تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ

راهنمای خرید
بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ چه ویژگی هایی دارد؟ در مطلب دیگری از سایت اخبار لوازم خانگی که به بررسی بهترین هندزفری گیمینگ سیمی پرداختیم. برای گیمینگ‌هایی که هر ثانیه ارزشمند است، استفاده از یک هندزفری سیم دار به مشکل تبدیل می‌شود. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از نوع وایرلیس این وسیله استفاده کنند. […]

بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ چه ویژگی هایی دارد؟ در مطلب دیگری از سایت اخبار لوازم خانگی که به بررسی بهترین هندزفری گیمینگ سیمی پرداختیم. برای گیمینگ‌هایی که هر ثانیه ارزشمند است، استفاده از یک هندزفری سیم دار به مشکل تبدیل می‌شود. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از نوع وایرلیس این وسیله استفاده کنند.

بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ

برخی از بهترین هندزفری های بی سیم که برای گیمینگ کاربرد دارند، ویژگی ها، معایب و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه می توانید تعدادی از پرفروش ترین این محصولات را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری سیمی . مزایا و معایب هندزفری های سیمی

هندزفری گیمینگ وایرلس LFJNET L21 TWS

بهترین هندزفری گیمینگ+هندزفری گیمینگ بی‌سیم LEJNET L21 TWS

این هندزفری گیمینگ از نقاط قوت زیادی برخوردار است که از میان آن‌ها می‌توان به برخورداری آن از بلوتوث ۵، میکروفون با کیفیت، صدای باس بسیار مناسب، برخورداری از استاندارد IP X5 که باعث افزایش مقاومت هندزفری در مقابل آب و عرق می‌شود، تأخیر کم پخش صدا و جفت شدن سریع اشاره کرد. عمر باتری این هندزفری ۱۵ ساعت است و در زمینه حذف صداهای محیطی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

این هندزفری یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم واقعی محسوب می‌شود و در هنگام استفاده از آن کاملاً راحت هستید. هندزفری LFJNET L21 با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث ۵ سازگار است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هندزفری جعبه شارژ آن است که باتری بزرگی دارد و در صورت کامل بودن شارژ باتری آن، می‌توانید با استفاده از آن هندزفری را ۳ بار کاملاً شارژ کنید.

قیمت هندزفری گیمینگ بی‌سیم LFJNET L21 TWS حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان است.

 

هندزفری بی سیم گیمینگ موبایل رده‌بالا

اگر قرار باشد هندزفری های وایرلیس را دسته بندی کنیم، ابتدا باید از پرچم دارها نام ببریم که عبارتند از:

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گیمینگ + قیمت

هندزفری گیمینگ بی سیم باورز اند ویلکینز مدل B & W Series 2

بهترین هدست های گیمینگ+هندزفری گیمینگ باورز اند ویلکینز

این نمونه از بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ موبال گران‌قیمت‌ترین هندزفری فهرست ما محسوب می‌شود. شاید قیمت بالای این هندزفری شما را در مورد خریدار آن کمی مردد کند، اما بدون تردید کیفیت صدای آن فوق‌العاده بالا است و در هنگام استفاده از آن کاملاً احساس راحتی می‌کنید. میکروفون مورداستفاده در این هندزفری همان میکروفون مورداستفاده در گوشی‌های آیفون است که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این هندزفری وجود یک فیلتر متخلخل در آن است که همانند پخش‌کننده صدا عمل می‌کند و باعث می‌شود صدا در تمام سطح گوش شما پخش شود.

دکمه‌های پخش و قطع موسیقی و پاسخ به تماس‌ها یا رد آن‌ها و همچنین کم و زیاد کردن صدا در این هندزفری نیز دیده می‌شود (با نگه داشتن دکمه‌های صدا می‌توانید یک آهنگ به جلو یا عقب برود). در مورد محکم شدن گوشی‌های این هندزفری در گوش هم اصلاً نباید نگران باشید؛ زیرا ۴ جفت پوشش سری سیلیکونی با اندازه‌های مختلف همراه با این هندزفری عرضه می‌شود و می‌توانید مناسب‌ترین پوشش سری با اندازه مناسب گوشتان را انتخاب کنید. درضمن در بالای گوشی‌های هندزفری حلقه‌هایی نیز دیده می‌شود که تضمین‌کننده عدم خروج آن‌ها از گوش و محکم شدن آن‌ها هستند.

قیمت. هندزفری گیمینگ باورز اند ویلکینز مدل B & W Series 2 در حدود ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

بهترین هندزفری وایرلس گیمینگ میان‌رده

در دسته دیگر هندزفری های وایرلس، میان رده ها قرار می گیرند که عبارتند از:

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ + قیمت

هندزفری گیمینگ Tao Tronics Active Noise Cancelling

اگر به دنبال خرید هندزفری بی سیم گیمینگ موبایل میان‌رده‌ای هستید، این هندزفری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از ویژگی‌های شاخص این هندزفری می‌توان به برخورداری از بدنه آلومینیوم و عملکرد بسیار خوب در حذف صداهای محیطی اشاره کرد (این هندزفری می‌تواند از ورود صداهای محیطی مزاحم به داخل گوشی تا ۷۰ درصد جلوگیری کند.). عمر باتری این هندزفری ۱۵ ساعت است که برای محصولی در این رده قیمتی میزان متوسطی محسوب می‌شود.  شارژ کامل باتری اینگجت ۲ ساعت طول می‌کشد.

