تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی انواع ماشین لباسشویی‌های ایرانی

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید

راهنمای خرید
ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی در انواع متنوع و مختلفی چه در دسته درب از بالا و چه در دسته درب از جلو تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که تنوع محصولی ماشین‌های لباس‌شویی به خصوص آن دسته از دستگاه‌هایی که توسط برندهای ایرانی تولید می‌شوند بسیار زیاد است، از این رو شما می‌توانید گزنه […]

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی در انواع متنوع و مختلفی چه در دسته درب از بالا و چه در دسته درب از جلو تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که تنوع محصولی ماشین‌های لباس‌شویی به خصوص آن دسته از دستگاه‌هایی که توسط برندهای ایرانی تولید می‌شوند بسیار زیاد است، از این رو شما می‌توانید گزنه مناسب خود را از میان همین برندهای ایرانی انتخاب و خریداری کنید.

تصلا – ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی عمدتاً توسط برندهای تولید کننده لوازم‌خانگی ایرانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر چند برخی از برندهای تولیدکننده ماشین لباس‌شویی نیز هستند که انحصاراً همین دستگاه‌ها را تولید می‌کنند که تعداد آن‌ها محدود است. ماشین‌های لباس‌شویی در انواع مختلف درب از بالا، درب از جلو تولید می‌شوند.

چند برند مطرح و معتبر ایرانی در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از ماشین‌های لباس‌شویی چه درب از بالا و چه درب از جلو را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. برای مثال برندهای حایر، اسنوا، دوو، پاکشوما، امرسان، اینترنشنال و چند برند دیگر که در ادامه به معرفی محصولات آن‌ها خواهیم پرداخت از جمله برندهای ایرانی تولید کننده لباس‌شویی ایرانی هستند. در ادامه به معرفی برترین محصولات هر کدام از این برندها و بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه با سایت اخبار لوازم خانگی تصلا همراه باشید تا بیشتر به این دو موضوع بپردازیم.

معرفی بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی

برندهای تولید کننده بهترین و ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی در فهرست محصولات خود هم ماشین‌های لباس‌شویی  درب از بالا از نوع دوقلو یا تکی را طراحی و تولید می‌کنند و هم ماشین‌های لباس‌شویی درب از جلو را در ابعاد و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. در ادامه این ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران : برند پاکشوما

برند پاکشوما یک مورد از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی است. این برند در ابتدای فعالیت خود ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو درب از بالا تولید و به بازار عرضه می‌کرد. در سال ۱۳۷۶ این برند اولین مونه از ماشین‌های تمام خودکار خود را که از نوع درب از جلو بودند در اختیار مشتریان خود قرار داد. از آنجایی که قیمت این ماشین‌های لباس‌شویی نسبت به سایر ماشین‌های لباس‌شویی موجود در بازار به خصوص آن دسته از ماشین‌هایی که توسط برندهای خارجی تولید می‌شدند، ارزان بود، به همین دلیل توانست مشتریان و طرفداران خاصی را به خود جلب کند.

روی ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی برند پاکشوما امکانات و قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است و با توجه به قیمت این دستگاه‌ها، این امکانات روی کمتر ماشین لباس‌شویی ایرانی در بازار در این محدوده قیمتی مشاهده می‌شود.

تنها ایراد مهم و قابل توجه ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما صدای تخلیه بسیار زیادی است که در حین خالی شدن آب مخزن از این دستگاه‌ها تولید می‌شود. با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده و همچنین کارشناسی‌های فنی که برای این دستگاه‌ها صورت گرفته است صدای موتور در حین شستشوی لباس روی این دستگاه‌ها نسبتاً کم است.

برند پاکشوما ماشین‌های لباس‌شویی خود را با گارانتی ۲۴ ماهه به بازار عرضه می‌کند. ماشین‌های لباس‌شوی نیمه خودکار و دوقلو این برند که از نوع درب از بالا هستند، با توجه به قیمت ارزانی که دارند از قدرت خوبی برای شستشوی لباس برخوردارند. تنها ایراد عمده و مهم این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما که صدای مشتریان زیادی را در آورده است لرزش و صدای زیادی است که در حین شستن و خشک کردن لباس‌ها تولید می‌کند.

همه ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالای برند پاکشوما دارای ۱۸ ماه گارانتی هستند. ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما در دو دسته سری K و سری U ارائه می‌شوند که محصولات سری U نسبت به سری K جدیدتر و به روزتر هستند. در ادامه به معرفی بهترین ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی این برند هم در دسته درب از بالا و هم در دسته درب از جلو می‌پردازیم.

معرفی بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی : پاکشوما

در ادامه به معرفی برخی از بهترین و ارزان ترین لباسشویی های پاکشوما می پردازیم.

ماشین‌های لباس‌شویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از بالا با ظرفیت ۷ کیلوگرم بیشتر مناسب استفاده خانواده‌هایی با جمعیت کمتر از ۴ نفر است. ماشین لباس‌شویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ نیز از این قاعده مستثنا نیست. این ماشین لباس‌شویی درب از بالای برند پاکشوما دارای رتبه انرژی A هستند.

