیکی با قدرت پردازشی بسیار بالای خود تلویزیون‌های هوشمند موتورولا را به گزینه‌ای کاملاً ایده‌آل برای مولتی تسکینگ (نمایش همزمان چند ویدیو یا فیلم یا انجام چند کار گرافیکی به‌صورت همزمان) و اجرای بازی‌های دارای گرافیک خیره‌کننده تبدیل کرده است.

برخی از تلویزیون‌های موتورولا از فناوری MEDC نیز پشتیبانی می‌کنند. در تلویزیون‌های دارای این فناوری فریم‌های اضافی در میان فریم‌های تصویر اضافه و فریم به فریم تصاویر به‌صورت کاملاً روان و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نمایش داده می‌شوند.

در ضمن این فناوری امکان نمایش تصاویر دارای ۲۵ یا ۳۰ فریم در ثانیه با ۶۰ فریم در ثانیه را نیز فراهم کرده است؛ بنابراین این تلویزیون‌ها برای لذت بردن از بازی‌های دارای حرکات سریع و همچنین تماشای فیلم‌های اکشن پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز کاملاً مناسب هستند.

مجهز بودن تلویزیون‌های موتورولا به شبکه وای‌فای دوگانه با فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز، سرعت اینترنت بالایی را برای کاربران به ارمغان آورده است و گیمرها می‌توانند بدون هیچ مشکلی از بازی آنلاین با این تلویزیون‌ها نیز نهایت لذت را ببرند.

این تلویزیون‌ها از سرویس گیمینگ ابری یا کلود گیمینگ (cloud gaming) نیز پشتیبانی می‌کنند.

سرویس کلود گیمینگ امکان دسترسی به کامپیوترهای دارای سخت‌افزار قدرتمند و مناسب برای اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز را فراهم می‌کند و شما می‌توانید بازی‌های موردنظرتان را متناسب با سخت‌افزار کامپیوتری که در اختیار شما قرار دارد، انتخاب و پس از اجرای بازی‌ها، تصاویر آنها را روی وسایل مختلف ازجمله تمام کامپیوترها، گوشی‌ها و تبلت‌ها استریم کنید؛ البته طبیعتاً برای استفاده از این سرویس باید اینترنتی با سرعت بالا و پینگ قابل‌قبول داشته باشید تا بتوانید بازی‌ها را به‌راحتی و بدون لگ روی وسایل موردنظرتان استریم کنید.

دو دسته بی‌سیم بازی طراحی‌شده برای بازی‌های اندروید تی‌وی که به صورت رایگان همراه با تلویزیون‌های اندرویدی موتورولا عرضه می‌شوند، نیز می‌توانند علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی را برای خرید این تلویزیون‌ها کاملا متقاعد کنند.

کولرهای گازی هوشمند برند موتورولا

کولرهای گازی هوشمند موتورولا به‌عنوان یک سیستم تهویه بسیار پیشرفته و فوق هوشمند، یکی از بهترین سیستم‌‌های سرمایشی برای خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود. در ادامه فناوری‌های مورد استفاده در این کولرهای گازی را معرفی‌کنیم.

فناوری Dual invertor

مصرف برق کولرهای گازی موتورولا به دلیل برخورداری از فناوری Dual Inverter در حدود ۲۷ درصد کمتر از کولر گازی‌های معمولی است و این کولرها سرمایش بهتری نیز دارند. در ضمن صدای این کولرها نیز ۲۰ درصد کمتر از سایر کولرها است.

فناوری Tru WiFi

کولرهای گازی هوشمند این برند مانند کولرهای گازی هوشمند سایر برندها مجهز به وای‌فای هستند و می‌توانید آن‌ها را با اپلیکیشن موبایل به‌ راحتی کنترل کنید. با استفاده از فناوری Tru WiFi می‌توانید به ‌راحتی از راه دور دمای کولر را افزایش یا کاهش یا حتی حالت‌های مختلف سرمایشی را تغییر دهید.

فناوری Geo Fencing

حتماً برای شما هم پیش آمده است که قبلاً از خروج از خانه فراموش کرده‌اید کولرتان را خاموش کنید یا می‌خواهید قبل از اینکه به منزل برسید، کولر به‌صورت خودکار روشن شود و خانه را خنک کند.

