تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

برند لیمون یک برند ایرانی در زمینه تولید لوازم و سرویس‌های آشپزخانه پلاسکو

معرفی سرویس آشپزخانه لیمون

راهنمای خرید
رند لیمون یکی از تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه و خانه است که محصولات پلاسکو با کیفیت و متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است. برای تهیه جهیزیه سرویس آشپزخانه لیمون حتما در لیست تان هست. اگر قصد خرید سرویس پلاستیک لیمون و لوازم آشپزخانه لیمون را دارید، با ما همراه باشید.

تصلا – شاید شما هم مثل بسیاری دیگر فکر کنید برند لیمون، یک برند خارجی است. اما اشتباه نکنید، لیمون یک برند ایرانی است که طی چند سال اخیر محصولات پلاسکو متنوع و با کیفیتی را به بازار لوازم آشپزخانه عرضه کرده است. سرویس آشپزخانه لیمون ، نه تنها محصولات متنوعی را تولید می‌کند بلکه کیفیت محصولات آن بسیار بالا است. همه محصولات تولید شده توسط برند لیمون تولید داخل هستند. یکی از برترین ویژگی‌های برند لیمون تولید محصولات با تنوع رنگی بسیار خاص و جذاب است.

لیمون محصولات خود را در دو دسته محصولات ست یا مجموعه‌ای از لوازم آشپزخانه و محصولات تکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برند لیمون برای تهیه و تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه ۱ نو استفاده می‌کند. این محصولات هم بهداشتی هستند و هم نسبت به ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند.

علاوه بر این همه محصولات لیمون دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول هستند.همچنین در صورت خرید اینترنتی این محصولات، ارسال آن‌ها به صورت رایگان انجام خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم تا ست‌ها و کلیه محصولات خانه و آشپزخانه تولید شده توسط برند لیمون به همراه قیمت آن‌ها را معرفی و بررسی کنیم. توجه داشته باشید که همه قیمت‌های ارائه شده در این مطلب تا تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۹ به روز رسانی شده‌اند و ممکن است به دلیل نواسانات ارز تغییراتی داشته باشند.

انواع سرویس آشپزخانه لیمون

محصولاتی که در دسته محصولات مجموعه‌ای یا ست آشپزخانه لیمون قرار می‌گیرند شامل تکه‌های مختلف مثل رخت آویز، ست جارو و خاک‌انداز، ست ظروف و انواع دیگری از وسایل آشپزخانه هستند.

برند لیمون در فهرست محصولات خود، انواع متنوعی از ست‌های آشپزخانه با تعداد تکه‌های مختلف را ارائه کرده است. این ست‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند و همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از بین آن‌ها انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مارک در بازار

سرویس پلاستیک لیمون جهیزیه مدل نارین ( ۵۸ پارچه)

سرویس پلاستیک لیمون 58 تایی مدل نارین

معمولا انتخاب و خرید لوازم ریز آشپزخانه کار سختی است به خصوص اینکه شما بخواهید برای جهیزیه عروس این محصولات را خریداری کنید.

معمولا هنگام خرید این محصولات تعدادی از لوازم لازم و ضروری از قلم می‌افتند و مجبورید دوباره برای خرید آ‌ن‌ها ساعت‌ها در بازار لوازم آشپزخانه بگردید و وقت خود را تلف کنید.

برند لیمون برای کمک به خریداران و جلب رضایت مشتریان در میان محصولات خود سرویس ۵۸ پارچه نارین را معرفی کرده است. این سرویس ۵۸ پارچه که بیشتر برای خرید جهیزیه مناسب است شامل محصولات متنوعی است که در جدول زیر نام آن‌ها به همراه تعداد آن‌ها آورده شده است.

ایراد اصلی این محصول درب ظرف‌های فریزر آن است که  به سختی باز و بسته می‌شوند و از طرفی تعداد آن‌ها کم است.

سرویس پلاستیکی ۵۸ پارچه لیمون مدل نارین را می‌توانید در ۳ رنگ سفید، سبز پاستیلی و صورتی پاستیلی با قیمت یک میلیون و ۸۳۶ هزار تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: مشخصات و لیست قیمت ۹ مدل‌ چای‌ساز فلر

نام ظرف تعداد
رخت آویز پشت دری ۱
شال آویز ۱
ست جارو و خاک انداز دسته بلند ۱
فرچه فرش ۱
سبد با گیره‌های رخت ۱ سری
قیف جفتی ۱
ست پیمانه ۶ عددی ۱
ظرف فریزری ۴ خانه ۲
سرویس فریزری ۶ پارچه مربعی شکل ۱ سری
ست برنج شوی دسته دار ۱ سری
جای قاشق و چنگال جنس کریستال ۱
آبمیوه گیری دستی اکرلیک ۱
پارچ اکرلیک کوتاه ۱
جای قاشق ۲ طبقه ۱
جای پاکت شیر ۱
سبد نان و سبزی از جنس بامبو ۶
ست آبکش و لگن مدل نسیم ۴ ۱
ست آبکش و لگن مدل نسیم ۲ ۱
سبد میوه پایه دار با جنس پلایتیک و پایه استیل ۱
جارو نپتون تک محور ۱
سرویس کاسه گرد ۳ تایی ۱ سری
صافی مخصوص سینک ۱
تخته مخصوص برش گوشت ۱
جعبه لوازم خیاطی ۱
لگن گرد سایز شماره ۵ ۱
لگن گرد سایز شماره ۲ ۱
جای نان سه پارچه مدل یاس ۱ سری
برس یقه شوی ۱
سبد لباس همراه با درب ۱
سبد پیک نیک مدل سارینا ۱
جای پودر شستشوی لباس ۱
صندلی حمام ۱
سطل و فرچه مدل لیمون ۱ سری
سطل حمام ۱

