تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای استفاده از یخچال ساید اسنوا

چگونه دمای یخچال ساید اسنوا را تنظیم کنیم؟

راهنمای استفاده
تنظیمات دمای یخچال و فریزر معمولا در بیشتر مدل‌های موجود در بازار یکسان بوده و در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند. مهمترین کلیدها در یخچال فریزرهای ساید بای ساید، دو دکمه فریزر و یخچال هستند که در این مطلب به شرحی کوتاه درباره تنظیم دما خواهیم پرداخت.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – تولیدات اسنوا معمولا به همراه یک دفترچه راهنما عرضه می‌شوند. مطالعه این دفترچه راهنما به شما کمک می‌کند تا با نحوه تنظیمات دمای یخچال ساید اسنوا و موارد مهم دیگر در این خصوص آشنا شوید.

آنچه در ادامه این سایت راهنمای خرید لوازم خانگی می‌خوانید:

  • تنظیمات دمای یخچال فریزر ساید اسنوا
  • صفحه نمایشگر یخچال ساید اسنوا
  • دمای مناسب برای یخچال و فریزر
  • تنظیم ساعت

حتما بخوانید: مقایسه یخچال اسنوا و الکترواستیل

تنظیمات دمای یخچال ساید اسنوا

تنظیم دما در یخچال فریزرهای ساید بای ساید اسنوا امر چندان پیچیده و دشواری نبوده و شما به راحتی می‌توانید دمای داخلی یخچال و فریزر را تغییر دهید. به طور کلی بهترین دما برای یخچال بین ۳ تا ۴ درجه و همچنین دمای مناسب برای قسمت فریزر بین ۱۸- و ۱۹- است.

هر زمان که قصد ایجاد تغییر بر روی تنظیمات دمای یخچال ساید اسنوا را داشتید، کافی است گزینه REF را برای مدت زمان ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید. به محض چشمک زدن این گزینه می‌توانید دما را تغییر دهید. پس از چشمک زدن دما باید گزینه TEMP/CLK را فشار داده و دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که در تنظیمات دمای یخچال ساید اسنوا شما توانایی تغییر دما از ۱ تا ۷ درجه سانتی‌گراد در قسمت یخچال را دارید.

تنظیم دمای فریزر ساید اسنوا

برای تنظیم دمای فریزر باید گزینه FRZ را برای مدت زمان ۳ ثانیه فشار دهید. در این قسمت نیز همچون یخچال به هنگام چشمک زدن دما می‌توانید گزینه TEMP/CLK را فشار داده و دمای فریزر را تغییر داده و تنظیم کنید. در قسمت فریزر نیز امکان تنظیم دما بین ۱۵- تا ۲۰- درجه سانتی‌گراد وجود دارد.

حتما بخوانید: یخچال‌های قدیمی و جدید اسنوا را چگونه تنظیم کنیم؟

آیا تنظیم نادرست دمای یخچال و فریزر به دستگاه آسیب وارد می‌کند؟

نکته مهم در ارتباط با پاسخ این سؤال، محافظت از مواد غذایی است. در صورتی که دمای یخچال و فریزر به درستی تنظیم نشده باشد، در طولانی مدت مواد غذایی در معرض فاسد شدن قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که اگر دما بیش از اندازه بالا باشد، امکان خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال وجود دارد. همچنین کاهش غیراستاندارد دما نیز منجر به یخ زدن مواد غذایی می‌شود.

به طور کلی مواد غذایی برای سالم و تازه ماندن درون یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند. به همین جهت عملکرد نادرست دستگاه در اثر تنظیم نامناسب دما، شرایط لازم برای رشد میکروب و باکتری و همچنین فاسد شدن مواد غذایی را فراهم می‌کند. از دیگر آسیب‌هایی که در ارتباط با این موضوع به یخچال و فریزر وارد می‌شود، می‌توانیم به اختلال در کارکرد قطعاتی مانند کندانسور اشاره کنیم.

حتما بخوانید: تعویض فیلتر یخچال را چگونه انجام دهیم؟  

صفحه نمایش یخچال ساید اسنوا

بر روی یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا یک صفحه نمایش تعبیه شده که شما می‌توانید به کمک این نمایشگر تغییرات لازم را بر روی تنظیمات یخچال و فریزر انجام دهید. در ادامه به گزینه‌های موجود بر روی صفحه نمایش اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

  • دکمه FRZ؛ این کلمه به معنای فریزر است که با فشردن آن به مدت سه ثانیه می‌توانید دمای فریزر را تغییر دهید.
  • دکمه REF؛ این گزینه به قسمت یخچال ارتباط داشته و به کمک آن می‌توانید دمای یخچال را کم یا زیاد کنید.
  • POWER؛ این دکمه برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایشگر استفاده می‌شود.
  • دکمه TEMP/CLK؛ با فشردن این گزینه امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر وجود دارد. همچنین با کمک این گزینه ساعت دستگاه نیز قابلیت تنظیم خواهد داشت.
  • دکمه SUP/MUT؛ با استفاده از این گزینه‌ها می‌توانید حالت سرمایش سریع و قطع عملکرد آرام دستگاه را تغییر دهید.
  • ECO/VAC؛ این گزینه نیز به مصرف بهینه یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مربوط می‌شود.