با بهره‌مندی از فناوری Geo fencing و با استفاده از گوشی‌های هوشمند موتورولا به‌راحتی می‌توانید کولرهای گازی هوشمند موتورولا را از راه دور خاموش یا روشن کنید می‌توانید کولر را طوری تنظیم کنید که زمانی که به فاصله‌ای مشخصی از خانه رسیدید، کولر به‌ صورت خودکار روشن شود.

فناوری Surround x cool

با فعال کردن فناوری Surround x cool تمام بخش‌های فضای اطراف کولر به‌خوبی خنک می‌شود و هوای خنک به‌صورت یکنواخت به‌ جهات مختلف هدایت می‌شود.

حالت Turbo

زمانی که کولرهای موتورولا را در حالت توربو قرار دهید، فن دستگاه (فن این کولرها دارای پنج سرعت مختلف هستند) با تمام قدرت شروع به کار می‌کند و دمای فضا تنها در مدت ۳۰ ثانیه به ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

عملکرد مناسب در دمای ۶۰ درجه

کولرهای موتورولا حتی در مناطقی که دمای آن‌ها در تابستان به ۶۰ درجه هم می‌رسد، نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

هدایت هوا در چهار جهت

پره‌های هدایت‌کننده باد کولرهای موتورولا طوری طراحی شده‌اند که باد در چهار مختلف پرتاب شود تا همه قسمت‌های اتاق به‌خوبی خنک و جریان هوا در تمام بخش‌های محیط به‌ صورت یکنواخت ایجاد شود.

فناوری Self cleaning

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب و کاربردی کولرهای گازی موتورولا، فناوری self cleaning است.

در صورت فعال کردن این ویژگی گردوغبار و سایر ذرات جمع‌شده در فیلترهای پنل به صورت خودکار تمیز و رطوبت داخل پنل نیز خشک می‌شود ، استفاده از این قابلیت ضروری است؛ زیرا رطوبت به مرور زمان می‌تواند باعث آسیب دیدن قطعات داخلی شود.

در ضمن زمانی که فیلترها باید تمیز شوند، دستگاه به‌ صورت خودکار در مورد این موضوع به کاربر هشدار می‌دهد و کاربر هم می‌تواند با فعال کردن قابلیت تمیز کردن فیلتر، بدون هیچ‌گونه زحمتی فیلتر را تمیز کند.

کولرهای گازی موتورولا دارای ۶ فیلتر هستند که در یک فیلتر قرار گرفته‌اند و برای پاکسازی ذرات معلق در هوا استفاده می‌شوند.

مقاومت در برابر نوسان ولتاژ (فناوری stabilizer free operation) و قابلیت سازگاری با ولتاژهای مختلف (فناوری Smart Automation)

یکی از مزایای بسیار خوب کولرهای موتورولا مقاومت در برابر نوسان ولتاژ از ۱۶۵ تا ۲۶۵ ولت است و این دستگاه‌ها خود را با هر ولتاژی بین این دامنه ولتاژ مطابقت دهند. کولرهای گازی موتورولا دارای حالت‌های مختلفی از جمله حالت رطوبت‌زدایی، حالت خودکار و خواب هستند.

دامنه دمای کولرهای گازی این برند بین ۱۶ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد است.

قیمت کولر گازی ۱۸۰۰۰ غیر هوشمند شرکت موتورولا با برچسب انرژی ۳ ستاره حدود ۴۲۲ دلار و مدل هوشمند آن حدود ۴۵۰ دلار، مدل هوشمند این دستگاه دارای برچسب انرژی ۵ ستاره حدود ۵۱۸ دلار و ظرفیت ۲۴۰۰۰ آن با برچسب انرژی ۵ ستاره حدود ۵۴۵ دلار است.

یخچال‌های هوشمند موتورولا

یخچال‌های هوشمند موتورولا نیز جزو یخچال‌های هوشمند و لوکس محسوب می‌شوند و به عنوان یکی از لوازم خانگی موتورولا قرار است به بازار عرضه شود.

فناوری‌های مورد استفاده در این یخچال‌ها به شرح زیر است:

فناوری Tru WiFi

یخچال‌های هوشمند موتورولا نیز مجهز به وای‌فای هستند و می‌توانید آن‌ها را از راه دور با اپلیکیشن موبایل کنترل کنید و دمای و حالت‌های مختلف آن را تغییر دهید.