سرویس آشپزخانه لیمون ۳۷ پارچه گرد

تصویر ست 37 تایی گرد برند لیمون

سرویس لیمون آشپزخانه ۳۷ پارچه گرد  یکی از کامل‌ترین سرویس‌ها و ست‌های آشپزخانه تولید شده توسط این برند است که در ۳ رنگ سفید، صورت پاستیلی و سبز پاستیلی به بازار عرضه شده است. این مجموعه شامل همه لوازم آشپزخانه‌ای است که باید در همه آشپزخانه‌های ما موجود باشد.

در سرویس آشپزخانه ۳۷ پارچه لیمون ظروفی مثل ظرف نگهداری برنج، سطل زباله، بانکه‌های مختلف برای نگهداری مواد غذایی مثل حبوبات، قند و شکر در سایزها و اندازه‌های مختلف وجود دارد. در این سرویس ۳۷ پارچه یک ترازوی آشپزخانه نیز قرار داده شده است.

از این رو خرید این سرویس آشپزخانه برای خرید جهیزیه عروس بسیار مناسب است چون نیازی به خرید اقلام مورد نیاز آشپزخانه به صورت تکی نیست و به راحتی می‌توانید با خرید یک سرویس همه لوازم ضروری و مورد نیاز آشپزخانه را در اختیار داشته باشید.

ظروف سرویس آشپزخانه ۳۷ پارچه برند لیمون همه از جنس پلاستیک مرغوب و بهداشتی تهیه شده است. این ظروف را به راحتی می‌توانید با مواد شوینده بشویید و نگران زنگ زدن آن‌ها نباشید.

همچنین وزن این ظروف نسبت به ظروف مشابه فلزی که توسط برندهای مختلف دیگر تولید می‌شوند سبک‌تر است. ظروف این سرویس آشپزخانه همگی در برابر فشار، سرما و حرارت بالا مقاوم هستند.

روی بدنه بانکه‌ها و جا ادویه‌ای‌های ست ۳۷ پارچه لیمون پنجره‌های شفافی تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید محتویات ظرف را از طریق آن‌ها مشاهده کنید. این بانکه‌ها همگی دارای درب محافظ هستند.

ست ۳۷ پارچه لیمون هم به شکل گرد و دایره‌ای و هم به شکل مکعبی شکل تولید می‌شود. کد سرویس ۳۷ پارچه لیمون گرد ۱۲۷۰ است. قیمت این ست ۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان است.

در سرویس آشپزخانه ۳۷ پارچه لیمون ۲ نوع بسته بندی یکی جعبه بزرگ و دیگری یک جعبه برای هر وسیله در نظر گرفته شده است. ابعاد بسته بندی برای ست گرد ۴۸ * ۶۰ * ۷۶ سانتی‌متر است.

ظروفی که برای سرویس آشپزخانه ۳۷ پارچه گرد در نظر گرفته شده است در جدول زیر آمده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و لیست قیمت انواع آرام‌پز

نام ظرف تعداد
جا برنجی با ظرفیت ۱۴ کیلوگرم ۱
سطل زباله با ظرفیت ۱۵ لیتر ۱
ترازوی آشپزخانه ۱
جا ادویه‌ای ۶ عددی ۱
ظرف قند و شکر ۱ سری
پیمانه ۳ عدد ۱ سری
جای ماکارونی ۱
بانکه‌های حبوبات سایز شماره ۲، ۴ تایی با ظرفیت ۱٫۶ لیتر ۱ سری
بانکه‌های حبوبات سایز شماره ۴، ۴ تایی با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتر ۱ سری
ست کفگیر و ملاقه ۱
ست جای نان ۱ سری
بانکه برای نگهداری قند و چای ۱ سری
جای قاشق و چنگال آویزدار ۱
ظرف نگهداری روغن ۱
تخته مخصوص خرد کردن گوشت ۱
خاک انداز و جارو ۱

لوازم آشپزخانه لیمون ۳۷ پارچه برند لیمون مکعبی شکل

سرویس آشپزخانه لیمون 37 تایی مکعبی

سرویس ۳۷ پارچه مکعبی شکل برند لیمون نیز مانند ست ۳۷ پارچه گرد این برند یک مجموعه کامل از انواع لوازم آشپزخانه‌ای است که باید در همه خانه‌ها وجود داشته باشد.

این ست نیز در ۳ رنگ سفید، صورتی پاستیلی و سبز پاستیلی تولید می‌شود. مشخصات ظروف برای این ست نیز مانند ست ۳۷ پارچه گرد برند لیمون است با این تفاوت که بدنه ظروف این مجموعه به شکل مکعب طراحی شده است.

درب ظروف در ست مکعبی شکل ۳۷ پارچه برند لیمون از جنس کروم ساخته شده است. جنس بدنه نیز از پلاستیک مقاوم به حرارت، سرما و فشار ساخته شده است.

