تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بازی‌های جدید جنگی پلی استیشن که در سال 2021 میلادی به بازار آمده‌اند، کدامند؟

بهترین بازی های جنگی ps4 جدید سال ۲۰۲۲

اخبار تصلا
بازی جنگی PS4 یکی از ژانرهای بازی قابل اجرا روی دستگاه‌های PS4 است که طرفداران زیادی دارد. در واقع بسیاری از کاربران کنسول‌های بازی PS4 ترجیح می‌دهند این نمونه و ژانر از بازی‌های PS4 را روی کنسول بازی خود اجرا کنند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک: استودیوهای بازی‌سازی، به خصوص از آن دسته از استودیوهایی که بازی‌های مخصوص اجرا شدن روی دستگاه‌های PS4 را تولید می‌کنند، در فواصل زمانی کوتاه مدت و یا نهایتاً هر سال نسخه‌های جدید از بازی‌های قابل اجرا روی کنسول‌های بازی های جنگی ps4 را با ژانرهای مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

تنوع این بازی‌ها بسیار زیاد است و شاید اطلاع داشتن از همه این بازی‌های، گیم پلی و مشخصات آن‌ها کار سختی باشد از این رو در این مطلب در خصوص بهترین نمونه از این بازی‌ها صحبت خواهیم کرد.

فهرست بازی‌هایی که قرار است در این مطلب در خصوص آن‌ها صحبت شود به قرار زیر است:

  • بازی جنگی پلی استیشن God of War
  • بازی جنگی PS4 با نام Last of Us Part 2
  • بازی جنگی PS4 با نام Horizon: Zero Dawn
  • بازی جنگی PS4 با نام Hitman 3
  • بازی جنگی PS4 با نام رزیدنت اویل Resident Evil Village
  • بازی جنگی پلی استیشن با نام Prince of Persia: Sands of Time Remake
  • بازی جنگی PS4 با نام Little Nightmares
  • بازی جنگی پلی استیشن با نام Psychonauts 2
  • بازی جنگی PS4 با نام Far Cry
  • بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024
  • بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy
  • بازی جنگی PS4 با نام Dying Light

در ادامه به معرفی، نقد و بررسی هر کدام از این بازی های جنگی ps4 که ادامه نام برده شدند، خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید: بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ کدامند؟

بازی جنگی PS4 با نام God of War

اگر از آن دسته گیمرهای حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای کنسول بازی پلی استیشن باشید حتماً با نام بازی God of War آشنا هستید. این بازی که در واقع از جمله بازی‌های اکشن و جنگی پلی استیشن به حساب می‌آید، یک بازی اکشن شخص سوم است، که توسط استودیو بازی Santa Monica Studio به سفارش شرکت Sony تولید و به بازار عرضه شده است.

در سال ۲۰۲۱ میلادی، جدیدترین نسخه این بازی که در اصل ادامه بازی God of War 4 بود به بازار معرفی شد. بازی God of War 3 در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید و به بازار عرضه شد.

نسخه جدید بازی God of War در اصل یک نوع بازی Soft Root است. بازی‌های Soft root آن دسته از بازی‌هایی هستند که به طور کامل ریبوت یا به اصطلاح از ابتدا به صورت مجدد آغاز نمی‌شوند و فقط از لحاظ داستانی و گیم پلی کاربر وارد بخش جدید از بازی می‌شود.

تم بازی‌های قبلی بیشتر در خصوص اسطوره‌های یونانی بوده است اما تم سری جدید این بازی از دنیای اسطوره‌های یونانی تا حدود زیادی فاصله گرفته است و وارد دنیای جذاب اسطوره‌های Norse یا همان وایکینگ‌ها شده است.

شخصیت اصلی بازی God of War فردی به نام کریتوس است که در سری جدید این بازی پسری به نام آتریوس دارد. در این بازی آتریوس نقش مربی و محافظ پسرش را دارد و به او یاد می‌دهد تا چگونه خشم فروخورده خود در برابر خدایان یونان را کنترل کند.