از آنجایی که درب این نوع ماشین‌های لباس‌شویی از بالا باز می‌شود امکان اضافه کردن لباس حین کار کردن به آن‌ها وجود دارد. این قابلیت یک مزیت مهم برای این نوع ماشین‌های لباس‌شویی به حساب می‌آید. سرعت چرخش موتور در این مدل ماشین ۱۴۰۰ دور دقیقه است. این نوع ماشین لباس‌شویی و اکثر ماشین‌های لباس‌شویی رده متوسط درب از بالا فاقد صفحه‌نمایش برای اعمال تنظیمات هستند. متأسفانه برند پاکشوما روی این نمونه از دستگاه‌ها خود قفل کودک تعبیه نکرده است بنابراین اگر در خانه خود فرزند کوچک دارید بهتر است این نوع ماشین لباس‌شویی را خریداری نکنید. برای این دستگاه فقط یک نوع برنامه شستشو آن هم با دور ۱۴۰۰ دور در دقیقه ارائه شده است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از بالا برند پاکشوما مدل PWT-7241KJ فاقد مخزن خشک کن هستند. از آنجایی که امکانات ارائه شده روی این نمونه ماشین‌های ظرف‌شویی بسیار ساده است و از طرفی از برنامه و حالت خاصی پشتیبانی نمی‌کند، قیمت آن بسیار ارزان است و جز ارزان‌ترین ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالای ایرانی موجود در بازار به حساب می‌آید. این دستگاه از نظر کیفیت و کار آیی توانسته ۴ ستاره از ۵ ستاره را از دید و نگاه مشتریان از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی مدل PWT-1564AJ

با توجه به اینکه پاکشوما یک مورد از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی است، یکی از محصولاتش مدل PWT-1564AJ که دارای دیگ با ظرفیت ۱۵٫۵ کیلوگرم هستند. این محصول یکی از کم مصرف‌ترین ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی با ظرفیت و گنجایش بسیار زیاد به حساب می‌آیند. این نوع ماشین‌های لباس‌شویی برای استفاده در خانواده‌های پر جمعیت که بیشتر از ۶ نفر هستند مناسب هستند. امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع ماشین لباس‌شویی به حساب می‌آید.

متأسفانه امکان بخار شویی که روی بسیاری از انواع ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد روی این نوع ماشین لباس‌شویی ارائه نشده است. همچنین این مدل از ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما فاقد صفحه‌نمایش برای ست کردن تنظیمات دستگاه هستند.

سرعت چرخش در ماشین‌های لباس‌شویی پاکشوما مدل PWT-1564AJ چیزی در حدود ۴۰۰ دور در دقیقه است. عدم تعبیه قفل کودک، عدم ارائه انواع مختلف برنامه‌های شستشو از جمله معایب مهم این دستگاه‌ها است. خوشبختانه روی این دستگاه‌ها یک لگن برای خشک کردن لباس‌ها قرار داده شده است. تعداد ستاره‌هایی که از نظر مشتریان برای کیفیت و کار آیی این دستگاه در نظر گرفته شده است در حدود۴٫۵ ستاره است.

ماشین لباس‌شویی درب از بالا برند پاکشوما مدل pwn-9654aj با ظرفیت ۹٫۶ کیلوگرم

رتبه انرژی در ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی برند پاکشوما مدل PWN-9654AJ در رده A قرار دارد. این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا برند پاکشوما به دلیل ظرفیت ۹٫۶ کیلوگرمی که دارند مناسب استفاده در خانواده‌های با جمعیت ۴ تا ۶ نفر هستند.

سرعت چرخش موتور در این دستگاه‌ها حدود ۴۰۰ دور در دقیقه است و جهت باز شدن درب نیز به سمت بالا است. امکان خشک کردن لباس‌های شسته شده در دیگ خشک کن مجزا نیز یکی از مزایای مهم این ماشین لباس‌شویی ایرانی است. همچنین روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو نیز وجود دارد.

متأسفانه برنامه خاصی برای شستشوی لباس روی این ماشین لباس‌شویی برند پاکشوما ارائه نشده است. اعمال تنظیمات و انتخاب برنامه شستن لباس یا خشک کردن لباس‌ها در این دستگاه از طریق پیچ‌ها و دکمه‌ها انجام می‌شود و هیچ پنل لمسی یا صفحه‌نمایشی برای آن در نظر گرفته نشده است. رتبه این ماشین لباس‌شویی از نظر کیفیت و کار آیی از نکاه مشتریان و خریداران ۴ از ۵ است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند پاکشوما مدل TFU-94407 با ظرفیت ۹ کیلوگرم

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما مدل TFU-94407 که دارای ظرفیت ۹ کیلوگرم هستند، بیشتر بر خانواده‌های پرجمعیت با جمعیت بالای ۶ نفر مناسب هستند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ماشین لباس‌شویی که امروزه روی بسیاری از ماشین‌های مدرن تولید شده توسط برندهای خارجی ارائه می‌شود، قابلیت بخار شویی لباس‌ها است.