قیمت سرویس لیمون ۳۷ تایی مکعبی در حدود ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان است. کد این محصول ۱۶۷۶ است. محصولات این ست نیز قابلیت شستشو با مواد شوینده را دارند و همه آن‌ها ضد زنگ هستند.

ظروفی که در این مجموعه قرار گرفته شده‌اند در جدول زیر آمده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی انواع غذاساز + قیمت

نام ظرف تعداد
جا برنجی با ظرفیت ۱۴ کیلوگرم با درب آرام بند ۱
سطل زباله با ظرفیت ۱۵ لیتر با درب آرام بند ۱
ترازوی آشپزخانه ۵ کیلویی ۱
جا ادویه‌ای ۶ عددی ۱
ظرف قند و شکر ۱ سری
پیمانه ۳ عدد ۱ سری
جای ماکارونی ۱
ست حبوبات سایز شماره ۲، ۴ تایی با ظرفیت ۱٫۶ لیتر ۱ سری
ست حبوبات سایز شماره ۲، ۴ تایی با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتر ۱
ست کفگیر و ملاقه حاوی ۶ عدد قاشق، ملاقه، کفگیر و ۱ عدد پایه فلزی ضد زنگ ۱سری
ست جای نان ۱ سری
بانکه برای نگهداری قند و چای ۱ سری
جای قاشق و چنگال آویزدار ۱
ظرف نگهداری روغن ۱
تخته مخصوص خرد کردن گوشت ۱
خاک انداز و جارو ۱
جای دستمال کاغذی ۱

سرویس آشپزخانه لیمون ۲۲ پارچه گرد برند لیمون

سرویس آشپزخانه لیمون

سرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه گرد برند لیمون یک محصول مناسب با وسایل و لوازم کاربردی است. در این مجموعه همه وسایل کاربردی که باید در آشپزخانه ما وجود داشته باشد قرار داده شده است. اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه جمع و جور و در عیم حال کاربردی هستید، به شما توصیه می‌کنیم ست آشپزخانه ۲۲ پارچه گرد برند لیمون را انتخاب کنید.

این ست شامل همه ظرف‌هایی که حتما برای انجام کارهایی مثل آشپزی و از این دست به آن‌ها نیاز دارید می‌شود. در این سرویس لیمون ۲۲ پارچه ظروفی مثل ظرف نگهداری برنج، بانکه‌های مختلف، ترازوی آشپزخانه و ست کفگیر و ملاقه قرار داده شده است. همه ظروف این مجموعه از جنس پلاستیک مقاوم در برابر فشار و تغییرات ناگهانی و زیاد دما ساخته شده‌اند.

 علاوه بر این امکان شستشوی همه ظروف با استفاده از مواد شوینده بدون نگرانی از زنگ‌زدگی آن‌ها وجود دارد. وزن این ظروف بسیار سبک است.

این سرویس ۲۲ پارچه در ۳ رنگ سفید، سبز پاستیلی و صورتی پاستیلی تولید می‌شود. کد این محصول ۱۲۷۲ است. ابعاد بسته بندی این محصول نیز ۶۴ * ۵۹ * ۵۱ سانتی‌متر است.

قیمت سرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه گرد برند لیمون ۱ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان است.

در جدول زیر ظروفی که در سرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه گرد برند لیمون قرار داده شده معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی گران ترین و ارزانترین دستگاه ساندویچ ساز + قیمت

نام ظرف تعداد
سطل مخصوص برنج با ظرفیت ۱۴ کیلوگرم و یک پیمانه مخصوص ۱
سطل مخصوص زباله با ظرفیت ۱۵ لیتر و پدال با درب آرام بند ۱
ترازوی آشپزخانه ۱

 

بانکه نگهداری ادویه ۶ عددی ۱ سری
ظرف نگهداری قند و شکر و ۳ عدد پیمانه سرتاس  ۱ سری
بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۲ با ظرفیت ۱٫۶ لیتر، ۴ عدد ۱ سری
بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۴ با ظرفیت ۷۵۰ گرم ، ۴ عدد ۱ سری
ظرف روغن ۱

لوازم آشپزخانه لیمون ۲۲ پارچه مکعبی

لوازم آشپزخانه لیمون

سرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه مکعبی برند لیمون یک سرویس مناسب برای افرادی است که نمی‌خواهند ظروف اضافه و دست و پاگیر را در کابینت‌های آشپزخانه خود جا دهند اما در عین حال تمایل دارند همه ظروف کاربردی آشپزخانه را در اختیار داشته باشند. این محصول شامل همه ظرف‌ها و وسایل کاربردی آشپزخانه از ترازوی آشپزخانه گرفته تا بانکه‌های نگهداری حبوبات است.

بدنه ظروف این مجموعه از جنس پلاستیک مقاوم و با دوام به حرارات، سرما و فشار ساخته شده است. روی بدنه ظروف نگهداری برنج، حبوبات و قند و شکر که در این مجموعه قرار گرفته‌اند یک پنجره شیشه‌ای تعبیه شده است که با استفاده از آن محتویات داخل ظرف قابل مشاهده است. بسته بندی این محصول بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است.

وزن بسته بندی سرویس آشپزخانه ۲۲ پارچه مکعبی برند لیمون در حدود ۱۵ کیلوگرم و ابعاد آن ۵۰ * ۵۸ * ۵۰ سانتی متر است. کد این محصول ۱۶۷۴ است.