چیزی که باعث شده این بازی برای علاقه‌مندان به بازی‌های جنگی به خصوص نسخه‌های قبلی این بازی جذاب و دلپذیر باشد این است که گیم پلی این بازی بسیار متفاوت از گیم پلی آن در نسخه‌های قبلی بازی شده است.

البته نسخه جدید بازی God of War یک نقطه ضعف نسبتاً مهم دارد و آن این است که امکان گروهی بازی کردن در این نسخه وجود ندارد و کاربران فقط می‌توانند به صورت تک نفره آن را اجرا کنند.

از طرفی در این نسخه از بازی امکان دسترسی به المان‌های نقش‌آفرینی در بازی ایجاد شده است. نحوه حرکت دوربین نیز در این بازی مثل این است که بازیکن دوربین را روی دوش خود قرار داده است و با آن به هر سمتی که می‌خواهد حرکت می‌کند.

حتما بخوانید: بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱

بازی جنگی PS4 پلی استیشن با نام The Last of Us

بازی The Last of Us که در حال حاضر نسخه شماره ۲ آن به بازار عرضه شده است از آن دسته بازی های جنگی ps4 با تم جنگی است که بیشتر در سبک اکشن، ماجراجویی و ترس و بقا طراحی و تولید شده است. این بازی توسط استودیو بازی ناتی داگ یا Nutty Dog طراحی و به بازار معرفی شده است.

نکته‌ای که وجود دارد این است که بازی توسط برند Sony Interactive intertainment برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ طراحی و منتشر شده است.

این بازی به دلیل طراحی، ساختار و گیم پلی خاصی که دارد به معنای واقعی یک بازی بزرگ در صنعت بازی‌سازی به حساب می‌آید و به عنوان بهترین بازی‌های نسل هشتم PS4 شناخته می‌شود.

داستان بازی جنگی PS4 با نام Last of Us Part 2 The روایتگر زمانی است که نوعی قارچ انگلی و بسیار مرموز در کشو آمریکا شیوع پیدا می‌کند.

این قارچ کنترل مغز انسان‌ها را در اختیار خود قرار می‌گیرد و از بدن قربانیان خود تغذیه می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا انسان‌هایی که مبتلا به این قارچ شده‌اند به یکسری موجودات خون‌خوار تبدیل شوند.

از آنجایی که نسخه ۱ این بازی قبلاً ارائه شده است، داستان این بازی در ادامه داستان بازی در نسخه ۱ آن طراحی شده است. در واقع داستان به صورتی دنبال می‌شود که فردی به نام جوئل، یکی دیگر از شخصیت‌های بازی به نام الی را از دست گروهی که به گروه کرم‌های شب‌تاب معروف هستند، نجات می‌دهد.

جوئل، الی را به پناهگاهی منتقل می‌کند که توسط برادرش  برخی از بازماندگان و نجات یافتگان از شر ویروس ساخته شده است.

داستان این بازی در واقع زمانی رخ می‌دهد که ۵ سال از ساخت پناهگاه گذشته است و این پناهگاه تبدیل به یک شهر بزرگ‌تر شده است و بازماندگان زیادی را در خود جای داده است.

الی که توسط جوئل به پناهگاه منتقل شده است، به همراه برخی از دوستان خود و با هدف پاک‌سازی منطقه از پناهگاه خارج می‌شود اما در همین حین با افراد مرموزی مواجه می‌شود که در نتیجه این درگیری جوئل، یعنی حامی الی توسط شخصیتی به اسم اَبی و دوستانش کشته می‌شود و همین امر باعث می‌شود الی به دنبال انتقام از این گروه باشد و برای انتقال گرفتن با آن‌ها بجنگد.

حتما بخوانید: معرفی و بررسی بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱

بازی جنگی PS4 با نام Horizon: Zero Dawn

بازی جنگی PS4 با نام Horizon: Zero Dawn یک بازی ویدیویی است که دارای سبک اکشن با قابلیت نقش‌آفرینی است. این بازی از نوع بازی‌های جهان باز است که توسط شرکت گوریلا گیمز تولید شده است.

