تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید یخچال کلور

معرفی یخچال فریزر کلور + قیمت محصولات

راهنمای خرید
آیا تا به حال نام برند کلور Clever و یخچال فریزر کلور را شنیده و با محصولات آن آشنایی دارید؟ کلور برندی ایرانی است که صفر تا صد تولید آن در داخل کشور انجام می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این برند و تولیدات آن بیشتر آشنا شویم.

تصلا – یخچال و فریزر از مهمترین و کاربردی‌ترین وسایل در هر خانه بوده که کیفیت و کارکرد بهینه آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. همه ما برای زنده ماندن به غذا احتیاج داریم و برای این منظور باید مواد غذایی را با حفظ کیفیت اولیه سالم و تازه نگه داریم. به این ترتیب سرمایش مناسب در یخچال، از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

آنچه در ادامه این سایت راهنمای خرید لوازم خانگی می‌خوانید:

  • محصولات کلور ساخت کجاست؟
  • بررسی ویژگی‌های یخچال فریزرهای کلور
  • قیمت محصولات Clever

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست؟

شاید شما هم نام گروه صنعتی ایران شرق در صنعت لوازم خانگی به گوشتان رسیده باشد. این شرکت قدیمی که در شهر نیشابور واقع شده، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۵ شروع کرد. در حال حاضر این برند داخلی محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند انواع اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن، کولر، شومینه و… به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران شرق از سال ۱۳۹۴ خط تولیدی تحت عنوان برند کلور Clever به منظور ساخت و تولید یخچال و فریزر راه‌اندازی کرد. یخچال فریزرهای دوقلو و کمبی از محصولات برند کلور هستند که در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و مزایا و معایب این محصولات بپردازیم.

آیا یخچال فریزر کلور خوبه؟

برند کلور قدمت چندانی نداشته و بسیاری از مردم آشنایی چندانی با محصولات این برند ندارند. به این ترتیب برای پاسخ به سؤال مطرح شده نیز باید بر اساس نظرات مصرف‌کنندگان و میزان آشنایی کاربران با محصولات برند کلور قضاوت کرد.

حتما بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

یخچال فریزر کلور

موتور با مصرف برق کم

یکی از مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزرهای کلور، مجهز بودن آن به موتور فن BLDC است. این موتور مصرف برق بسیار کمی داشته و از آن به منظور تنظیم اتوماتیک جریان هوای سرد استفاده می‌شود. نکته قابل توجه در ارتباط با کارکرد این موتور، قابلیت تنظیم اتوماتیک دمای سرد بر اساس عملکرد یخچال است.

فناوری Twin Cooling

یکی از مشکلاتی که یخچال فریزرهای قدیمی با آن مواجه هستند، ترکیب بوی قسمت یخچال و فریزر با یکدیگر است. این امر باعث می‌شود تا مواد غذایی کیفیت خود را از دست داده و منجر به انتشار بوی نامطبوع درون یخچال و فریزر می‌شود.

یخچال فریزرهای کلور به نوعی فناوری تحت عنوان Twin Cooling مجهز شده‌اند شامل دو فن مجزا در قسمت یخچال و فریزر می‌شود. این قابلیت در حفظ کیفیت مواد غذایی در طولانی مدت، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع، عدم ترکیب بوی یخچال و فریزر با یکدیگر، کنترل رطوبت و… نقش قابل توجهی دارد.

حتما بخوانید: یخچال فریزر پارس بخریم یا الکترواستیل؟

جریان هوای چندگانه

بیشتر محصولات موجود در بازار به سیستم کاربردی جریان هوای چندگانه مجهز شده‌اند. تولیدات کلور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می‌توانید از این سیستم در جهت انتقال هوای سرد به صورت یکنواخت در تمام بخش‌های یخچال و فریزر بهره‌مند شوید.

صفحه نمایشگر دیجیتال

یخچال فریزرهای کلور دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال بوده که به واسطه این نمایشگر لمسی شما می‌توانید دمای یخچال و فریزر را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین تمام اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه مانند میزان رطوبت بر روی این صفحه نمایش داده می‌شود.

حتما بخوانید: یخچال امرسان بهتره یا الکترواستیل؟

یخچال فریزر کلور

لاستیک دور درب

یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات کلور، وجود لاستیک ضد باکتری دور درب یخچال و فریزر است. برای ساخت این بخش از نوار گسکت استفاده شده که خاصیت ضد باکتری داشته و از ایجاد بوی بد درون فضای یخچال نیز جلوگیری می‌کند.

همچنین باید به استفاده از ماده‌ای به نام کاتیکان در ساخت بدنه داخلی یخچال کلور اشاره کنیم که به حفظ کیفیت مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها کمک می‌کند. سیستم عیب‌یاب هوشمند، فیلتر تصفیه آب، کمپرسور اینورتر کم مصرف و… از دیگر ویژگی‌های تولیدات کلور هستند.