این ویژگی باعث می‌شود تا بافت لباس‌ها در حین شستشو آسیب نبیند و از طرفی لباس‌ها بهتر شسته شوند. این نمونه از ماشین‌ها لباس‌شویی برند پاکشوما که از جمله مدل‌های جدید این برند به حساب می‌آیند، مجهز به قفل کودک بوده و مصرف انرژی در آن‌ها با توجه به ظرفیتی که دارند نسبتاً کم است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند پاکشوما مدل TFU-94407 که باعث شده خریدار زیادی در بازار داشته باشد، وجود برنامه شستشوی مجزا برای شستن لباس‌های کودک است. از آنجایی که بافت لباس‌های کودکان بسیار ظریف و لطیف است به همین دلیل اگر با برنامه‌های عادی ماشین لباس‌شویی شستشِ شوند کیفیت خود را از دست می‌دهند.

اما برنامه مخصوص شستشوی لباس کودک که روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی تعبیه شده است با توجه به شرایط خاصی که لباس در آن شسته می‌شود، بافت و کیفیت پارچه را به خوبی حفظ می‌کنند و در نتیجه مانع خراب شدن بافت و از دست رفتن کیفیت الیاف به کار رفته در پارچه لباس می‌شوند.

از جمله مزیت‌های اصلی ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند پاکشوما مدل TFU-94407 که همه کاربران در خصوص آن اتفاق نظر دارند این است که صدای موتور دستگاه در حین شستشو بسیار کم است. همچنین ارائه برنامه‌های شستشوی مختلف روی دستگاه از دیگر قابلیت‌های قابل توجه ارائه شده روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما است. ایرادی دیگر این ماشین لباس‌شویی که بسیاری از کاربران نسبت به آن شکایت دارند، سر و صدای زیادی ماشین در حین خشک کردن لباس‌ها است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند پاکشوما مدل TFU73200

یکی دیگر از انواع بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما که توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را به خود جلب نماید، ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی ۷ کیلوگرمی این برند مدل TFU73200 است. رتبه انرژی در این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی A++ است.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه که روی بسیاری از ماشین‌های لباس‌شویی برندهای خارجی از جمله سامسونگ نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است، امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو به لگن ماشین لباس‌شویی است. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباس‌شویی چیزی در حدود ۱۲۰۰ در دقیقه است و برای اعمال تنظیمات و انتخاب برنامه شستشو روی این دستگاه یک صفحه‌نمایش جداگانه در نظر گرفته شده است.

تعبیه قابلیت‌هایی مثل قفل کودک و پشتیبانی از برنامه‌های خاص شستشو مثل برنامه شستشوی با تأخیر، برنامه شستشوی لباس کودک، برنامه مخصوص برای شستشوی لباس‌های مشکی و همچنین امکان انتخاب شستشوی سریع لباس‌ها از جمله امکانات و قابلیت‌هایی است که روی ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند پاکشوما مدل TFU73200 در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ماشین‌های لباس‌شویی فاقد برنامه‌های شستشوی حبابی هستند مه روی بیشتر ماشین‌های لباس‌شویی امروزی وجود دارد. ظاهر این دستگاه‌ها نسبتاً ساده است و از طراحی خاصی برای ظاهر آن استفاده نشده است. رتبه‌ای که کاربران به این ماشین لباس‌شویی داده‌اند، ۴ از ۵ است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی انواع لباسشویی بوش (Bosch)

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی : پارس خزر

برند پارس خزر یکی از برندهای تولید کننده لوازم‌خانگی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۷ در گیلان آغاز کرده است این برند در فهرست محصولات خود، انواع مختلفی از ماشین‌های لباس‌شویی را عرضه می‌کند. این برند ماشین‌های لباس‌شویی با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند که از کیفیت و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردارند.

بیشتر ماشین‌های لباس‌شویی این برند با ظرفیت‌های ۷ ا ۸ کیلوگرمی و با سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ماشین‌های لباس‌شویی پارس خزر بیشتر مناسب خانواده‌های کم جمعیت هستند. قیمت محصولات این برند برای ماشین‌های لباس‌شویی ۷ تا ۸ کیلوگرمی آن چیزی در حدود ۹ تا ۱۳ میلیون بسته به نوع ماشین لباس‌شویی متفاوت است. به همین دلیل محصولات این برند در مقایسه با محصولات برندهای یارانی مطرح دیگر نسبتاً گران است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند پارس خزر که شامل ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی تولید شده توسط این برند نیز می‌شود، خدمات پس از فروش و سرویس‌هایی که این برند برای محصولات خود در اختیار کاربران قرار داده است. مشتریان پارس خزر رضایت زیادی در خصوص خدمات پس از فروشی که برای خرید محصولات برند از جمله ماشین لباس‌شویی دریافت می‌کنند، گزارش کرده‌اند.

