تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید یخچال ساید چهار درب

ارزان‌ترین یخچال چهار درب ایرانی و خارجی در بازار کدام است؟

راهنمای خرید
یخچال چهار درب با طراحی Door-in-Door دارای هوم بار یکی از یخچال فریزرهای پر طرفدار است. یخچال ساید چهار درب به سبب فضای بیشتر برای نگهداری از مواد غذایی، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در این مطلب به معرفی یخچال فریزر ساید چهار درب هیتاچی ، چهار درب سامسونگ ، ال جی، بکو  و قیمت آنها می‌پردازیم.

یخچال ساید بای ساید یکی از محبوب‌ترین انواع یخچال فریزر در صنعت لوازم خانگی است. ویژگی‌هایی همچون یخچال چهار درب میزان جذابیت و استقبال خریداران را از این نوع یخچال افزایش داده است. یخچال فریزرهای ساید بای ساید در ابتدا به صورت دو درب طراحی شدند. با گذشت زمان و تغییر سلیقه بازار، تغییراتی به شکل یخچال‌های سه درب و چهار درب نیز شکل گرفتند. در ادامه با سایت تصلاپرس همراه شوید تا شما را با فوت و فن خرید لوازم خانگی و یخچال ال جی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

یخچال فریزر چهار درب ال جی

یخچال چهار درب ال جی

یکی از مدل‌های جدید یخچال فریزرهای ال جی، یخچال چهار درب است که به چهار بخش تقسیم می‌شود. یخچال فریزر ال جی مدل J33 به صورت Door-in-Door طراحی شده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این یخچال از برند ال جی، به سیستم فیلترینگ بسیار قوی مجهز شده است. لایه‌های فیلتر از ورود و ماندگاری بوی نامطبوع، باکتری و ذرات آلودگی به داخل یخچال جلوگیری می‌کنند.

درب‌های این یخچال فریزر به صورتی طراحی شده‌اند که با کوچک‌ترین تماس به آسانی باز می‌شوند. این محصول به سیستم کمپرسور اینورتر خطی مجهز شده است. کمپرسور خطی اینورتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و به ماندگاری و تازه ماندن مواد غذایی نیز کمک می‌کند.

این یخچال ال جی ۳۴ فوت ظرفیت داشته و دارای آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک است. سیستم خنک‌کننده سریع و فیلتر تصفیه آب نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. همچنین یخچال ال جی به قفل کودک و تایمر نیز مجهز شده است.

در حال حاضر برای این محصول قیمتی در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

یخچال چهار درب ایرانی اسنوا

یخچال فریزرهای چهار درب اسنوا اغلب با امکاناتی مثل آبسردکن دوپدال، سیستم سرد کننده سریع، سیستم انجماد سریع فريزر و فیلتر ضد بو تولید و در بازار عرضه می شوند. از دیگر مشخصات این محصولات اسنوا باید به فیلتر سه لایه نوع طبقات شيشه ای و طبقات شیشه ای بدون قاب سامانه بار خانگی با تكنولوژی جدید اشاره کنیم.

یکی از امکاناتی که برند اسنوا برای یخچال فریزرهای چهار در خود در نظر گرفته است، زنگ هشدار باز بودن درب است. همچنین سيستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی هم بر مزیت های این محصولات جدید افزوده است.

نمایشگر دیجیتال و لامپ یخچال LED و نوع کمپرسور اینورتر دیجیتال هم از دیگر مشخصات این محصولات است.

قیمت یخچال چهار درب ایرانی اسنوا بین ۲۹ تا ۴۵ میلیون تومان است.

یخچال فریزر چهار درب هیمالیا

یخچال چهار درب هیمالیا

یخچال فریزر چهار درب هیمالیا مدل تسلا دارای یک محفظه سرد است که شما می‌توانید مواد فاسد شدنی را درون این محفظه قرار دهید. کمپرسور اینورتر هوشمند یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول از برند هیمالیا است.