حتما بخوانید: یخچال جی پلاس خوبه یا دوو؟ (مقایسه تخصصی جی پلاس و دوو)

قیمت یخچال فریزر کلور چقدره؟

مدل‌های مختلفی از محصولات کلور در بازار موجود است که قیمت متفاوتی دارند. قیمت این محصولات عبارت است از:

یخچال فریزر کلور مدل گلوری

یخچال فریزر کلور مدل گلوری

یکی از محصولات برند کلور که با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، مدل گلوری است. این محصول به صورت دوقلو طراحی شده و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، استیل و سفید چرمی عرضه می‌شود.

یخچال کلور مدل گلوری دارای کمپرسور اینورتر بوده که از مصرف کمی برخوردار است. این دستگاه دوقلو دارای یک یخساز و آبسردکن تمام اتوماتیک بوده و آب آشامیدنی نیز توسط یک فیلتر بهداشتی به خوبی تصفیه می‌شود. سیستم عیب‌یاب هوشمند، جریان هوای چندگانه و فناوری Twin Cooling از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. سیستم برفک این یخچال نیز نوفراست بوده و شما هیچ نگرانی بابت برفک زدن فریزر نخواهید داشت. همچنین این یخچال فریزر به یک بوگیر نانو نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این یخچال فریزر کلور در بازار حدود ۲۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: آیا کیفیت یخچال امرسان خوبه؟

یخچال فریزر دوقلوی کلور مدل RNT101-FNT101

یخچال فریزر دوقلوی کلور مدل RNT101-FNT101

این محصول از برند کلور در سه رنگ سفید، استیل و سفید چرمی تولید شده است. یخچال فریزرهای کلور بر اساس نظر کاربران و مصرف‌کنندگان از قدرت سرمایش نسبتا خوبی برخوردار هستند. همچنین ظرفیت قابل توجه این محصولات در هر دو قسمت یخچال و فریزر، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلوی کلور می‌توانیم به یخساز نیمه اتوماتیک، قفل کودک، گردش هوای چندگانه، سیستم ضد برفک نوفراست و… اشاره کنیم.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲۸،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: معرفی یخچال فریزر پلادیوم + قیمت

یخچال فریزر کلور مدل FRNT-101

یخچال فریزر کلور مدل FRNT-101

این محصول از برند کلور به صورت یخچال فریزر کمبی در سه رنگ سفید، نقره‌ای و سفید چرمی طراحی و تولید شده است. یخساز این یخچال نیمه اتوماتیک بوده و همچنین فضای درون یخچال نیز به یک بوگیر نانو مجهز شده است. گردش هوای چندگانه و فناوری Twin Cooling از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند. همچنین باید به وجود موتور فن BLDC در یخچال نیز اشاره کنیم.

نکته مهمی که در ارتباط با قابلیت‌ها و مشخصات تولیدات کلور باید به آن توجه داشته باشیم، موتور دستگاه است. موتور یخچال فریزرهای کلور از برند دانپر چین بوده و از بهترین قطعات تولید شده توسط این برند چینی محسوب می‌شود. به منظور جلوگیری از ایجاد برفک در این یخچال فریزر از فناوری ضدبرفک نوفراست استفاده شده است.

قیمت این محصول از ۱۳،۴۰۰،۰۰۰ تا ۱۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: کدام یخچال فریزر ایرانی بهتر است؟ + قیمت

آیا یخچال فریزر کلور ارزش خرید دارد؟

در این مطلب به معرفی برند تازه تأسیس کلور از گروه صنعتی ایران شرق و محصولات آن، پرداختیم. بر طبق نظر کاربران بر روی سایت‌های اینترنتی، آمار فروش و میزان رضایت نسبی خریداران می‌توانیم تولیدات برند کلور را در گروه کالاهای داخلی با کیفیتی قابل قبول قرار دهیم. با توجه به اوضاع تحریم و افزایش تولیدات داخلی، برندهای ایرانی تلاش می‌کنند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار کنند. گروه صنعتی ایران شرق و برند کلور نیز با این هدف به امر تولید و جلب رضایت مشتری مشغول هستند.

به طور کلی برای خرید لوازم خانگی، میزان بودجه در هر شرایطی حرف اول را می‌زند. برندهای داخلی محصولات خود را با توجه به انتظاری که متقاضیان از لوازم خانگی دارند و همچنین میزان بودجه قشر متوسط جامعه به مرحله تولید می‌رسانند. با این حال پیش از خرید شما می‌توانید محصولات برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت به خریدی مطمئن و نتیجه‌ای مطلوب برسید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.6 / 5. تعداد آرا: 5

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!