در نظرسنجی انجام شده، اکثر کاربران به طور کلی دید بسیار خوبی نسبت به برند پارس خزر دارند اما این اقبال نصیب ماشین لباس‌شویی پارس خزر نشده و کاربران، این برند را در مقایسه  با سایر برندهای ایرانی مثل  پاکشوما و اسنوا و آبسال  در جایگاه چهارم قرار می‌دهند با این وجود این شرکت طرفداران وفادار زیادی نیز دارد که سالیان سال از محصولاتشان استفاده می‌کنند .در ادامه چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباس‌شویی برند پارس خزر از نوع درب از جلو را معرفی می‌کنیم. اخیراً این برند فقط ماشین‌های درب از جلو را تولید و روانه بازار کرده است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی پارس خزر مدل WM-8514 برند پارس خزر

پارس خزر به عنوان یکی از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی محصولات زیاددی را راهی بازار کرده است. لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514 برند پارس خزر از نوع ماشین‌های درب از جلو هستند که دارای ظرفیت ۸٫۵ کیلوگرم هستند. این ماشین‌های لباس‌شویی به رنگ سفید تولید می‌شوند و مصرف انرژی در آن‌ها A+++ ست. از جمله قابلیت‌های مهم این ماشین لباس‌شویی امکان اضافه کردن لباس به لگن در حین شستشوی لباس‌ها توسط ماشین لباس‌شویی است.

از نظر طراحی ظاهری باید به این نکته اشاره کنیم که ظاهر این دستگاه‌ها شبیه به ماشین‌های لباس‌شویی مدرنی است که توسط برندهای خارجی و مطرح تولید کننده ماشین لباس‌شویی طراحی و تولید شده‌اند. تعبیه صفحه‌نمایش LCD به منظور اعمال برخی از تنظیمات مهم روی دستگاه باعث شده تا ظاهر این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی بسیار خاص و جذاب باشد.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی پارس خزر مدل WM-8514 مجهز به ۱۶ برنامه شستشوی لباس هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از برنامه شستشو برای شستن انواع پتو و پارچه‌هایی که دارای بافت نسبتاً ضخیمی هستند، برنامه شستشوی حبابی که باعث افزایش کیفیت شستشو در ماشین لباس‌شویی به خصوص برای شستن پتو و ملحفه می‌شود، امکان تنظیم دمای آب به صورت کاملاً خودکار بسته به بافت و نو پارچه، میزان آبگیری بسته به حجم لباس‌های قرار داده شده در لگن دستگاه و همچنین برنامه شستشوی با تأخیر که بیشتر برای افرادی که زمان زیادی از شبانه روز را در خانه سپری نمی‌کنند، مناسب است. قیمت این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی پارس خزر بالای ۱۲ میلیون تومان است که برای یک دستگاه تولید داخل ایران نسبتاً زیاد است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی پارس خزر مدل WM-8514 برند پارس خزر در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌شوند که قیمت رنگ نقره‌ای آن گران‌تر است. از طرفی این ماشین‌های لباس‌شویی مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند هستند. موتور تعبیه شده روی هر دو نمونه از این دستگاه‌ها مجهز به اینورتور با قابلیت انتقال قدرت تسمه‌ای هستند به همین دلیل صدایی که در حین شستشوی لباس با این دستگاه‌ها تولید می‌شود بسیار کم و ضعیف است که این یک نقطه قوت برای ماشین لباس‌شویی به حساب می‌آید. چرخش موتور در هر دقیقه در این دو نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی پارس خزر در حدود ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. سیستم رسوب زدایی، سیستم ضد لرزش و محفظه استیل ضد زنگ با طراحی ضد سایش، از دیگر مزایای این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی تولید شده توسط برند پارس خزر است. برند پارس خزر امکان نصب رایگان و خدمات پس از فروش را برای کلیه ماشین‌های لباس‌شویی خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی : اسنوا

شرکت اسنوا که در ابتدا با نام ارکان ساختار نوین در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با شعار “روی ما حساب کنید آغاز کرده است. این برند که در فهرست محصولات خود انواع یخچال و فریزر، لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون و محصولاتی مثل مایکروویو، اجاق گاز و جاروبرقی را تولید و به بازار عرضه می‌کند، ماشین‌های لباس‌شویی متنوعی را تولید می‌کند که در حال حاضر از جمله محبوب‌ترین محصولات این برند به حساب می‌آید. بهترین ماشین‌های لباس‌شویی این برند با ظرفیت‌های ۷، ۸ و ۹ کیلوگرم تولید می‌شوند. در ادامه این بخش به معرفی دو نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی این برند با ظرفیت ۷ و ۸ کیلوگرم خواهیم پرداخت.

لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند اسنوا مدل SWM-84608 با ظرفیت ۸ کیلوگرم  سری Wash in Wash

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی اسنوا مدل SWM-84608 یکی از بهترین ماشین‌های لباس‌شویی ۸ کیلوگرمی تولید داخل کشور است که روی آن قابلیت‌های بسیار خوبی ارائه شده است و در اختیار کاربران قرار داده شده است. این ماشین‌های لباس‌شویی در رنگ نقره‌ای یا سیلور تولید می‌شود. روی این ماشین‌های لباس‌شویی یک صفحه‌نمایش تعبیه شده است که از نوع LED است و برای تنظیم عملکرد ماشین لباس‌شویی و انتخاب برنامه‌های شستشو استفاده می‌شود. نکته مهم در خصوص این صفحه‌نمایش این است که هیچ دکمه‌ای روی آن تعبیه نشده است. رتبه انرژی این نوع ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا برابر A+++ است که تا ۳۵ درصد در مصرف انرژی آن بهینه شده است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند اسنوا مدل SWM-84608 دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو هستند. همچنین برای این ماشین‌های لباس‌شویی قفل کودک نیز تعبیه شده است که به خصوص برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند بسیار کاربردی است. موتور به کار رفته روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا از نوع Direct Drive یا BLDC هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی وزن سبک آن‌ها نسبت به سایر ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی موجود در بازار است. وزن این ماشین لباس‌شویی در حدود ۷۰ کیلوگرم است. ابعاد این ماشین‌های لباس‌شویی ۶۳۵ * ۵۹۵ * ۸۵۰ است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو مدل SWM-72304 برند اسنوا سری Harmony