محفظه‌های این یخچال فریزر هیمالیا به سیستمی مجهز شده‌اند که از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

سیستم ویتا فرش Vita Fresh در یخچال فریزر هیمالیا به ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی به خصوص میوه و سبزی کمک می‌کند.

این محصول به شکلی طراحی شده که شما می‌توانید از یخچال و فریزر به صورت مجزا استفاده کنید. با خاموش کردن فریزر می‌توانید از یخچال استفاده کنید و در مقابل نیز با خاموش کردن یخچال، استفاده مجزا از فریزر امکان‌پذیر می‌شود.

  • دارای قفل کودک
  • دارای پنل دیجیتال لمسی
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب
  • قابلیت تنظیم دما و رطوبت

قیمت یخچال چهار درب هیمالیا تقریبا ۲۵،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

یخچال ساید بکو چهار درب

یخچال فریزر مدل GNE134751 یکی از مدل‌های یخچال ساید از برند بکو است که به صورت ضد برفک طراحی شده است.

این یخچال به سیستم هوشمند ضد باکتری و ضد بو مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید میوه و سبزی را برای مدت طولانی در این یخچال ساید تازه نگه دارید. سیستم خنک‌کننده دوگانه اتوماتیک از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.

همچنین این محصول دارای آب‌ سردکن و یخ ‌ساز اتوماتیک است. بر روی درب یخچال یک هوم بار نیز تعبیه شده که شما می‌توانید برای نگهداری انواع نوشیدنی از آن استفاده کنید.

قیمت یخچال ساید بکو چهار درب حدود ۷۰،۳۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

یخچال ساید بکو چهار درب مدل GNE134821E

یخچال ساید بکو چهار درب

این مدل از یخچال‌های ساید بکو نیز به صورت چهار درب طراحی شده است. این یخچال ۳۴ فوت ظرفیت دارد. این محصول نیز مانند مدل GNE134751 دارای هوم بار، آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک است.

سیستم انجماد فوق سریع و سیستم خنک‌کننده چندگانه از مهمترین ویژگی‌های یخچال ساید بکو است. سیستم خنک‌کننده در این محصول به صورت مداوم و یکنواخت فضای داخل یخچال را خنک و تازه نگه می‌دارد.

  • قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  • ضد برفک
  • سازگار با محیط‌زیست
  • مجهز به فیلتر ضد بو و ضد باکتری
  • مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • سیستم تصفیه آب
  • دارای دسته درب آنتی باکتریال

قیمت یخچال ساید بکو چهار درب مدل GNE134821E تقریبا حدود ۶۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: یخچال‌های حذاب و خوش‌رنگ اسمگ چه ویژگی‌هایی دارند؟  

یخچال فریزر چهار درب سامسونگ مدل رومانو RF858

یخچال چهار درب سامسونگ مدل رومانو

یخچال ساید سامسونگ مدل رومانو به صورت چهار درب طراحی شده است. این یخچال فریزر ساید قابلیت اتصال به آب شهری را داشته و ۳۴ فوت ظرفیت دارد.

از مهمترین ویژگی‌های این محصول از برند سامسونگ باید به سیستم خنک‌کننده سه‌گانه آن اشاره کنیم. شما می‌توانید دما و رطوبت داخل یخچال و فریزر را تنظیم کرده و تحت کنترل داشته باشید.

یکی از سیستم‌های موجود در این محصول سیستم Soft Frost Door است که از یخ زدن مواد غذایی که نیازی به یخ بستن ندارند، جلوگیری می‌کند.