بعد از تولید بازی توسط شرکت گوریلا گیمز، شرکت Sony Interactive Intertainment در ماه فوریه و مارس سال ۲۰۱۷ آن را برای اجرا روی کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴ به صورت انحصاری منتشر کرد.

اِلوی نام کاراکتر و شخصیت اصلی این بازی است. این شخصیت توانایی و مهارت بسیار زیادی در خصوص تیراندازی دارد. جهانی که او در آن نقش آفرینی می‌کند توسط شخصیت‌های مکانیکی مرموزی ایجاد شده است.

اِلوی در این دنیای بسیار مرموز و گاهی خطرناک به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

همان‌طور که گفته شد محیط این بازی به صورت جهان باز است و او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است. در این بازی، کاربر که به در واقع نقش هدایت کننده شخصیت اِلوی را بر عهده دارد، باید با استفاده از انواع سلاح‌های سرد و گرم مثل نیزه و یا سلاح‌های دور برد و همچنین استفاده از تکنیک‌هایی که به نوعی به صورت مخفی باید انجام شوند، با موجودات مکانیکی که دنیای بازی را پر کرده‌اند، به مبارزه بپردازد.

نکته‌ای که در این بازی وجود دارد این است که در این بازی، کاربر می‌تواند از بقایای موجودات مکانیکی برای خود سلاح درست کند و با استفاده از آن‌ها با دشمنان خود مقابله نماید.

در بازی جنگی PS4 با نام Horizon: Zero Dawn، سیستم توانایی درختی وجود دارد که قابلیت مهم آن ایجاد توانایی‌های جدید و پاداش‌های مجهول برای آن‌ها است.

حتما بخوانید: سفر به دنیای ابرقهرمانان با دانلود بازی injustice 2

بازی جنگی PS4 با نام Hitman 3

بدون شک و به جرات می‌توان گفت بازی Hitman 3 یکی از بهترین بازی‌های PS4 است که در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی توسط شرکت بازی‌سازی آی او اینتراکتیو یا IO Interactive منتشر و به بازار عرضه شده است.

پیش از این بازی دو نسخه دیگر آن یعنی بازی‌های Hitman 1 و بازی Hitman 2 توسط همین شرکت بازی ساز منتشر شده بود.

در این نسخه جدید از بازی Hitman، ما شاهد بازگشت مأمور شماره ۴۷ خواهیم بود. در واقع با انتشار این نسخه از بازی هیتمن یعنی نسخه ۳ آن سه گانه جهان ترور این مأمور به اصطلاح مخفی کامل می‌شود.

گیمرها در بازی جنگی پلی استیشن ۴ با نام Hitman 3 فضایی اکشن و بسیار هیجانی را در حالی که در نقش ایجنت ۴۷ بازی می‌کنند، تجربه خواهند کرد.

گقته می‌شود بازی Hitman 3 در واقع یکی از بزرگ‌ترین و در عین حال مهم‌ترین قراردادهای آدمکشی ایجنت شماره ۴۷ است.

به همین دلیل این بازی به یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های پلی استیشن ۴ که در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده است، تبدیل شده است.

از آنجایی که مأموریت ارائه شده به مأمور شماره ۴۷ در نسخه ۳ بازی Hitman یکی از بزرگ‌ترین مأموریت‌های ممکن برای یک ایجنت می‌تواند باشد، در نتیجه این مأمور در بازی برای غلبه با دشمنان خود باید از تمام توانایی‌های خود استفاده کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این بازی این است که در آن محیط‌های مختلف کشورهایی مثل دبی به تصویر کشیده شده است و حتی دسترسی به شهرهایی که در نسخه‌های ۱ و ۲ این بازی به تصویر کشیده شده‌اند نیز وجود دارد.