ظرفیت بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی درب از جلو مدل SWM-72304 برند Snowaسری Harmony چیزی در حدود ۷ کیلوگرم است. این ماشین‌های لباس‌شویی یکی از بهترین انواع ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا هستند که بیشتر برای خانواده‌های ۳ نفره یا کمترِ مناسب هستند. این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا فقط به رنگ تیتانیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. ماشین‌های لباس‌شویی مدل SWM-72304 نیز مانند ماشین لباس‌شویی قبلی برند اسنوا که معرفی کردیم، یک نمایشگر از نوع LED تعبیه شده است که برای اعمال تنظیمات و انتخاب برنامه‌های ماشین لباس‌شویی کاربرد دارد.

یکی از معایب بزرگ این ماشین‌های لباس‌شویی که نقطه ضعف بزرگی برای آن به حساب می‌آید عدم تعبیه امکان اضافه کردن لباس در حین انجام شستشوی لباس‌ها است. این قابلیت که برای اولین بار توسط برند سامسونگ معرفی شد، در حال حاضر روی اکثر قریب به اتفاق ماشین‌های لباس‌شویی مدرن و امروزی که به بازار عرضه شده‌اند وجود دارد. روی این ماشین‌های لباس‌شویی امکاناتی مثل قفل کودک نیز ارائه شده است. موتور به کار رفته روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا از نوع Digital Inverter است. وزن کل این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا چیزی در حدود ۶۸ کیلوگرم است.

به طور کلی ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا دارای ۲۴ ماه گارانتی هستند. با توجه به بررسی‌های انجام شده، اگرچه ماشین‌های لباس‌شویی اسنوا دارای معایبی هستند اما به طور کلی می‌توان آن‌ها در میان ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی به عنوان لباس‌شویی‌های میان رده رو به بالا به حساب آورد. اغلب کاربران ماشین‌های لباس‌شویی برند اسنوا نسبت به کیفیت و خدمات پس از فروش این برند رضایت ۸۰ درصدی داشته‌اند. هرچند در این میان استثنائهایی نیز وجود داشته است.

لباسشویی‌های ایرانی برند آبسال

شرکت آبسال هم یکی دیگر از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی محسوب می شود. این برند که ابتدا با نام شرکت لعاب ایران در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرد، تا سال ۱۳۴۳ محصولاتی مثل انواع بشقاب، کاسه و قوری‌های مختلف را تولید و به بازار عرضه می‌کرد. اما در سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را تغییر داد و انواع مختلفی از اجاق گازهای فرار، انواع بخاری‌های گاز سوز و نفت سوز، و آب‌گرم‌کن گازی را به بازار عرضه کرد. از این سال بود که این برند آبسال به عنوان برند تولید کننده محصولات و لوازم‌خانگی در ایران خود را معرفی کرد. البته ابن برند تا مدتی نیز تحت عنوان برند اونیورسال در زمینه تولید انواع ماشین لباس‌شویی بن سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۲ فعالیت می‌کرده است.

شرکت آبسال ماشین لباس‌شویی‌های متنوعی از ۵ تا ۸ کیلوگرم به بازار عرضه می‌کند و به دلیل تنوع زیاد و قیمت‌های متنوع محصولات،نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.این شرکت در حال حاضر به صورت رسمی ۹ مدل ماشین لباس‌شویی در بازار عرضه می‌نماید که در این مقاله ، ما به بررسی دو مدل پر فروش و محبوب بین خریداران می‌پردازیم. در ادامه چند نمونه از انواع ماشین‌های لباس‌شویی این برند را که ارزش خرید کردن دارند معرفی خواهیم کرد.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند آبسال مدل REN7012-W با ظرفیت ۷ کیلوگرم

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی درب از جلو برند آبسال مدل REN7012-W از جمله دستگاه‌هایی است که به عنوان کم مصرف‌ترین ماشین لباس‌شویی برند آبسال شناخته شده است. رتبه مصرف انرژی در این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی آبسال A+++ است که در نوع خود بسیار کم مصرف است. موتوری که روی این دستگاه‌های برند آبسال تعبیه شده است، از نوع موتور یونیورسال است. انتقال قدرت در این نوع موتورها به صورت تسمه‌ای است. وزن این ماشین‌های لباس‌شویی چیزی در حدود ۷۱ کیلوگرم است که نسبت به دستگاه‌ها مشابه با این میزان ظرفیت کمی سنگین است. البته سنگین بودن دستگاه به خصوص ماشین لباس‌شویی باعث می‌شود که دستگاه در حین کار کردن دچار لرزش شدید نشود. ابعاد بدون بسته این دستگاه‌ها چیزی در حدود ۵۵۰ * ۵۹۰ * ۸۵۰ میلی‌متر است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی برند آبسال مدل REN5210-S از نوع درب از جلو