حتما بخوانید:گاز یخچال چیست و چه زمانی باید گاز یخچال شارژ شود؟

چگونه یخچال و فریزر ساید اسنوا را خاموش کنیم؟

برای خاموش کردن قسمت یخچال شما می‌توانید دکمه REF را نگه داشته و با چشمک زدن این گزینه دکمه POWER را فشار دهید. با انجام این مراحل یخچال خاموش شده و عملکرد آن غیرفعال می‌شود. برای قسمت فریزر نیز با نگه داشتن دکمه FRZ این گزینه به صورت چشمک‌زن درآمده و شما می‌توانید با انتخاب دکمه POWER قسمت فریزر را غیرفعال و خاموش کنید. توجه داشته باشید که با خاموش شدن هر کدام از قسمت‌های یخچال و فریزر به صورت جداگانه، عملکرد قسمت دیگر غیرفعال نخواهد شد.

حالت اقتصادی و تعطیلات در یخچال ساید اسنوا به چه معناست؟

همان‌طور که اشاره کردیم بر روی صفحه نمایشگر اسنوا گزینه‌ای با عنوان ECO/VAC وجود دارد. گزینه ECO به معنای مصرف اقتصادی بوده و با فعال شدن آن دمای یخچال بر روی عدد ۵ و فریزر نیز با دمای ۱۸- تنظیم خواهد شد. با یک بار فشردن این دکمه، حالت اقتصادی فعال شده و اگر مجدد این دکمه را فشار دهیم، نمایشگر بر روی حالت تعطیلات VAC فعال می‌شود.

حتما بخوانید: مراقبت از یخچال و فریزر با چند روش ساده  

تنظیمات درجه یخچال ساید اسنوا

همان‌طور که در این مطلب ذکر کردیم بر روی صفحه نمایشگر یخچال ساید اسنوا گزینه‌ای با عنوان SUP/MUT وجود دارد. با فشار دادن دکمه مربوط به یخچال نمایشگر به حالت چشمک زدن تغییر کرده و در این زمان شما باید دکمه SUP/MUT را فشار دهید. در این هنگام حالت SUPER REF فعال شده و دمای یخچال به ۲ درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند. به منظور غیرفعال کردن این حالت نیز باید دکمه ECO/VAC را فشار دهید.

حالت سرمایش سریع به شکل انجماد سریع در قسمت فریزر نیز وجود دارد. با فشار دادن دکمه فریزر، این گزینه به صورت چشمک‌زن درآمده و شما باید دکمه SUP/MUT را فشار دهید. به این ترتیب حالت سوپر فریزر یا انجماد سریع فعال خواهد شد.

حتما بخوانید: چقدر بعد از جابجایی یخچال را روشن کنیم؟  

بهترین دما در تنظیمات یخچال ساید اسنوا

در این مطلب به نحوه تنظیم دمای یخچال و فریزر اسنوا اشاره کردیم. بهترین دمای یخچال در فصل زمستان بهتر است بر روی ۵ درجه سانتی‌گراد قرار گیرد. همچنین بهترین دما در فصل تابستان برای یخچال نیز ۴ درجه سانتی‌گراد است. همچنین شما می‌توانید در روزهای گرم تابستان دمای فریزر را بر روی ۲۰- و در روزهای سرد بر روی ۱۸- تنظیم کنید.

تنظیم ساعت در یخچال ساید اسنوا

برای تنظیم ساعت بر روی صفحه نمایشگر یخچال ساید اسنوا، باید دکمه TEMP/CLK را فشار دهید. با فشردن این دکمه، گزینه ساعت به صورت چشمک‌زن درآمده و به کمک دکمه‌های فریزر و یخچال (FRZ/REF) می‌توانید ساعت و دقیقه را تغییر داده و تنظیم کنید. پس از پنج ثانیه، ساعت تنظیم‌شده، ثابت مانده و ذخیره می‌شود.

حتما بخوانید: ساده ترین روش‌های از بین بردن بوی بد یخچال  

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.9 / 5. تعداد آرا: 8

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!