این یخچال‌های هوشمند دارای سیستم ردیابی خودکار نیز هستند و چنانچه دچار مشکل شوند، از طریق اپلیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود.

فناوری Surround Cool X

تمام بخش‌های مختلف یخچال‌های هوشمند موتورولا به‌لطف بهره‌مندی آن‌ها از فناوری Surround Cool X کاملا خنک می‌شوند.

سیستم گردش هوای این یخچال‌ها به‌خوبی طراحی شده است و هوا به‌صورت ۳۶۰ درجه در تمام فضای آن‌ها می‌چرخد؛ بنابراین بخش‌های مختلف و تمام گوشه و کنار یخچال‌ها به‌خوبی خنک می‌شود.

وجود دیواره فلزی خنک‌کننده در این یخچال‌ها نیز به گردش بهتر جریان هوا و خنک‌سازی بهتر آن‌ها و در نتیجه حفظ تازگی مواد غذایی به مدت طولانی کمک می‌کند. بدنه فولادی این یخچال علاوه بر اینکه به فرآیند خنک‌سازی بهتر کمک می‌کند، ظاهر بسیار زیبایی نیز به یخچال‌ها بخشیده است.

فناوری Adaptive Invertor

یخچال‌های هوشمند موتورولا مجهز به اینورتر هستند که مصرف برق آن‌ها را نسبت به یخچال‌های معمولی تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

در ضمن کمپرسورهای این یخچال‌ها نیز دارای سیم‌پیچی مسی هستند و همین موضوع باعث افزایش دوام و مقاومت آن‌ها در برابر عوامل آسیب‌زننده می‌شود.

کمپرسورهای این یخچال‌ها دارای ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و صدای بسیار کمی نیز دارند.

حالت‌های مختلف جهت افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف

از دیگر ویژگی‌های شاخص یخچال‌فریزرهای هوشمند موتورولا می‌توان به حالت سردکنندگی سریع (Super cool) و حالت انجماد سریع (Super freeze) اشاره کرد که باعث شده است عملکرد یخچال و فریزر موتورولا نسبت به یخچال و فریزرهای متداول ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

این یخچال‌ها دارای حالت تعطیلات (holiday mode) نیز هستند و با فعال کردن آن در زمانی که چیزی در یخچال وجود ندارد، می‌توانید مصرف یخچال را تا ۴۰ درصد کاهش دهید.

برخورداری از سنسورهای مختلف

برخورداری یخچال‌های موتورولا از سنسورهای مختلف که مونورولا آن‌ها را Trusmart Sensors نامیده است نیز عملکرد این یخچال‌ها را به میزان قابل‌توجهی تقویت کرده‌اند.

به‌ عنوان‌ مثال این یخچال‌ها دارای سنسور بارسنج هستند که دما و میزان خنک‌سازی آن‌ها را مطابق با میزان مواد غذایی موجود در یخچال به ‌صورت خودکار تغییر می‌دهد.

فناوری Dual tech cooling

یخچال ‌فریزرهای هوشمند برند موتورولا دارای فناوری خنک‌سازی دوگانه (Dual tech cooling) در هر دو بخش یخچال و فریزر هستند که به کنترل دقیق دما و جلوگیری از ترکیب شدن بوهای نامطبوع با یکدیگر کمک می‌کند.

فناوری convertible space

قسمت فریزر یخچال‌های موتورولا دارای چهار قسمت مختلف هستند که می‌توان از آن‌ها برای نگهداری مواد مختلف استفاده کرد.

دمای این ۴ قسمت از منفی ۵ تا منفی ۲۰ درجه متفاوت است و کاربر می‌تواند مطابق میل خود مواد غذایی را در این چهار بخش قرار دهد تا به میزان متفاوتی منجمد شوند به‌ عنوان‌ مثال بخشی که دارای دمای منفی ۵ است، می‌تواند برای نگهداری و انجماد نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت یخچال سایدبای‌ساید موتورولا مدل L۵۹۲ درحدود ۷۰۸ دلار، فیمت یخچال چهار در موتورولا مدل ۵۰۷L در حدود ۸۷۲ دلار و یخچال درب فرانسوی مدل ۵۳۳L درحدود ۹۵۹ دلار است.