حتما بخوانید: بازی هواپیما مسافربری برای اندروید و iOS کدامند؟

بازی جنگی PS4 با نام رزیدنت اویل Resident Evil Village

بازی جنگی PS4 با نام رزیدنت اویل Resident Evil Village در واقع نسخه جدیدی از بازی Resident Evik Village است که نسخه قبلی آن با عنوان Resident Evil 7: Biohazard  منتشر شده است.

این بازی که با نام Resident Evil 8 معرفی شده است در همان دوران و زمانی رخ می‌دهد که نسخه ۷ آن رخ داده است.

در این بازی بار دیگر شاهد حضور وینترز هستیم. در این نسخه شخصی دختر اوینترز را ربوده و او را به یک دهکده مرموز در اروپا برده که در آنجا همه چیز غیرعادی به نظر می‌رسد.

  رزیدنت اویل ۸، جدیدترین بازی پلی استیشن ۴ در تاریخ ۱۷ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس ۱، ایکس باکس سری X، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه شده است.

حتما بخوانید: نبرد با قدرت فوق بشری در بازی ولورانت

بازی جنگی پلی استیشن با نام Prince of Persia: Sands of Time Remake

شاید بازی جنگی پلی استیشن با نام Prince of Persia: Sands of Time Remake یکی از بازی‌های محبوب ما ایرانی‌ها باشد که می‌توانیم آن را روی کنسول بازی پلی استیشن ۴ یا همان PS4 اجرا کنیم.

این بازی یکی از جدیدترین انواع بازی‌های کنسول بازی PS4 است که قرار بود در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شود اما متأسفانه این بازی با کمی تأخیر به بازار عرضه شد.

این بازی علاوه بر اینکه قابلیت اجرا شدن روی کنسول بازی PS4 را دارد، امکان اجرا شدن روی کنسول بازی ایکس باکس وان را نیز دارد.

داستان بازی جنگی پلی استیشن با نام Prince of Persia: Sands of Time Remake همان‌طور که از نامش مشخص است، در خصوص ایران باستان و زمانی که پادشاهان بر آن حکمرانی می‌کردند، است.

این بازی در اصل راوی داستان شاهزاده‌ای است که در ابتدای بازی آن را مشاهده نمی‌کنیم و فقط داستان بازی او را می‌شنویم. شاهزاده داستان ما به همراه پدرش که شارامان نام دارد، برای دیدن فردی که به اسم سلطان شهر آزاد شناخته می‌شود، از هند عبور می‌کند.

در این بازی شخصیتی به نام وزیر وجود دارد که در اصل یک وزیرِ ماهاراجای محلی است. ماهاراجا در اصل یک مقام محلی در هند به حساب می‌آید.

در بازی Prince of Persia وزیر ماجرای ما، به دنبال یک ماده شنی شکل است که از با استفاده از آن می‌تواند از مرگ قریب‌الوقوع خود جلوگیری کند.

وزیر شاه شارامان را فریب می‌دهد تا به قصر ماهاراجا که در آن میزان زیادی از این شن وجود دارد، حمله کند، این شن‌ها در جایی که به نام طاق زیر زمینی مشهور است، نگهداری می‌شوند. در این بازی کاربر یا گیمر باید در نقش شاه شارامان و پسرش به ایفای نقش بپردازد.  

حتما بخوانید: با بهترین بازی های ps5 آشنا شوید

بازی جنگی PS4 با نام Little Nightmares

بازی جنگی PS4 با نام Little Nightmares از آن دسته بازی‌هایی است که بیشتر از اینکه سبک جنگی داشته باشد، دارای سبک معمایی و ترسناک است. این بازی برای اجرا شدن روی کنسول بازی PS4 توسط استودیو بازی‌سازی Tarsier Studio طراحی و تولید شده است.

با وجود اینکه این بازی در زمان انتشار چندان تبلیغ گسترده‌ای انجام نداد، اما با توجه به تم بازی که برای آن در نظر گرفته شده بود، توانست با استقبال زیادی از سوی کاربران و گیمرهای حرفه‌ای روبرو شود.

