تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال‌جی

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال‌جی

راهنمای استفاده
یکی از معروف‌ترین برندهای موجود در بازار ماشین لباسشویی ال جی است. اما این وسیله هم مانند هر وسیله دیگری روش استفاده مخصوص به خود را دارد. برای اینکه بتوانید به نحو احسن از آن استفاده کنید، باید معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی و نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و مواردی دیگر از […]

یکی از معروف‌ترین برندهای موجود در بازار ماشین لباسشویی ال جی است. اما این وسیله هم مانند هر وسیله دیگری روش استفاده مخصوص به خود را دارد. برای اینکه بتوانید به نحو احسن از آن استفاده کنید، باید معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی و نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و مواردی دیگر از این دست را بدانید.

اخبار صنعت لوازم خانگی -در مطلب راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی همانطور که از عنوان پیداست قصد داریم تمام نکات و موارد موجود درباره استفاده از این وسیله را بررسی کنیم. بنابراین اگر این برند را خریداری کرده‌اید و یا قصد خرید آن را دارید و یا حتی اگر مدت‌هاست از ماشین لباسشویی ال جی استفاده می‌کنید اما هنوز هم برخی از موارد مربوط به آن شما را گیج می‌کند، این مطلب مخصوص شما است. بنابراین تا انتهای آن با وبسایت تصلا همراه باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای تعمیر لباسشویی در منزل

آشنایی با تجهیزات ماشین لباسشویی ال جی

بیایید قبل از اینکه وارد جزئیات و نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ال جی شویم، کمی درباره تجهیزات آن بخوانیم. این سطح از آشنایی به ما کمک می‌کند به محض برخورد با اولین مشکل به سراغ تعمیرکار نرویم. ابتدا برخی از نکات ساده را چک کنیم و زمانی که مطمئن شدیم مشکل از آنها نیست، قدم بعدی را برداریم.

Tag on: این یک قابلیت بسیار جذاب است که با کمک آن می‌توانید به وسیله گوشی‌های NFS به ماشین لباسشویی خود وصل شوید و علامت‌های مربوط به آن، مثلا مواردی مانند دفترچه راهنما، دور شستشو و حتی لمس کلید برای شروع شستشو را از طریق گوشی چک نمایید.

شروع به کار خودکار: یکی دیگر از قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی شروع به کار خودکار است. یعنی زمانی که برق به ماشین لباسشویی شما وصل می‌شود، این وسیله با تشخیص این مساله فعالیتش را از سر خواهد گرفت.

قفل کودک: شما می‎توانید زمانی که تنظیمات ماشین لباسشویی خود را انجام دادید با فعال کردن قفل کودک از تغییراتی که ممکن است دیگر افراد در این تنظیمات ایجاد کنند، جلوگیری نمایید.

ضد چروک: این قابلیت ماشین لباسشویی ال جی به شما کمک می‌کند که لباس‌هایتان هنگام شستشو کمتر دچار چروک شود و درنهایت فرایند اتوکشی را برایتان بسیار راحت‌تر می‌کند.

سامانه کنترل صدا: این قابلیت به شما کمک می‌کند، صدای نابهنجار خشک‌کن را هنگام فعالیت خشک‌کن به حداقل برسانید.

شستشوی توربو: این قابلیت ماشین لباسشویی ال جی در کاهش ۱۵ تا ۴۰ درصدی برق و آبی که هنگام شستن لباس‌ها مصرف می‌شود، نقش پر رنگی دارد.

۶ حرکتی: در این حالت شما امکان تنظیم مواردی همچون نوع شستشو، حالت چرخش لباس، سرعت و دیگر ویژگی‌‌ها را خواهید داشت.

تشخیص خطای هوشمند: در این حالت اگر تلفنتان را در یک سانتیمتری دستگاه قرار دهید، خطای ماشین را تشخیص داده و آن را به مرکز اطلاعات مشتریان اطلاع می‌دهد تا در صورت نیاز برایتان تکنسین فرستاده شود.