سرویس آشپزخانه لیمون ۲۲ پارچه مکعبی با قیمت ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. این محصول در ۳ رنگ سفید، سبز پاستیلی و صورتی پاستیلی تولید می‌شود.

نوع ظروف در نظر گرفته شده برای ست ۲۲ پارچه مکعبی برند لیمون  در جدول زیر نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: لیست لوازم آشپزخانه لوکس+ قیمت و امکانات

نام ظرف تعداد
سطل مخصوص برنج با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم و یک پیمانه مخصوص ۱
سطل مخصوص زباله با ظرفیت ۱۲ لیتر و پدال با درب آرام بند ۱
ترازوی آشپزخانه ۵ کیلوگرمی ۱

 

جای نگهداری ادویه ۶ عددی همراه با پایه فلزی ۱ سری
ظرف نگهداری قند و شکر و ۳ عدد پیمانه سرتاس  ۱ سری
ظرف نگهداری ماکارونی با ظرفیت ۲٫۱ لیتر ۱
بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۲ با ظرفیت ۱٫۷ لیتر، ۴ عدد ۱ سری
بانکه برای نگهداری حبوبات سایز شماره ۴ با ظرفیت ۴۸۰ گرم ، ۴ عدد ۱ سری
ظرف روغن با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتر ۱

سرویس لیمون ۹ پارچه مکعبی

لوازم آشپزخانه لیمون

سرویس ۹ پارچه مکعبی برند لیمون یکی از کوچکترین و مختصرترین سرویس‌های تولید شده توسط برند لیمون است.

این سرویس ۹ پارچه شامل ظروف بسیار ضروری آشپزخانه است. از این رو این سرویس می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از خانه‌هایی باشد که فضای کابینت‌های آشپزخانه در آن کم است و نمی‌توان انبوهی از وسایل غیر ضروری را در آن‌ها قرار داد.

روی دیواره همه ظروف این مجموعه یک پنجره شیشه‌ای تعبیه شده است که با استفاده از آن به راحتی می‌توان محتوای ظرف را بدون نیاز به باز کردن درب آن مشاهده کرد. جنس بدنه ظروف این ست از جنس پلاستیک مقاوم به حرارت بالا، سرمای زیاد و فشار ساخته شده است. علاوه بر این وزن این ظروف بسیار سبک است .

سرویس آشپزخانه ۹ پارچه مکعبی برند لیمون در ۳ رنگ سفید، صورتی و سبز با قیمت ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان به بازار عرضه شده است. نکته مهم در خصوص این ظروف این است که رنگ درب برای هر سه رنگ محصول نقره‌ای انتخاب شده است.

برای هر ظرف یک جعبه در نظر گرفته شده است و همه جعبه‌ها نیز در یک جعبه بزرگتر قرار دارند. این ظروف قابلیت شستشو با مواد شوینده را دارند. کد این محصول ۱۶۷۲ است.

در جدول زیر ظروفی که برای این ست ۹ پارچه در نظر گرفته شده است معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: کاربردی‌ترین مدل چای ساز تفال کدام است؟+ قیمت

نام ظرف تعداد
سطل مخصوص برنج با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم و یک پیمانه مخصوص ۱
سطل مخصوص زباله با ظرفیت ۱۲ لیتر و پدال با درب آرام بند ۱
ست جای قند و شکر که شامل یک عدد ظرف برای نگهداری قند و یک عدد ظرف برای نگهداری شکر است ۱ سری

 

پیمانه سر تاس رایگان ۳
جای نگهداری ماکارونی با ظرفیت ۲٫۱ لیتر ۱
بانکه برای نگهداری حبوبات با ظرفیت ۱٫۷ لیتر ۴

لوازم آشپزخانه لیمون ۹ پارچه گرد

سرویس آشپزخانه لیمون

این محصولات لیمون نیز مانند سرویس ۹ پارچه مکعبی کوچکترین و مختصرترین سرویس آشپزخانه‌ای است که توسط برند لیمون تولید می‌شود. این مجموعه نیز در رنگ‌های سفید، سبز پاستیلی و صورتی پاستیلی تولید می‌شود. همه ظروف این مجموعه از جنس پلاستیک محکم، با دوام و مقاوم در برابر نواسانات حرارتی و فشار ساخته شده‌اند. درب محصولات این مجموعه به رنگ نقره‌ای است.

قیمت سرویس آشپزخانه ۹ پارچه گرد برند لیمون  محصول ۹۸۰ هزار تومان است.

در جدول زیر ظروفی که برای ست ۹ پارچه گرد برند لیمون در نظر گرفته شده‌اند معرفی شده است.

نام ظرف تعداد
سطل مخصوص برنج با ظرفیت ۱۴ کیلوگرم و یک پیمانه مخصوص ۱
سطل مخصوص زباله با ظرفیت ۱۵ لیتر و پدال با درب آرام بند ۱
ست جای قند و شکر که شامل یک عدد ظرف برای نگهداری قند و یک عدد ظرف برای نگهداری شکر است ۱ سری

 

پیمانه سر تاس رایگان ۳
جای نگهداری ماکارونی با ظرفیت ۱٫۵ کیلوگرم ۱
بانکه برای نگهداری حبوبات با ظرفیت ۱٫۷ لیتر ۴

سرویس کامل ۱۶ پارچه ‌ مستطیلی نگهداری غذا برند لیمون

سرویس کامل ۱۶ پارچه نگهداری غذا برند لیمون برای نگهداری انواع مواد غذایی در یخچال، فریزر و مایکروویو تولید شده است.