بازی جنگی PS4 با نام Little Nightmares با وجود اینکه از نظر طراحی صحنه و همچنین گیم پلی ساده است اما بسیار گیرا و جذاب به نظر می‌رسد و به عنوان یک شاهکار بزرگ در صنعت تولید بازی‌های کامپیوتری  به حساب می‌آید.

شخصیت اصلی بازی دختری به نام Six است که یک دختر کوچولو با یک بارانی زردرنگ است که وارد مکانی به نام The Maw می‌شود.

نکته جالب در خصوص این مکان این است که همه در این مکان چندین برابر Six هستند. مثل این است که کسی این دخترک زیبا را جادو کرده باشد و به اندازه یک کف دست درآورده باشد.

در بازی Little Nightmares دخترک داستان بازی باید هر کاری انجام دهد تا از دید انسان‌های سرزمینی که به آن وارد شده است مخفی بماند.

چون در صورت دیده شدن، قطعاً کشته خواهد شد. گیمر در این بازی باید به دخترک کمک کند تا از دنیای The Maw فرار کند.

هرچه شما بیشتر در این بازی غرق شوید، متوجه این موضوع خواهید شد که هدف سازندگان این بازی، اشاره به ترس‌های دوران کودکی است که همه ما به نوعی از آن عبور کرده‌ایم.

از طرفی به این موضوع نیز پی خواهید برد که طراحان این بازی چقدر حرفه‌ای این ترس‌های ناشناخته را به تصویر کشیده‌اند.

در نگاه اول، همان بازی‌هایی که برای کنسول بازی PS4 طراحی شده‌اند، دارای داستانی مشابه با این بازی هستند.

یعنی فرار از یک مکان ناشناخته تم و موضوع اصلی همه آن‌ها است اما طراحان این بازی توانسته‌اند، بازی را به نحوی روایت کنند که کلیشه بودن بازی آن به هیچ عنوان به چشم نیاید.

حتما بخوانید: بهترین بازی‌های آنلاین رایگان اندرویدی کدام است؟

بازی جنگی پلی استیشن با نام Psychonauts 2

بازی جنگی پلی استیشن با نام Psychonauts 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مخصوص پلی استیشن ۴ در دنیای بازی‌های کامپیوتری شناخته شده است.

اولین نسخه از این بازی در سال ۲۰۰۵ میلادی به بازار عرضه شد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Double Fine Production طراحی و تولید شده است.

این بازی با وجود ساختار خوب و طراحی متفاوتی که داشت، اما نتوانست فروش چشمگیری داشته باشد و به همین دلیل به عنوان یک پروژه موفق تجاری شناخته نمی‌شود.

داستان بازی جنگی پلی استیشن با نام Psychonauts 2 بسیار منحصر به فرد و خاص است. همچنین طراحی صحنه‌ها و شخصیت‌های بازی نیز بسیار عالی انجام شده است.

همین ویژگی‌ها باعث شده  این بازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های طراحی خلاقانه در تاریخ بازی‌های ویدیویی قابل اجرا روی کنسول‌های بازی مثل PS4 به حساب بیاید.

این بازی در اصل روایت داستان‌ها و ماجراهایی است که در یک اردویی دانش‌آموزی رخ می‌دهد. دانش‌آموزان در این اردو یاد می‌گیرند که چگونه از توانایی‌های روانی و خاص خود استفاده کنند و ذهن افراد مختلف را بررسی نمایند.

این ذهنیت توسط برخی از مبهم‌ترین و خلاقانه‌ترین سطوح توسط گروه حرفه‌ای و بزرگ تیم شیفر (Tim Schafer، نویسنده و کارگردان بازی سایکوناتز ارائه شده است که ساخت بازی سایکوناتز ۲ را نیز برعهده دارد.

حتما بخوانید: بهترین بازی هواپیمای مسافربری برای ps4

بازی جنگی PS4 با نام Far Cry 6

بازی جنگی PS4 با اسم Far Cry  که در حال حاضر نسخه ۶ آن به عنوان جدیدترین بازی جنگی و به نوعی هیجانی برای PS4 در بازار موجود است، از جمله بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری است که به عنوان شوتر اول شخص طراحی شده است.