سامانه هوشمند و مصرف کم: این سامانه نیز با هدف کاهش انرژی مصرف برق و آب هنگام کار با ماشین لباسشویی ایجاد شده است و این کار را با ایجاد هماهنگی میان میزان لباس‌ها، زمان شستشو و دمای آب یعنی به طور کلی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: رایج‌ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی چیست؟

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

در صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی مانند هر دستگاه دیگری تعدادی کلید وجود دارد که هر کدام کارآیی مخصوص به خود را دارند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین کلیدهای این ماشین آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

کلید روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی: مشخصا برای اینکه ماشین بتواند کار خود را شروع کند باید این دکمه را لمس نمایید و زمانی که قصد متوقف کردن کار ماشین را دارید باید همین دکمه را به مدت یه ثانیه فشار دهید.

دکمه برنامه شستشوی ماشین لباسشویی: در هر دکمه یک برنامه تنظیم شده است که براساس نوع لباس و روش شستشوی مناسب می‎توانید کلید مورد نظر را لمس کنید.

نمایشگر ال ای دی: از این نمایشگر می‌توانید برای دریافت اطلاعات و پیام‌های مربوط به کارکرد ماشین لباسشویی استفاده نمایید. چیزهایی مثل زمان باقی مانده، تنظیمات و دیگر موارد را می‌توانید از طریق این LED ببینید.

دکمه شروع | مکث: کلید Start/Pause برای شروع و توقف ماشین لباسشویی استفاده می‌شود. اگر دکمه توقف را بزنید پس از ۴ دقیقه ماشین لباسشویی یه طور کامل خاموش می‌شود.

time delay : این دکمه صدای بیپ دستگاه را قطع و وصل می‌کند.

spin : این کلید را باید زمانی لمس کنید که قصد استفاده از خشک‌کن را دارید. با هر بار لمس مجدد آن مدت زمان خشک‌کن تغییر می‌کند. همچنین اگر نمی‌خواهید از خشک‌کن استفاده نمایید با دکمه no spin را لمس کنید.

قفل کودک: اگر از دو گزینه medic rinsو pre wash به صورت همزمان استفاه نمایید، قفل کودک فعال می‌شود و با فشار دادن مجدد آن می‌توانید غیرفعالش کنید.

بیشتر بخوانید: کد ارور ماشین لباسشویی و علل آن

راهنمای استفاده از پنل در انتخاب جنس پارچه

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی برای شسشتوی نوع پارچه اهمیت زیادی دارد. در واقع در پنل کلیدهای ماشین لباسشویی ال جی چند کلید مهم دیگر وجود دارد که آگاهی از آنها به شما کمک کنید، کمترین آسیب را به بافت پارچه لباستان بزنید. در ادامه به معرفی برخی از این کلیدها خواهیم پرداخت.

Baby care : بیبی کر مخصوص شستشوی لباس نوزاد است و می‌توان تا شش کیلو گرم لباس را تحمل کند. ویژگی‌هایی مانند شستشوی بهداشتی و ضد چروک در این حالت فعال است.

Wool : وول حالت مخصوص لباس‌های پشمی قابل شستشو با ماشین است. حداکثر دو کیلو گرم لباس را تحمل می‌کند و دمای مناسب آن ۴۰ درجه سانتی‌گراد است.

Easy care: این حالت مخصوص لباس‌های پلی استر، آکرلیک و پای امید است. چهار کیلو گرم لباس را می‌تواند تحمل کند و حالت‌های ضدچروک و شستشوی بهداشتی برای ان فعال است. برای این حالت دمای آب باید ۴۰ درجه سانتی‌گراد باشد.

Quick 30 : این حالت برای لباس‌های رنگی نسبتا کثیف استفاده می‌شود. درجه مناسب برای این حالت ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. در این حالت نیز می‌توانید دو کیلو گرم لباس داخل مخزن لباسشویی بریزید.

Delicate : این حالت مخصوص لباس‌های ظریف و حساس است که دمای آب آن باید ۳۰ درجه سانتی‌گراد باشد. در این حالت گزینه ضدچروک فعال است و می‌تواند سه کیلو گرم لباس را تحمل نماید.