این ظروف از جنس پلاستیک مقاوم و با دوام ساخته شده‌اند و مقاوم در برابر نوسانات دمایی از۲۰- تا ۱۲۰+ هستند. این ظروف را می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن در ماشین ظرفشویی بشویید.

طراحی ظروف نگهدارنده غذا در سرویس ۱۶ پارچه برند لیمون به نحوی طراحی شده است که فضای کمی را می‌گیرند. این ظروف برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی کاربرد زیادی دارند.

برای درب این محصول از نوار سیلیکونی استفاده شده است که نه تنها باعث می‌شود درب آن به راحتی روی ظرف قرار گیرد بلکه هیچ گونه تبادل هوا از خارج به داخل و از داخل به خارج ظرف وجود ندارد. از این رو این ظرف‌ها می‌توانند از مواد غذایی در برابر نفوذ باکتری‌های هوازی مراقبت کنند.

قیمت این سرویس لیمون ۲۱۴ هزار تومان است. رنگ بدنه ظروف در ست کامل ۱۶ پارچه ظروف نگهدارنده غذای برند لیمون شفاف است اما نوار سیلیکونی درب به رنگ آبی است. این محصول تک رنگ است. وزن کل این سرویس ۱۶ پارچه ۱٫۳ کیلوگرم است.

در جدول زیر نوع ظروف و اندازه آن‌ها در ست کامل ۱۶ تایی ظروف نگهدارنده غذای برند لیمون نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

نام ظرف تعداد
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱۰٫۵ لیتر با ابعاد ۲۷ * ۲۱ * ۱۸ ۱
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱٫۶ لیتر با ابعاد ۲۳ * ۱۶ * ۷ ۱
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱٫۱ لیتر با ابعاد ۱۸ * ۱۳ * ۹ ۲

 

ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتر با ابعاد ۱۳ * ۱۰ * ۵ ۲
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱۸۰ میلی‌لیتر با ابعاد ۱۱ * ۸ * ۵ ۲

سرویس ظروف نگهدارنده غذا لیمون ۶ پارچه

ست ظروف نگهداری غذا ۶ پارچه برند لیمون ظروف از جنس پلاستیک مقاوم در برابر دمای ۲۰ – تا ۱۲۰ + ساخته شده‌اند به همین دلیل این ظروف برای نگهداری انواع غذاها در فریزر و گرم کردن آن‌ها با مایکروفر مناسب هستند. این ظروف به شکل مکعب مربع طراحی شده اند. بدنه ظروف در سرویس ظروف نگهداری غذا ۶ پارچه برند لیمون از جنس پلاستیک شفاف با درب پلاستیکی رنگی طراحی شده است.

برای درب این ظروف از نوار سیلیکونی استفاده شده است که مانع ورود هوا به داخل ظرف و خراب شدن مواد غذایی داخل آن می‌شود. این ظروف قابلیت نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت را در یخچال و فریزر دارند.

این محصول با قیمت ۹۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. کد این محصول ۷۸۸-۳۶ است و در دو رنگ کالباسی و بادمجانی تولید و به بازار عرضه می شوند.

در جدول زیر نوع ظروف مجموعه ۶ تایی ظروف نگهدارنده غذای برند لیمون به همراه اندازه و تعداد آن‌ها نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره دستگاه آسیاب قهوه نمی دانید!

نام ظرف تعداد
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۳٫۷ لیتر ۱
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۱٫۲ لیتر ۱
ظرف نگهداری غذا با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌لیتر ۱

 

 

سرویس ۶ نفره چای خوری مسافرتی برند لیمون

سرویس چایخوری لیمون

سرویس ۶ نفره مسافرتی برند لیمون برای خانواده‌های با جمعیت زیاد که علاقه‌مند به سفر هستند، انتخاب مناسبی است.

این سرویس شامل یک جعبه از جنس پلاستیک مقاوم در برابر فشار، ضربه و حرارت وسرمای زیاد است. جعبه اصلی دارای یک دستگیره روی درب است که باعث می‌شود به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. برای این سرویس ۶ نفره چایخوری ۶ عدد لیوان بلور دسته دار و ۶ عدد قاشق پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت در نظر گرفته شده است.

قطر لیوان‌ها ۷ سانتی‌تر و ارتفاع آن‌ها ۹ سانتی‌متر است.

سرویس ۶ نفره چایخوری مسافرتی برند لیمون دارای یک جا لیوانی ۶ تایی است که لیوان‌ها به راحتی در آن قرار می‌گیرند. علاوه بر این در این سرویس چایخوری ۶ نفره دو ظرف در دار برای نگهداری قند و شکر و چای در نظر گرفته شده است.

ابعاد هر کدام از این ظروف ۱۱٫۵ * ۱۷٫۵ سانتی متر است. وزن این سرویس در حدود ۲٫۵ کیلوگرم بوده و ابعاد آن ۱۸ * ۲۱ * ۲۶ سانتی‌متر است. ظروف این سرویس در رنگبندی‌های صورتی کالباسی، بادمجانی و سفید تولید می‌شوند. قیمت سرویس مسافرتی چای خوری لیمون ۶ نفره ۱۶۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت خردکن برقی و خردکن دستی

سرویس چایخوری لیمون ۴ نفره مسافرتی

سرویس ۴ نفره چایخوری مسافرتی برند لیمون برای آن دسته از زوج‌های جوان و یا خانواده‌های کم جمعیت که اهل سفر به کوه، جنگل و بیابان هستند گزینه مناسبی است.