این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Ubisoft Toronto تولید و منتشر شده است. نسخه ۶ این بازی در واقع ادامه داستان‌هایی است که از اولین قسمت آن از نسخه شماره ۱ آن آغاز شده است. این بازی در تاریخ ۱۵ مهر سال ۱۴۰۰ شمسی یعنی ۷ اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار معرفی شد.

مکانی که داستان بازی جنگی PS4 با نام Far Cry 6 در آن رخ می‌دهد، در واقع یک جزیره خیالی در دریای زیبای کارائیب است که یارا یا Yara نام دارد.

در این بازی یک شخصیت دیکتاتور با نام ال پرزیدینت آنتون کاستیو وجود دارد که بر این جزیره خیالی حکمرانی می‌کند. او دارای یک پسر است که قصد دارد تربیت او را به نحوی انجام دهد که در آینده جانشین او شود و روش پدر را ادامه دهد.

اما در بازی جنگی PS4 با نام Far Cry 6 گیمر یا همان کاربر بازی، در نقش یک جنگجوی چریک به نام دنی روخاس ایفای نقش می‌کند.

او قصد دارد، کاستیلو و رژیم او را سرنگون کند. گیم پلی این بازی به عنوان یک بازی بسیار اکشن، ماجرا جویانه و هیجان‌انگیز شناخته می‌شود که شوتر در آن به عنوان اول نقش بازی هدایت بازی را بر عهده دارد.

بسته به اینکه بازیکن چه سبکی از بازی را انتخاب می‌کند، می‌تواند پرونده مأموریت‌های مختلف را به اتمام برساند.

در بازی مخصوص پلی استیشن  ۴ که Far Cry 6 نام دارد، کاربر یا همان گیمر بازی باید با استفاده از روش‌های مختلف که همگی به نوعی مخفی و پنهان هستند، در قلب دشمن نفوذ و پیشروی کند.

از آنجایی که سازندگان بازی در طراحی نقشه بازی از کشو کوبا الهام گرفته‌اند در نتیجه به جرئت می‌توان گفت این بازی یکی از وسیع‌ترین نقشه‌های سری را خواهد داشت.

یکی از امکاناتی که در همان ابتدای کار در این بازی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود این است که او می‌تواند شخصیت اصلی داستان را انتخاب کند.

نکته مشترک میان نسخه‌های ۴، ۵ و ۶ بازی Far Cry گیم پلی آن‌ها است که مشابه هم است. در هر ۳ نمونه از نسخه‌های این بازی، تمرکز بازی بر روی استفاده بهینه از انواع مختلف سلاح‌ها، وسایل نقلیه دست ساز و همچنین موارد این چنینی برای شکست دیکتاتور است.

در نسخه ۶ بازی جنگی مخصوص PS4 با نام Far ،  بازیکنان یا همان گیمرها می‌توانند در قالب سیستم Fangs for Hire ، با به‌کارگیری حیوانات مختلف، از آن‌ها برای انجام و به نتیجه رساندن مأموریت‌های خود استفاده کند.

علاوه بر این، امکان کمک گرفتن از سربازان دیگر نیز وجود خواهد داشت. مخاطبان می‌توانند به تنهایی یا به همراه یکی از دوستان خود به تجربه گیم پلی فار کرای ۶ بپردازند.

نکته مهم و قابل توجه در خصوص این بازی این است که شما می‌توانید آن را علاوه بر کنسول بازی PS4 روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی که دارای سیستم‌عامل ویندوز نسخه ۸ به بالاتر باشند، اجرا کنید و از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: بهترین بازی های ماشین اندروید: معرفی + نقد و بررسی

بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024

بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 یکی از بازی‌های معروف برای اجرا شدن روی کنسول بازی PS4 است که در حال حاضر جدیدترین نسخه آن به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موجود در بازار برای کنسول پلی استیشن ۴ است.