Cotton و cotton eco: این حالت نیز مخصوص لباس‌هایی است که رنگ ثابت دارند. مانند لباس‌های راحتی، پیراهن و لباس‌های خواب. برای این دو حالت ضدچروک، شستشوی بهداشتی و… نیز فعال است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید

راهنمای تمیز کردن ماشین لباسشویی ال جی

تمیز کردن ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که باید پس از هر بار استفاده انجام دهید. ممکن است اگر چند بار این کار را انجام ندهید فیلتر ماشینتان دچار مشکل شود. برای این کار ابتدا باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید. سپس باید شیر آب را ببنید و شلنگ را باز کنید. سپس با کمک فرچه، فیلتر را تمیز نمایید و شلنگ را دوباره ببنید. مراحل تمیز کردن ماشین لباسشویی ای جی به شرح زیر است:

  • ابتدا فیلتر تخلیه را تمیز کنید.
  • در مرحله بعدی کشوی مواد شوینده را تمیز کنید.
  • حفره کشو را تمیز کنید.
  • لگن شستشو را تمیز کنید.
  • سطح بیرونی ماشین لباسشویی را تمیز کنید.
  • سطح داخلی ماشین لباسشویی را تمیز کنید.

نکات مهم استفاده از ماشین لباسشویی ال جی

  • قبل از اینکه عمل شستشو را شروع کنید. لباس‌هایتان را در دسته‌های مختلف از نظر جنس و رنگ تقسیم کنید. زیرا همانطور که در بالا اشاره شد، لباس‌های مختلف باید در حالت‌ها و شرایط مخصوص به خود شسته شوند تا آسیب کمتری به لباس وارد شود.
  • قبل از اینکه لباس‌ها را داخل مخزن ماشین لباسشویی بندازید، مطمئن شوید که دستمال کاغذی، اسکناس یا وسایل نوک دیز داخل آنها نباشد.
  • برخی از قسمت‌های لباس مانند یقه و سرآستین ممعمولا بیشتر از بخش‌های دیگر لباس کثیف می‌شوند بنابراین، قبل از اینکه لباس‌ها را داخل ماشین بیاندازید کمی این دو قسمت را برس بکشید.
  • قبل از اینکه لباس‌ها را در ماشین لباسشویی بریزید، حتما برچسب راهنمایشان را چک کنید. برخی از لباس‎ها در ماشین لباسشویی آسیب می‌بینند.
  • در صورتی که ماشین لباسشویی‌تان هنگ کرد و نیاز به ریست داشت باید به طریق زیر این کار را انجام دهید: اگر دکمه ریست روی پنل وجود داشت که فقط با لمس کردن آن مشکل حل خواهد شد. اما در صورتی که دکمه ریست روی پنل وجود نداشت، ماشین را از برق کشیده و ۱۰ دقیقه بعد مجدد آن را به برق وصل کنید. یک برنامه جدید را اجرا کنید تا مطمئن شوید لباسشویی‌تان ریست شده است.
  • اگرچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی ۷ کیلویی، ۸ کیلویی، ۹ و ۱۰ کیلویی ممکن است کمی با هم تفاوت داشته باشد اما تا حد زیادی روش استفاده از آنها با هم یکی است بنابراین در صورتی که نتوانستید راهنمای فارسی معتبری برای ماشین خود پیدا کنید می‌توانید از دستور کلی پیروی نمایید. معمولا روش کار با ماشین لباسشویی ال جی ۷ کیلویی تفاوت زیادی با مدل‌های دیگر آن ندارد.

کلام آخر

در مطلب راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی اطلاعات جامعی درباره نحوه استفاده از این دستگاه به دست آوردیم. با پنل و کلیدهای آن آشنا شدیم. فهمیدیم برای جنس‌های مختلف پارچه باید از چه کلیدها و ترکیب‌هایی استفاده کنیم. همچنین کمی هم درباره نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی ال جی و نکات مهم در استفاده از آن حرف زدیم.

اگر نحوه کار کردن و استفاده از ماشین لباسشویی ال جی را بلد باشید و به درستی از آن استفاده نمایید، می‌توانید این وسیله را تا سال‌ها استفاده کنید. همچنین لباس‌هایتان کمتر آسیب می‌بیند زیرا این برند سعی کرده با تعریف حالت‌ها و برنامه‌های مختلف توجه ویژه‌ای به رنگ و جنس لباس‌ها داشته باشد.

اگر مطلب دیگری درباره راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد که در این مقاله بدان پرداخته نشده است، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده نمایید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نرگس صابری
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید
    جولای 17, 2021

    […] بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال‌جی […]

لینک کپی شد!