این ست مسافرتی چایخوری دارای ۴ عدد لیوان بلور دسته دار با قطر ۷ و ارتفاع ۹ سانتی‌متر است. برای نگه داری این لیوان‌ها در جعبه بزرگتر که به ابعاد ۲۳ * ۱۶ * ۱۱ ساخته شده است متاسفانه جا لیوانی در نظر گرفته نشده است.

ظرف نگهدارنده لیوان‌ها دارای یک دسته روی درب است. وجود این دستگیره باعث شده تا حمل این سرویس با استفاده از این جعبه راحت‌تر انجام شود. در این سرویس یک عدد ظرف در دار برای نگهداری قند و چای در نظر گرفته شده است.

وزن این جعبه به همراه محتویات آن در حدود ۱٫۴ کیلوگرم است. این سرویس در رنگ‌های گل‌بهی، بادمجانی، کالباسی و صورتی پاستیلی تولید می‌شود. قیمت این محصول ۷۵ هزار تومان است.

ست ۴ تایی نگهداری حبوبات ( بانکه حبوبات) سایز شماره ۲ با ظرفیت ۱٫۶ لیتر برند لیمون

ست ۴ تایی نگهدارنده حبوبات یا بانکه حبوبات یکی از بهترین محصولات برند لیمون است که برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک استفاده می‌شود. این سرویس شامل ۴ عدد بانکه با ظرفیت ۱٫۶ لیتر است. بدنه ظروف در این ست از جنس پلاستیک مقاوم به حرارت و فشار ساخته شده است.

بدنه بانکه‌های نگهداری حبوبات برند لیمون رنگی است و برای هر کدام یک پنجره شیشه‌ای شفاف در نظر گرفته شده است. این پنجره باعث می‌شود که کاربر برای مشاهده محتویات ظرف نیازی به باز کردن درب آن نداشته باشد.

درب بانکه‌های ست ۴ تایی ظروف نگهدارنده حبوبات برند لیمون به رنگ نقره‌ای ساخته شده است. تنها ایراد این محصول این است که نمی‌توان آن را داخل ماشین ظرفشویی شست.

ظروف ست ۴ تایی نگهدارنده حبوبات برند لیمون دارای وزن ۱٫۲ کیلوگرم است. قطر هر ظرف ۱۲٫۵ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۹٫۵۰ سانتی‌متر است. این محصول در ۳ رنگ صورتی کالباسی، بادمجانی و سفید تولید می‌شود. کد این محصول ۱۲۵۶ و قیمت این ست ۴ تایی نگهداری حبوبات ۱۷۳ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: فهرستی جامع از لیست قیمت انواع چای‌ساز

 سرویس حبوبات لیمون سایز شماره ۴ ست ۴ تایی

 سرویس حبوبات لیمون

ست ۴ تایی بانکه‌های حبوبات برند لیمون با ظرفیت ۷۵۰ گرم یکی از ست‌های نگهداری حبوبات برند لیمون ست که برای خانواده‌های کم جمعیت با فضای آشپزخانه محدود گزینه مناسبی است. این ست دارای بانکه‌های نگهداری حبوبات است که بدنه آن‌ها از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. روی بدنه این محصول یک پنجره شیشه‌ای برای مشاهده محتویات ظرف در نظر گرفته شده است.

ست ۴ تایی نگهداری حبوبات برند لیمون سایز شماره ۴ در ۳ رنگ سفید، صورتی کالباسی و بادمجانی تولید می‌شود. وزن این محصول در حدود ۰٫۸ کیلوگرم است. ارتفاع بانکه‌ها در این ست در حدود ۱۵٫۵ سانتی‌متر و قطر آن‌ها در حدود ۱۰ سانتی‌متر است. کد این ست ۴ تایی ۱۲۵۸ و قیمت ست ۴ تایی ظروف نگهداری حبوبات ۱۲۶ هزار تومان است.

ست قند و شکر لیمون

ست قند و شکر لیمون

یکی از سرویس‌های تولیدی برند لیمون که کارردهای متنوعی در خانه و حتی فروشگاه‌های مختلف دارد، ست ظروف نگهدارنده قند و شکر برند لیمون است. این سرویس دارای ۲ ظرف استوانه‌ای شکل است که بدنه آن‌ها از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. ظرفیت ظرف قند در این ست ۳٫۵ کیلوگرم و شرفیت ظرف شکر ۳ لیتر است.

روی بدنه این ظروف یک دریچه تعبیه شده است که می‌توان با استفاده از آن محتوای ظرف را مشاهده کرد. این محصول در رنگ‌بندی‌های متنوعی مثل سفید، صورتی و بادمجانی تولید و به بازار عرضه شده است. وزن این محصول ۲ کیلوگرم و کد آن ۱۲۹۰ است.

قیمت ست قند و شکر لیمون را می‌توانید با ۲۴۲ هزار تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: کنسول قاشق چنگال چی بخریم؟

سرویس کفگیر و ملاقه لیمون ۷ پارچه

سرویس کفگیر و ملاقه لیمون

برند لیمون در فهرست محصولات خود ست کفگیر و ملاقه را نیز ارائه کرده است. ست کفگیر و ملاقه ۷ پارچه برند لیمون از مواد پلی‌آمید با گرید غذایی تولید شده است که در مجاورت گرما و حرارت زیاد واکنش نشان نمی‌دهد و استفاده از آن‌ها برای برداشتن مواد غذایی بسیار گرم از نظر بهداشتی مشکلی ندارد.