ماشین لباسشویی‌های هوشمند موتورولا

ماشین لباسشویی‌های هوشمند نیز کاملا برای خانه‌های هوشمند مناسب هستند. فناوری‌های مورداستفاده در این ماشین‌های لباسشویی به شرح زیر است.

فناوری Tru WiFi

ماشین لباسشویی‌های هوشمند موتورولا نیز مانند سایر لوازم خانگی شرکت موتورولا دارای فناوری True WiFi هستند و می‌توان با استفاده از اپلیکیشن موبایل مواردی مثل سرعت آن‌ها را کنترل کرد.

امکان کنترل کامل فرآیند شست‌و‌شو نیز وجود دارد و حتی می‌توان زمان شروع شست‌‌وشو را نیز با استفاده از اپلیکیشن به زمان دیگری موکول کرد و حالت‌های مختلف شست‌و‌شو را نیز تغییر داد.

در ضمن این اپلیکیشن قطعی برق را نیز به کاربران اطلاع می‌دهد و هشدارهای مربوط به خرابی ماشین‌های لباسشویی نیز به این اپلیکیشن ارسال می‌شود.

از بین بردن ۹۹.۹ درصد باکتری‌های موجود روی لباس‌ها و استرلیزه کامل آن‌ها

موتورولا مدعی است ماشین‌های لباسشویی این برند لباس‌ها را در دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد می‌شویند و ۹۹.۹ درصد از باکتری‌های موجود روی لباس‌ها در هنگام شستشو از بین می‌روند.

وجود این فناوری در ماشین لباسشویی‌های موتورولا حفظ سلامت و بهداشت خانواده را تضمین می‌کند.

برخورداری از سنسورهای مختلف

ماشین لباسشویی‌های برند موتورولا نیز دارای سنسورهای مختلفی هستند. سنسور دما، دمای لباسشویی در حین کار را در سه مرحله کنترل می‌کند. در ضمن این سنسور شست‌و‌شوی لباس در سه مرحله مختلف را نیز امکان‌پذیر می‌کند. کنترل گرمکن ماشین لباسشویی نیز از دیگر وظایف این سنسور است.

سنسور دیگری نیز میزان کف را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد میزان کف از حد مجاز بیشتر شود. باقی ماندن کف زیاد در لباس نوزادان سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد. به همین دلیل این سنسور مواد شوینده را کاملا از روی لباس پاک می‌کند.

فناوری Oxyfresh

گاهی اوقات افراد فراموش می‌کنند لباس‌ها را بلافاصله پس از اتمام شست‌وشوی آن‌ها از ماشین خارج کنند و همین موضوع باعث می‌شود لباس‌ها بوی نامطبوعی به خود بگیرند.

فناوری Oxyfresh با آزاد کردن اکسیژن در میان لباس‌ها در فواصل زمانی مشخص، از بو گرفتن آن‌ها جلوگیری می‌کند و حتی اگر لباس‌ها چند ساعت هم در ماشین باقی بمانند هیچ بویی نمی‌گیرند و به این صورت بهداشت آن‌ها هم حفظ می‌شود.

فناوری twenty five (25) stain wash

ماشین لباسشویی‌‌های موتورولا با کمک این فناوری سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برند و در عین حال هیچ آسیبی هم به بافت لباس وارد نمی‌کنند.

فناوری اینورتر دیجیتال Digital inverter

لباسشویی‌های موتورولا دارای اینورتر دیجیتال هستند که باعث می‌شود مصرف آن‌ها نسبت به لباسشویی‌های متداول تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

صدای این ماشین لباسشویی‌ها هم ۲۰ درصد کمتر از سایر ماشین لباسشویی‌ها و عمر مفید آن‌ها هم ۵ سال بیشتر است.

ماشین‌های لباسشویی موتورولا جزو بهترین ماشین لباسشویی‌های کم‌‌مصرف هستند.

قیمت ماشین لباسشویی ۶ کیلویی درب از جلوی موتورولا درحدود ۳۲۰ دلار، ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی درب از جلو  ۳۹۵ دلار، ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی همراه با خشک‌کن ۵ کیلوگرمی ۳۹۰ دلار، ماشین ۱۰.۵ کیلوگرمی درب از جلو ۴۶۳ دلار و قیمت ماشین لباسشویی ۱۰.۵ کیلوگرمی همراه با خشک‌کن ۶کیلوگرمی ۵۴۵ دلار است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!