نکته جالب در خصوص این بازی این است که طبق گفته مدیر تولید آن این بازی بر خلاف بازی‌های اکشن و جنگی موجود در بازار که تم اصلی آن کشتن و از میدان به در کردن رقیبان و دشمنان است، در این بازی، چالش اصلی که رد پیش روی بازیکنان قرار دارد، اجتناب از کشتن است.

اولین صحنه در بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 درست زمانی که شما برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید، صحنه‌ای است که در آن تک تیرانداز با شلیک مستقیم به سر دو نفر از سربازان دشمن آن‌ها را می‌کشد و به دنبال آن یکی دیگر از اعضای تیم که شما به عنوان گیمر رهبری آن‌ها را بر عهده دارید، یکی دیگر از سربازان دشمن را با چاقو از پا در می‌آورد.

یکی از نکات جالبی که در خصوص بازی Battlefield 2024 باید به آن توجه کنیم این است که این بازی توسط بزرگ‌ترین تیمی ساخته شده است که تا به حال روی نسخه‌های مختلف این بازی کار کرده‌اند طراحی و تولید شده است.

از طرفی تفاوت عمده این قسمت از این مجموعه بازی با سایر قسمت‌های مجموعه این است که قسمت جدید، صرفاً به صورت مولتی پلیر ساخته و عرضه شده است و امکان بازی انفرادی در آن به هیچ وجهی وجود ندارد.

داستان بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 به این صورت است که در دنیایی بسیار متفاوت با آنچه که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم رخ می‌دهد.

بعد از گذشت ده سال به دنبال ایجاد تغییرات اقلیمی و همچنین مواجهه شدن با بحران اقتصادی و بحران‌هایی از این دست، دنیا و جهان رو به فروپاشی می‌گذارد.

به همین دلیل بسیاری از مردم به دلیل مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی خانه‌های خود را از دست داده‌اند و همچنین نه تنها دولت هیچ کمکی به آن‌ها نکرده است بلکه از سوی دولت‌ها نیز طرد شده‌اند و به دنبال یک پناهگاه امن برای گذراندن زندگی خود هستند. این افراد خود را با عنوان گروهی به نام No-Past معرفی می‌کنند.

در همین حین، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و آن این است که زباله‌های فضایی به اتمسفر زمین وارد می‌شود و باعث می‌شود که بیش از ۷۰ درصد از ماهوارهها، شبکه‌های ارتباطی، اینترنتی و همچنین شبکه‌های حمل و نقل جهانی دچار اختلال و مشکل شوند.

افراد گروه No-Past یک ارتش کوچک تشکیل می‌دهند و شروع به جنگیدن در برابر این زباله‌های فضایی می‌کنند. در واقع داستان این بازی نبرد میان این سربازان و دشمنانشان است.

بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 دارای نقطه ضعف‌ها و نقاط قوت متفاوتی است. مهم‌ترین نقطه ضعف آن، عدم امکان اجرای بازی به صورت تک نفره است.

در واقع شما حتماً باید در قالب یک گروه که می‌تواند دو تا چند نفر باشد، این بازی را اجرا کنید. از طرفی در برخی از قسمت‌های بازی با ضعف‌های گرافیکی در برخی از قسمت‌ها از جمله خط سیر گلوله‌ها و همچنین توازن سلاح‌ها مواجه هستیم.

همچنین به عقیده بسیاری از کارشناسان متأسفانه طراحی نقشه‌های بازی بسیار ضعیف انجام شده است. اگر بخواهیم به نقاط قوت این بازی اشاره کنیم باید به مواردی مثل افزایش تعداد بازیکن از ۶۴ نفر به ۱۲۸ نفر، افزایش تعداد و تنوع وسایل حمل و نقل و اتفاقات پویاتر و پر جنب و جوش‌تر اشاره کنیم.

علاوه بر این امکان سفارشی سازی اسلحه‌ها در حین بازی و استفاده از اسلحه‌های ضدنفر توسط افراد متخصص هم از جمله نقاط قدرتی هستند که به بازی افزوده شده‌اند.