این ست کفگیر و ملاقه ۷ پارچه برند لیمون شامل ۶ عدد کفگیر و ملاقه با طرح‌های متنوع است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. کفگیر و ملاقه‌های این ست ۶ تایی مقاوم به حرارت زیاد تا دمای ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را با ماشین ظرفشویی بشویید. برای این ست یک پایه فلزی در نظر گرفته شده است که ضد زنگ است و می‌توانید با آب و مواد شوینده آن را بشویید.

وزن این محصول در حدود ۱٫۱ کیلوگرم است و در رنگ‌بندی‌های متنوعی مثل بادمجانی و مشکی، صورتی و مشکی و رنگ‌های ترکیبی دیگر تولید می‌شود. کد این محصول ۱۲۱۶ و قیمت سرویس کفگیر و ملاقه لیمون در بازار ۲۰۷ هزار تومان است.

ست آبکش و لگن لیمون برند لیمون ۶ تایی

آبکش و لگن لیمون

یکی از ست‌های پر کاربرد و البته پر فروش برند لیمون، ست ۶ تکه سبد و لگن این شرکت است. نکته قابل توجه این است که در ساخت این محصول از مواد پلاستیکی قابل انعطاف و بهداشتی استفاده شده است و به همین دلیل مقاومت آن در برابر فشار و وزن زیاد بالا است.

ظروف ست ۶ تکه لگن و سبد برند لیمون را می‌توانید با ماشین ظرفشویی نیز بشورید چون مقاومت آن در برابر حرارت بالا بسیار زیاد است.

این ست شامل ۳ عدد لگن و ۳ عدد آبکش است. که در ۳ سایز متنوع سایز شماره ۱ با ابعاد  ۴۰ * ۳۲ * ۱۴، سایز شماره ۲ با ابعاد ۱۲ * ۲۸ * ۳۳ و سایز شماره ۳ با ابعاد ۳۰ * ۲۴ * ۱۰ تولید شده‌اند.

این محصول دارای رنگ‌بندی متنوعی است و وزن مجموع ظروف در حدود ۱٫۴ کیلوگرم است. کد این ست لگن و سبد ۲۷۸ و قیمت ست آبکش و لگن لیمون ۶ تایی در بازار ۱۳۸ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در خرید تخته گوشت باید بدانیم

ست ۸ تایی آبکش و لگن برند لیمون

آبکش و لگن لیمون

برند لیمون علاوه بر ست ۶ تایی لگن و سبد، در فهرست محصولات خود یک ست ۸ تایی آبکش و لگن را نیز ارائه کرده است. این ست از مواد پلاستیکی بهداشتی و قابل انعطاف تهیه شده است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. طراحی مدرن و منحصر به فرد در کنار رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب از جمله ویژگی‌های خاص این محصول است.

ست ۸ تایی لگن و آبکش برند لیمون دارای ۴ عدد لگن و ۴ عدد آبکش است.

این محصولات در سایزهای شماره ۱ با ابعاد ۴۷ * ۳۸ *  ۱۶ سانتی‌متر، سایز شماره ۲ با ابعاد ۴۰ * ۳۲ * ۱۴ سانتی‌متر، سایز شماره ۳ با ابعاد ۳۳ * ۲۸ * ۱۲ سانتی‌متر و سایز شماره ۴ با ابعاد ۳۰ * ۲۴ * ۱۰ سانتی‌متر تولید شده اند.

کد این محصول ۰۲۶ و رنگ‌بندی آن صورتی و سفید است. وزن این محصول در حدود ۲٫۲ کیلوگرم است و قیمت ست آبکش و لگن لیمون ۸ تایی ۲۱۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ست جارو و خاک انداز دسته بلند برند لیمون

ست جارو و خاک انداز لیمون

ست جارو و خاک انداز دسته بلند برند لیمون از آن دسته محصولاتی است که هم برای استفاده در خانه مناسب است و هم برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف انتخاب خوبی است.

این ست دارای یک جارو و خاک انداز با دسته‌های بلند است. جنس جارو و خاک انداز در این ست از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و فشار است.

دسته این محصول از جنس فلز است و ارتفاع آن در حدود ۹۰ سانتی‌متر است بنابراین افراد قد بلند نیز به راحتی می‌توانند از آن برای تمیز کردن مکان‌های مختلف استفاده کنند.

ظاهر این ست بسیار ساده و در عین حال زیبا طراحی شده است. برای این ست ۳ رنگ متنوع سفید، بادمجانی و صورتی در نظر گرفته شده است. وزن این محصول در حدود ۱ کیلوگرم است و کد آن ۱۱۴۴-۳۷ است.

قیمت ست جارو و خاک اندازه برند لیمون ۱۰۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: سرویس کفگیر ملاقه چی بخریم؟

معرفی محصولات تکی برند لیمون

برند لیمون علاوه بر تولید محصولات به صورت ست و مجموعه‌ای، یکسری از محصولات خود را به صورت تکی عرضه می‌کند. این محصولات شامل انواع رخت‌آویزها، آبمیوه‌گیری دستی، پارچ، ظرف نگهدارنده پودر ماشین رختشویی و از این دست محصولات هستند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از پرکاربردترین محصولات تکی برند لیمون می‌پردازیم.