این هندزفری میکروفون با کیفیتی در خود جای داده است و به‌خوبی در داخل گوش محکم می‌شود؛ زیرا چند پوشش سری و چند قلاب نگهدارنده نیز همراه با هندزفری عرضه شده است که باعث می‌شود این گجت در هر گوشی با هر اندازه‌ای کاملاً محکم شود. برخورداری از بدنه آلومینیومی مقاومت این هندزفری را تا میزان زیادی افزایش داده است و حتی چند نفر از خریداران این گجت اذعان کرده‌اند که هندزفری را در ماشین ظرف‌شویی شسته‌اند و هیچ آسیبی ندیده است!

دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا، پاسخ به تماس‌ها یا رد آن‌ها در این هندزفری نیز دیده می‌شوند. در ضمن می‌توان با دستیار صوتی سیری نیز این هندزفری را با فرمان‌های صوتی کنترل کرد.

قیمت بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ موبایل تائو ترونیک اکتیو نویز کنسلینگ در حدود یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم ۲۰۲۱ (بلوتوثی)+ قیمت

هندزفری باسئوس (baseus) مدل GAMO HOB

بهترین هندزفری های گیمینگ+هندزفری باسئوس

این نمونه از بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ یکی دیگر از هندزفری‌های میان‌رده مقرون‌به‌صرفه خوب بازار محسوب می‌شود که صدای باس مناسبی را تولید می‌کند و از طراحی ارگونومیکی خوبی نیز برخوردار است. این هندزفری نیز مانند بسیاری از هندزفری‌های هم‌رده خود فرکانس پاسخگویی مناسبی دارد و قادر است اصوات دارای فرکانس‌های مختلف را به‌خوبی پوشش دهد. در ضمن میکروفون و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا نیز در این هندزفری دیده می‌شوند. وزن بسیار کم ۲۲ گرم این هندزفری نیز می‌تواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد

قیمت هندزفری باسئوس مدل GAMO HOB در حدود ۹۴۵ هزار تومان است

 

بهترین هندزفری بی سیم ارزان قیمت

در لیست دیگر ما برای بررسی محصولات وایرلیس برای گیمینگ ها، هندزفری های ارزان قیمت قرار می گیرند که عبارتند از:

هندزفری بی سیم گیمینگ بترون (Betron) مدل DC950

بهترین هندزفری های گیمینگ+هندزفری بترون

این هندزفری یکی از بهترین هندزفری‌های مقرون‌به‌صرفه موجود در بازار محسوب می‌شود که سیم آن دارای پوشش بافته‌شده است و به هیچ وجه بخش‌های مختلف سیم آن به هم گره نمی‌خورند. این هندزفری صدای باس عمیق و قدرتمندی دارد و میکروفون نیز در آن دیده می‌شود. نظرات نوشته‌شده از سوی مصرف‌کنندگان این هندزفری نشان می‌دهد این هندزفری دوام نسبتاً خوبی هم دارد و برخی از مصرف‌کنندگان هم گفته‌اند از این هندزفری چهار سال بدون هیچ‌گونه مشکلی استفاده کرده‌اند.

بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ بترون تا حدود زیادی در داخل گوش محکم می‌شود و در زمینه جلوگیری از ورود صداهای محیطی مزاحم به داخل گوش عملکرد قابل‌قبولی دارد. کیفیت صدا و وضوح این هندزفری نیز در سطح خوبی قرار دارد. درضمن سه جفت پوشش سری نیز همراه با آن عرضه می‌شود؛ بنابراین کاربران نباید نگران محکم نشدن گوشی‌های این هندزفری در داخل گوششان باشند. در ضمن طول کابل این هندزفری ۱٫۲ متر است که اندازه مناسبی محسوب می‌شود

قیمت هندزفری بترون DC950 در حدود ۶۹۶ هزار تومان است.

 

بهترین هندزفری وایرلس گیمینگ تسکو مدل ۵۰۵۳

بهترین هندزفری های گیمینگ+هندزفری گیمینگ تسکو

هندزفری بی سیم گیمینگ موبایل تسکو که  ظاهر جذاب و شیکی دارد و می‌تواند به عنوان هندزفری گیمینگ ارزان‌قیمت گزینه خوبی باشد. این هندزفری از فرکانس پاسخگویی مناسبی نیز برخوردار است؛ بنابراین صدای باس قابل‌قبولی دارد و تمام اصوات زیر و بم با فرکانس‌های مختلف را به‌خوبی پخش می‌کند و جزئیات صدا تقریباً با وضوح خوبی شنیده می‌شوند. هندزفری گیمینگ تسکو از دکمه‌های کنترل‌کننده صدا و تماس نیز برخوردار است و میکروفون آن کیفیت راضی‌کننده‌ای دارد. طول کابل این هندزفری نیز ۱٫۲ متر است؛ البته این هندزفری معایبی هم دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. یکی از این معایب وزن زیاد آن (۱۰۰ گرم) است و بدنه آن هم از کیفیت ساخت چندان بالایی برخوردار نیست.

قیمت هندزفری گیمینگ تسکو مدل ۵۰۵۳ در حدود ۳۵۹ هزار تومان است.

کلیه قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم کوهشاری
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
من با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ (SEO و prodution Content) فعالیت می کنم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!