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی برند آبسال مدل REN5210-S از جمله ماشین‌های بسیار کم ظرفیت و در عین حال کم حجم برند آبسال است. ظرفیت این ماشین‌های لباس‌شویی به طور کلی چیزی در حدود ۵ کیلوگرم است. این ماشین‌های لباس‌شویی بیشتر برای شستشوی لباس بچه و یا افرادی که به صورت مجردی زندگی می‌کنند، مناسب هستند. رتبه انرژی در این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی عدد A+ است و ظرفیت مخزن دستگاه در آن‌ها چیزی در حدود ۵ کیلوگرم است. موتور به کار رفته در این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند آبسال از همان نوه یونیورسال بوده و ابعاد دستگاه بدون در نظر گرفتن بسته‌بندی با وجود اینکه ظرفیت و حجم مخزن در آن کمتر از نمونه بالایی است همان ابعاد ۵۵۰ * ۵۹۰ * ۸۵۰  است. وزن بدون بسته‌بندی این دستگاه در حدود ۶۳ کیلوگرم تخمین زده شده است.

به طور کلی ماشین‌های لباس‌شویی آبسال چه مدل ۷ کیلوگرمی و چه مدل ۵ کیلوگرمی که در بالا توضیح داده شد، فاقد هرگونه صفحه‌نمایش برای اعمال تنظیمات دستگاه هستند و کاربر برای انتخاب برنامه‌های شستشوی در این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی که شامل برنامه شستشوی با تأخیر نیز می‌شود باید از دکمه‌ها و پیچ‌های چرخشی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده است استفاده نماید.

یکی از مواردی که باعث می‌شود تا یک برند بتواند فروش بالایی را برای محصولات خود تجربه نماید، قیمت رقابتی است که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. خوشبختانه برند آبسال نیز با رعایت این نکته توانسته محصولات خود را با قیمت نسبتاً مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه برندهای دیگر به بازار عرضه نمی‌کند هر چند در خصوص قیمت محصولات آبسال و بررسی موضوع مربوط به ارزش پرداخت هزینه برای محصولات این برند، باید دید آیا امکاناتی که آبسال روی ماشین‌های لباس‌شویی خود به خصوص دو نمونه‌ای که در بالا معرفی کردیم،  تا چه میزان با امکاناتی که برندهای دیگر روی محصولات مشابه ارائه می‌دهند همخوانی و مطابقت دارد. نکته‌ای که در خصوص محصولات این برند اکثر کارشناسان نسبت به آن متفق‌القول هستند این است که خوشبختانه تنوع محصولات این برند چه از نظر قابلیت‌ها و امکانات و چه از نظر قیمت به قدری متنوع است که هر کاربری با هر میزان بودجه می‌تواند این محصولات را خریداری نماید.

خوشبختانه خدمات پس از فروش برند آبسال برای همه محصولات آن از جمله ماشین‌های لباس‌شویی این برند در حد مناسبی بوده است و رضایت ۹۰ درصدی کاربران آن این موضوع را تائید می‌کند. همه محصولات برند آبسال از جمله ماشین‌های لباس‌شویی این برند دارای ۲۴ ماه گارانتی هستند.

لباسشویی‌های ایرانی برند امرسان

یکی از چند مورد از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی امرسان نام دارد. این برند یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ با تولید انواع یخچال و فریزر آغاز کرده است. این برند بعد از اینکه توانست محصولات با کیفیتی را در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر به بازار عرضه نماید، تولید انواع مختلف ماشین لباس‌شویی را نیز به فهرست محصولات خود اضافه کرد. جالب است بدانید که این برند اولین برند در میان برندهای ایرانی است که توانست در یخچال و فریزرهای خود از تکنولوژی نوفراست به منظور جلوگیری از برفک گرفتن یخچال و فریزر استفاده نماید.

برند امرسان در حال حاضر انواع مختلفی از ماشین‌های لباس‌شویی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در فهرست محصولات برند امرسان نام ۶ مدل ماشین لباس‌شویی به چشم می‌خورد که با ظرفیت‌های مختلف به خصوص ظرفیت ۷ و ۸ کیلوگرم تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از جلو برند امرسان مدل FS11ND

یکی از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی امرسان با ظرفیت ۸ کیلوگرم که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و فروش خوبی داشته است، ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی مدل FS11ND این برند است. این ماشین‌های لباس‌شویی دارای رتبه انرژی A+++ هستند. این رتبه انرژی نشان دهنده این است ه تا چه میزان مصرف انرژی در این دستگاه‌ها بهینه شده است. برند امرسان یک قابلیت بسیار خوب و عالی را روی این دستگاه‌ها در اختیار کاربران خود قرار داده است و آن امکان شستشوی سریع است. این قابلیت باعث می‌شود تا لباس‌ها در کمترین زمان ممکن شسته شوند. از دیگر امکاناتی که روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است، لحاظ کردن وردی جدا برای آب گرم و سرد در ماشین لباس‌شویی است.