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy یکی از بازی‌های مخصوص کنسول بازی PS4 است که توسط استودیو بازی‌سازی اسکوئر انیکس تولید شده است.

نکته جالب این بازی که باید در همین ابتدای کار به آن اشاره کنیم این است که در این بازی سعی شده از اشتباهاتی که این استودیو بازی ساز در طراحی انواع مختلف بازی‌های کامپیوتری مرتکب شده است، درس‌های زیادی گرفته و بر اساس آن تجربیات و درس‌ها بازی‌ها را طراحی کرده است.

گیم پلی این بازی چیزی در حدود ۱۷ تا ۱۸ ساعت است که توانسته دنیای سرگرم‌کننده‌ای را برای شما فراهم آورد.

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy از جمله بازی‌های شخص سوم است که در آن ۵ مزدور مختلف به ایفای نقش می‌پردازند.

این ۵ نفر می‌توانند به راحتی با هم تعامل داشته باشند. در اصل شخصیت‌های اصلی بازی همین افراد هستند که باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند بیشترین پول ممکن را از آن خود کنند.

البته که حین اجرای بازی داستان دیگری برای استارلرد که نام یکی از اعضای این تیم است با همکاران یا به عبارتی هم تیمی‌هایش به وجود خواهد آمد.

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy نه تنها از نظر گیم پلی بلکه از لحاظ فنی نیز بسیار عالی و خوب ساخته شده است و می‌تواند نبردهای متنوع و به عبارتی رنگارنگی را برای شما خلق کند.

نقش شما به عنوان گیمر در این بازی هدایت رفتار استارلرد و دستور دادن به شخصیت‌های دیگری است که وی را در این بازی همراهی می‌کنند. شما می‌توانید کنترل کاملی روی این بازی داشته باشید و از نابود کردن NPCها لذت کامل را ببرید.

در بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy یک بخش دیالوگ محور وجود دارد که باعث می‌شود که لذت شما از بازی چندین برابر شود.

یکی از نقاط قوت این بازی، شخصیت پردازی بسیار خوب و عالی کاراکترها در آن است. این موضوع یکی از دلایلی است که گیمر و کاربر دوست دارد تا با این شخصیت‌ها در تمام طول مسیر همراه باشد و آن‌ها را همراهی نماید.

موضوعی که باید در بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به آن توجه داشته باشید این است که شما فقط کنترل و هدایت رفتار استارلرد را که در واقع یکی از ۵ مزدور بازی است می‌توانید در اختیار داشته باشد اما می‌توانید از توانایی سایر افراد هم گروه او برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

به عقیده بسیاری از کارشناسان بازی‌های کامپیوتری تنوع در بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy حرف اول را میزند. هر کدام از شخصیت‌ها در این بازی سه قدرت اصلی به همراه یک مهارت ویژه دارند که هرچه بازی پیشتر می‌رود بر این مهارت افزوده خواهد شد.

علاوه بر این هنگامی که شما درگیر نبرد سخت و طولانی می‌شوید، می‌توانید به کمک سیستم  Team Huddl، گروه خود را جمع کنید و با زدن جملات انگیزشی و خنده‌دار و توام با احساس، انرژی آن‌ها را مجدداً برای مبارزه افزایش دهید که این موضوع دقیقاً همانند داستان‌های مربوط به محافظان کهکشان همخوانی دارد.

در این مطلب در خصوص چند بازی بسیار محبوب مخصوص اجرا روی کنسول بازی PS4 صحبت کردیم. این بازی‌ها در واقع جدیدترین و پر مخاطب‌ترین بازی‌های پلی استیشن هستند که توسط شرکت‌های بسیار قدرتمند بازی ساز در دنیا تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

برخی از این بازی‌ها به صورت کاملاً انحصاری توسط برند سونی سفارش داده شده‌اند و به همین دلیل فقط قابلیت اجرا شدن روی کنسول بازی PS4 را دارند.

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 13

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    کافه گیم
    فوریه 2, 2023

    ممنون از این مطلب کاربردی

لینک کپی شد!