بر اساس سیستم خنک‌کننده چندگانه یخچال فریزر سامسونگ، مواد غذایی برای طولانی مدت سالم و تازه باقی می‌مانند. این سیستم دارای دو کمپرسور است. سیستم گردش هوای داخل یخچال نیز از ایجاد بوی نامطبوع و ورود باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

قیمت یخچال چهار درب سامسونگ ۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: یخچال خودرو چه برندی بخریم؟  

یخچال چهار درب جی پلاس

یخچال فریزر چهار درب جی پلاس به سیستم نوفراست مجهز شده و در برابر برفک و یخ‌زدگی مقاوم است. برند جی پلاس، موتور این محصول را به مدت ۵ سال گارانتی کرده است.

این یخچال جی پلاس مدل K918BG به رنگ مشکی آیینه‌ای طراحی و تولید شده است. این محصول دارای کمپرسور اینورتر بوده و به سیستم گردش هوای چندگانه مجهز شده است.

  • سیستم سرمایش سریع در یخچال و فریزر
  • دارای نمایشگر LED با صفحه کلید لمسی
  • مجهز به سیستم کاهش مصرف

در حال حاضر قیمت یخچال چهار درب ایرانی جی پلاس در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی یخچال مسافرتی برقی بدون قابلیت شارژ باتری  

یخچال فریزر چهار درب هیتاچی

یخچال چهار درب هیتاچی

 

بیشتر بخوانید: بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا کدام است؟

یخچال فریزر برند هیتاچی مدل RW660 برای ایجاد سرمای بیشتر به یک فن دوگانه مجهز شده است. در کنار افزایش سرما این فن از هدر رفتن هوای سرد جلوگیری کرده و همچنین در صرفه‌جویی انرژی نیز مؤثر واقع می‌شود.

این یخچال نیز مانند مدل‌های قبلی به کمپرسور اینورتر مجهز شده است. یخچال فریزر هیتاچی دارای قابلیت تنظیم دما و رطوبت بوده و به ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی کمک می‌کند.

یکی از مهمترین قابلیت‌های این محصول برخورداری آن از تکنولوژی نانو تیتانیوم است. بر اساس این فناوری یخچال فریزر از ورود هر گونه قارچ، باکتری و میکروب ایمن می‌ماند. همچنین این تکنولوژی از ایجاد بوی نامطبوع نیز جلوگیری می‌کند.

  • پنل هوشمند با صفحه کلید لمسی
  • سنسور دمای اکو
  • هشدار باز ماندن درب
  • سیستم انجماد سریع
  • مجهز به سنسور حرارتی
  • دارای آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب

قیمت یخچال چهار درب هیتاچی تقریبا ۲۰،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سوالات متداول

آیا یخچال چهار در ایرانی هم تولید می شود؟

بله برندهایی مثل هیمالیا، اسنوا و جی پلاس در حال حاضر در زمینه تولید یخچال های چهار درب فعالیت دارند. هیتاچی، سامسونگ و ال جی هم از معروف ترین برندهای خارجی در زمینه تولید یخچال فریزر چهار درب هستند.

قیمت یخچال چهار درب ایرانی چقدر است؟

یخچال چهار درب هیمالیا حدود ۲۳ تا ۲۶ میلیون تومان، یخچال چهار در اسنوا بین ۲۹ تا ۴۳ میلیون تومان و قیمت یخچال فریزر چهار در جی پلاس هم از ۲۰ تا ۲۸ میلیون تومان متغیر است. قیمت سایر محصولات هم که در بالا ذکر شد.

کدام یخچال چهار در ایرانی بهتر است؟

طبق نظر مشتریان هر کدام از این مشخصات، امکانات و معایب خاص خود را دارند. در بین برندهای مختلف ایرانی، یخچال های ایرانی جی پلاس قیمت مناسب تری دارند. اما در مورد امکانات و معایب هر برند باید این مطلب تصلا را بخوانید.

 

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.4 / 5. تعداد آرا: 16

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    عرشیا رضاپور
    فوریه 12, 2022

    من ارزانترین ساید را میخام که یخساز داشته باشه
    لطفا لاهنمایی کنید

لینک کپی شد!