روی ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی امرسان مدل FS11ND مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است. این سیستم توسط برندهای معتبر خارجی روی ماشین‌های لباس‌شویی استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین سیستم‌های عیب‌یابی است که طی چند سال اخیر روی کار آمده است. از جمله قابلیت‌های دیگر ماشین‌های لباس‌شویی مدل FS11ND برند امرسان می‌توان به قابلیت تشخیص وزن لباس در ماشین لباس‌شویی اشاره کرد.

این قابلیت باعث می‌شود تا میزان آبی که توسط ماشین لباس‌شویی گرفته می‌شود متناسب با حجم لباسی باشد که در داخل لگن ماشین لباس‌شویی قرار گرفته است. روی این مدل از لباس‌شویی‌های برند امرسان، برنامه‌های شستشوی مختلفی از جمله شستشوی لباس‌های پنبه و کتان، شستشوی لباس کودک، برنامه مناسب برای پیش شستشوی لباس‌ها در صورتی که لباس‌های داخل لگن به شدت چرک باشند، شستشوی مخصوص لباس زیر، شستشوی مخصوص لباس‌های رنگی، شستشوی لباس‌های رنگی و سفید به صورت هم‌زمان، شستشوی قوی و شستشوی سریع، شستشوی مخصوص لباس‌های با الیاف مصنوعی، شستشوی مخصوص لباس‌های پشمی و ابریشمی در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از امکانات ماشین‌های لباس‌شویی مدل FS11ND امکان شستشوی مخزن دستگاه به همراه سیستم آبکشی به صورت چرخشی است.

به طور کلی امکانات و قابلیت‌هایی که بر روی مدل FS11ND برند امرسان در اختیار کاربران قرار گرفته است، به نوعی هم رده امکاناتی است که روی ماشین‌های لباس‌شویی خارجی تعبیه شده است. تنها ایرادی که کاربران این نمونه از دستگاه‌های برند امرسان از آن شکایت داشته‌اند سر و صدای زیاد دستگاه در هنگام تخلیه و آبگیری است. متأسفانه عملکرد این ماشین‌های لباس‌شویی در این در حد پایینی بوده است. متأسفانه روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند امرسان امکان اضافه کردن لباس در حین کار کردن دستگاه وجود ندارد که ایراد نسبتاً بزرگی برای دستگاه در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی به حساب می‌آید.

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی امرسان مدل Ex-801

یکی دیگر از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی امرسان نام دارد. برند امرسان که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید ماشین‌های لباس‌شویی امرسان مدلEX80i  است. این ماشین لباس‌شویی که دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم است، بیشتر برای خانواده‌هایی که جمعیت آن‌ها چیزی در حدود ۵ تا ۶ نفر است مناسب هستند. یکی از امکانات قابل توجه این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند امرسان، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است که روی بسیاری از ماشین‌های لباس‌شویی خارجی که اخیراً به بازار عرضه شده‌اند وجود دارد.

میزان مصرف انرژی در این ماشین لباس‌شویی در رده A+++ است که نشان دهنده کم مصرف بودن دستگاه است. این محصول برند امرسان در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید و به بازار عرضه می‌شود. نکته مهم در خصوص این دستگاه تعبیه قفل برای درب دستگاه است که به نوعی قفل کودک به حساب می‌آید. همچنین برای اعمال تنظیمات دستگاه روی این لباس‌شویی‌ها یک صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی برند امرسان مدل Ex-801 دارای ۱۴ برنامه شستشو از جمله برنامه شستشوی لباس کودک، برنامه شستشوی بخار شویی و از این دست برنامه‌های قابل شستشو است. تعبیه سنسور تشخیص وزن لباس، تعبیه هیتر سرامیکی، سیستم تخلیه آب به صورت خودکار، سیستم ضد چروک، برنامه شستشوی با تأخیر، قابلیت تنظیم دما و همچنین امکان تشخیص سطح آب در محفظه ماشین لباس‌شویی از جمله امکانات و قابلیت‌هایی است که روی این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی تعبیه شده است. این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند امرسان مجهز به سیستم‌های Self Clean، امکان اسپری کردن آب روی لباس و همچنین نمایش مدت زمان باقیمانده برای شستشوی لباس‌ها هستند.

لباسشویی‌های برند اینترناسیونال

یکی دیگر از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی اینترناسیونال است. این برند هم در زمینه تولید ماشین‌های لباس‌شویی به خصوص ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا فعالیت دارد. ماشین‌های لباس‌شویی اینترناسیونال موجود در بازار ایران اکثراً از نوع نیمه خودکار هستند که از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این برند وزن سبک آن است. از طرفی روی اکثر این دستگاه‌های ماشین لباس‌شویی دو ورودی مختلف و مجزا تعبیه شده است که یکی برای آب گرم و دیگری برای آب سرد است.