آبمیوه‌گیری دستی برند لیمون

آبمیوه‌گیری دستی لیمون

یکی از محصولات پرکاربرد و پر فروش برند لیمون، آبمیوه‌گیری دستی این برند است. آبمیوه‌گیری دستی دستگاهی است که برای گرفتن آب حجم کمی از میوه‌ها و انواع مرکبات مناسب است. آبمیوه‌گیری دستی برند لیمون شامل یک پارچ بلور جدا شونده است که به راحتی از قسمت اصلی آبمیوه‌گیری جدا می‌شود. این قابلیت باعث شده تا شستشوی آبمیوه‌گیری بسیار راحت‌تر شود.

سری آبمیوه‌گیری دستی برند لیمون از جنس پلاستیک محکم در برابر فشار است و از مواد کاملا نو و بهداشتی ساخته شده است. این دستگاه به نحوی طراحی شده است که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. وزن این محصول ۰٫۸ کیلوگرم است و در رنگ سفید تولید می‌شود.

ارتفاع آبمیوه‌گیری دستی برند لیمون در حدود ۲۲ سانتی‌متر و قطر آن در حدود ۱۲ سانتی‌متر است. کد این محصول ۷۴۲-۰۱ و قیمت آبمیوه‌گیری لیمون ۵۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که برای خرید چرخ گوشت باید بدانید

سطل پدالی ۳۵ لیتری برند لیمون

سطل پدالی لیمون

سطل پدالی ۳۵ لیتری برند لیمون از مواد درجه یک و کاملا بهداشتی پلاستیکی تهیه شده است. این سطل از دو سطل که یکی برای نگهداری زباله و دیگری به عنوان محافظ سطل زباله است و پدال روی آن قرار گرفته است تشکیل شده است. برای خالی کردن این سطل کافی سطل داخلی را به بیرون کشیده و آن را تمیز کنید.

سطل پدالی ۳۵ لیتری برند لیمون دارای طراحی زیبا و در عین حال کاربردی است و به راحتی می‌توانید در هر مکانی که تمایل داشته باشید قرار دهید.

این سطل مناسب استفاده در آشپزخانه است چون طراحی آن به نحوی انجام شده است که به هیچ عنوان شیرابه زباله‌ها از آن خارج نمی‌شود.

قالب این سطل ۳۵ لیتری برند لیمون به شکل چهارگوش است. این سطل را به راحتی می‌توانید با مواد شوینده بشویید. ابعاد این سطل ۳۹ * ۳۴٫۵ * ۵۱ سانتی متر است و در رنگ بندی‌های متنوعی مثل رنگ بادمجانی و سفید تولید می‌شود.

کد این محصول ۱۸۵۶ و قیمت سطل پدالی لیمون در حدود ۳۴۶ هزار تومان است.

جعبه لوازم خیاطی برند لیمون

جعبه لوازم خیاطی برند لیمون

برند لیمون به فکر تولید جعبه خیاطی برای خانم‌های خانه دار و خیاطان هم بوده است. جعبه خیاطی برند لیمون از مواد قابل انعطاف و درجه ۱ پلاستیکی تهیه شده است که دارای قسمت‌های مختلف و جعبه‌های کوچک‌تر برای قرار دادن نخ، سوزن و سایر لوازم خیاطی است.

ابعاد جعبه خیاطی برند لیمون به نحوی انتخاب شده است که به راحتی بتوانید بدون نگرانی از جاگیر بودن از آن استفاده کنید. این جعبه خیاطی دارای یک دستگیره روی درب است که جابجا کردن آن را بسیار راحت و ساده کرده است.

وزن تقریبی جعبه خیاطی برند لیمون در حدود ۰٫۴ کیلوگرم است و در دو رنگ صورتی کالباسی و بادمجانی تولید می‌شود. عرض این جعبه ۱۴، ارتفاع آن ۱۳ و طول آن در حدود ۲۲ سانتی‌متر است. کد این محصول ۱۲۹-۳۶ است.

قیمت جعبه لوازم خیاطی برند لیمون ۵۴ هزار تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: کاربرد و طرز استفاده از دستگاه فرنچ ‌پرس + قیمت

رخت آویز پشت دری برند لیمون

رخت آویز پشت دری برند لیمون

رخت آویز پشت دری برند لیمون برای استفاده در اتاق خواب‌های کوچک که فضای کافی برای قرار دادن لباس‌ها در کمدهای آن‌ها وجود ندارد مناسب است. این رخت آویز را می‌توانید پشت در ورودی اتاق نصب کنید و لباس‌ها را به آن آویزان کنید. جنس این رخت آویز از مواد پلاستیکی قابل انعطاف است. به همین دلیل به راحتی نمی‌شکند.

وزن رخت آویز پشت دری برند لیمون در حدود ۰٫۴ کیلوگرم است و فقط به رنگ سفید تولید می‌شود. عرض آن ۷۰ سانتی‌متر و مناسب برای قرار گرفتن روی درهایی است که عرض آن‌ها از ۷۰ سانتی‌متر بیشتر است. کد این محصول ۱۴۸ است.

قیمت رخت آویز پشت دری برند لیمون ۸۱ هزار تومان خریداری کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!