از جمله امکانات مهمی که روی این ماشین‌های لباس‌شویی تعبیه شده است، زمان‌بندی و مدیریت شستشوی لباس است. درب دستگاه با زاویه ۹۰ درجه باز می‌شود و همچنین چون اکثر ماشین‌های لباس‌شویی این برند درب از بالا دارد، به همین دلیل امکان اضافه کردن لباس در حین کار کردن دستگاه را نیز دارد.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی اینترناسیونال آنیل مدل WM7000 با ظرفیت ۶ کیلوگرم

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی اینترناسیونال آنیل مدل WM7000 از جمله ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالای پر سرعت هستند که سرعت چرخش موتور در آن‌ها در حدود ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ در این نوع ماشین‌های لباس‌شویی در حدود ۶ کیلوگرم است و هیچ دیگ دیگری برای خشک کردن لباس‌ها روی آن تعبیه نشده است.

امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو و کم مصرف بودن این دستگاه‌ها از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این ماشین لباس‌شویی درب از بالا به حساب می‌آید. چون این دستگاه فاقد دیگ مجزا برای خشک کردن لباس‌ها است ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل می‌توان از آن برای استفاده در جاهایی که فضای کمی برای قرار دادن ماشین لباس‌شویی وجود دارد استفاده کرد. در ادامه دو نمونه از انواع ماشین‌های لباسشویی این برند را معرفی خواهیم کرد. این دو نمونه از جمله ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا هستند.

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی اینترناسیونال آنیل مدل WM7000 درب از بالا فاقد برنامه‌ها و قابلیت‌های اضافه هستند و فقط یکسری برنامه خاص شستشو روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است. طراحی ظاهری زیبا و رنگ بدنه استفاده شده در این ماشین لباس‌شویی از جمله مواردی است که باعث شده این ماشین لباس‌شویی طرفداران زیادی داشته باشد. رتبه این دستگاه از نگاه مشتری برای کیفیت و کار آیی ۴ از ۵ است.

برند آنیل همین ماشین‌های لباس‌شویی را با ظرفیت ۷ کیلوگرم و سرعت چرخش موتور ۴۰۰ دور در دقیقه نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. روی این ماشین لباس‌شویی برخلاف ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی درب از بالا که معرفی شدند، یکسری برنامه‌های خاص از جمله برنامه شستشوی حبابی یا همان Bubble Soak ارائه شده است.

این قابلیت باعث می‌شود تا شستشوی لباس‌ها بهتر انجام شود و لباس‌ها به خصوص در قسمت‌های یقه و آستین تمیزتر شسته شوند. استفاده از رنگ آبی و درب شیشه‌ای مجزا برای این ماشین لباس‌شویی از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های آن به حساب می‌آید. این ماشین لباس‌شویی برخلاف مدل ۶ کیلوگرمی دارای دو دیگ مجزا یکی برای شستشوی لباس و دیگری برای خشک کردن لباس‌ها است. امتیاز خریداران به این دستگاه ۴ از ۵ است.

لباس‌شویی ایرانی درب از بالا برند اینترناسیونال مدل WM3500

ماشین‌های لباس‌شویی ایرانی مدل wm3500 که دارای ظرفیت ۳٫۵ کیلوگرم هستند از جمله ماشین‌های لباس‌شویی مینی واش به حساب می‌آیند که بیشتر برای شستشوی لباس برای افرادی که به صورت مجردی زندگی می‌کنند مناسب هستند. این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالای برند اینترناسیونال مانند اکثر ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا قابلیت و امکان اضافه کردن لباس‌ها در حین کار کردن دستگاه دارند.

این دستگاه‌ها نیز مانند دو نمونه قبلی که معرفی شدند فاقد قابلیت بخار شویی هستند. نکته مهم در خصوص قابلیت بخار شویی این است که این قابلیت بیشتر روی ماشین‌های درب از جلو که طی چند سال گذشته به بازار عرضه شده‌اند و همچنین ماشین‌های لباس‌شویی درب از بالا که توسط برندهای خارجی طراحی و تولید شده‌اند وجود دارد. سرعت چرخش موتور در این نوع ماشین‌های لباس‌شویی چیزی در حدود ۵۰۰ دور در دقیقه است.

عدم تعبیه صفحه‌نمایش برای اعمال تنظیمات، عدم تعبیه قفل کودک و ارائه نشدن برنامه‌های شستشوی متنوع روی این ماشین‌های لباس‌شویی از جمله معایب مهم این ماشین‌های لباس‌شویی است. این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند پاکشوما توانسته‌اند ۴ ستاره از ۵ ستاره را برای کیفیت و عملکرد در شستن لباس‌های از آن خود کنند. خوشبختانه این نمونه از ماشین‌های لباس‌شویی برند اینترناسیونال نیز دارای یک محفظه جداگانه خشک کن هستند که برای خشک کردن لباس‌های شسته شده در ماشین بسیار مناسب هستند.

ماشین لباسشویی ایرانی چی خوبه ؟

حالا که به بررسی چند مورد از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی پرداختیم، شما بهتر می توانید انتخاب کنید. همه ماشین‌های لباسشویی که در این مطلب معرفی شدند توانسته‌اند در بازار فروش بسیار خوبی را از آن خود کنند. در واقع نظر کاربران در خصوص اکثر این ماشین‌های لباسشویی مثبت بوده و به صورت میانگین رضایت ۸۰ درصدی برای همه این محصولات ثبت شده است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!