تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی

کم مصرف ترین یخچال ایرانی کدام است؟

راهنمای خرید
در گذشته بیشتر یخچال‌های ایرانی به موتوری معمولی مجهز بودند. با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت تولید لوازم خانگی، تولیدکنندگان ایرانی خود را با تکنولوژی روز دنیا به‌روزرسانی کرده و محصولاتی با امکاناتی متفاوت و جدید روانه بازار کردند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – با توجه به اوضاع تحریم و مشکلات اقتصادی، خرید کم مصرف ترین یخچال ایرانی نسبت به تولیدات خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده‌اند. با این حال بین این برندها، بعضی از محصولات کیفیت، اعتبار و فروش بیشتری داشته‌اند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • رده‌بندی یخچال‌های ایرانی
  • معرفی کم مصرف ترین یخچال ایرانی
  • قیمت یخچال و فریزرهای ایرانی

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

رده بندی یخچالهای ایرانی

همه ما با برندها و تولیدکنندگان ایرانی و محصولات موجود در بازار آشنایی داریم. در این مطلب قصد داریم اشاره کوتاهی به رده‌بندی یخچال‌های ایرانی از نظر کیفیت و قیمت داشته باشیم. با ما همراه باشید. ابتدا با یکی از برندهای شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر شروع می‌کنیم.

برند امرسان

همه ما نام امرسان را از زمان کودکی خود به یاد داریم که در رده بندی یخچالهای ایرانی قرار دارد. این برند یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان یخچال‌های ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ شروع کرد.

اگر به دنبال خرید یخچال کم‌مصرف ایرانی هستید، از انتخاب برند امرسان پشیمان نخواهید شد. به این دلیل که امرسان به عنوان تولیدکننده کم‌مصرف‌ترین یخچال ایرانی شناخته شده است.

همچنین دیگر ویژگی مهم این برند، قیمت‌های معقول و مقرون‌به‌صرفه تولیدات آن است. در سال‌های اخیر امرسان با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات خود، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

حتما بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

 

برند جی پلاس

جی پلاس در زمینه تولید یخچال و فریزر نیز فعالیت چشمگیری داشته است. همچنین دیگر تولیدات این برند در دسته‌بندی لوازم صوتی و تصویری نیز نیاز بازار را به شکل قابل توجهی تأمین کرده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های جی پلاس، کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات است.

برند الکترواستیل

بعضی از برندهای ایرانی از ابتدای فعالیت خود بودجه مالی بازار را در نظر می‌گیرند. به این جهت که درصد زیادی از جمعیت مصرف‌کننده ایرانی، توانایی صرف هزینه زیاد برای خرید لوازم خانگی ضروری را ندارند.

برند الکترواستیل از ابتدای فعالیت خود تا به امروز این اصل را حفظ کرده و می‌توان مهمترین شاخصه این برند را قیمت مناسب محصولات آن دانست.

تولیدات الکترواستیل در رده‌بندی از نظر کیفیت در سطح متوسط یا همان میان رده قرار می‌گیرند. بر اساس این رتبه‌بندی و به نسبت قیمت محصولات، برند الکترواستیل در جایگاه خوبی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

برند برتینو

برتینو یکی دیگر از برندهای ایرانی شناخته شده و باکیفیت در کشور است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را شروع کرد. اولین تولیدات این برند که از سال اول تولید روانه بازار شدند، یخچال و فریزر و اجاق گاز بودند. برتینو در طول فعالیت خود تلاش کرد تا با خرید قطعات خارجی محصولاتی باکیفیت در داخل کشور مونتاژ کند.

این برند تا به امروز توانسته به هدف و تعهد خود به مشتری پایبند بماند. انواع یخچال فریزرهای برتینو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید به عنوان محصولی عمری از تولیدات این برند استفاده کنید.

برند دیپوینت

دیپوینت برندی قدیمی است که در رده بندی یخچالهای ایرانی قرار دارد و پیشتر با نام تجاری گلسان فعالیت می‌کرد. با گذشت زمان نام این شرکت به دیپوینت تغییر کرده و همراه با این تغییر نام، تولیدات آن نیز به رتبه بالایی از نظر کیفیت رسیدند.

در حال حاضر این برند تلاش می‌کند تا محصولات خود را مطابق با فناوری و استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید کند. در واقع این ویژگی دلیل اصلی محبوبیت و فروش محصولات دیپوینت محسوب می‌شود.

برند اسنوا

برند اسنوا  هم در ردیف رده بندی یخچالهای ایرانی قرار میگیرد که کار رسمی خود را از سال ۱۳۸۴ شروع کرد. حیطه فعالیت این برند تنها به تولید یخچال و فریزر منتهی نمی‌شود. در حال حاضر اسنوا در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند لوازم صوتی و تصویری نیز به فعالیت مشغول است.

محصولات این برند در زمینه تولید یخچال ایرانی به شکل یخچال فریزر ساید بای ساید، دوقلو، درب از بالا و پایین و… روانه بازار می‌شوند.

 

حتما بخوانید: کدام یخچال فریزر ایرانی بهتر است؟ + قیمت

کم مصرف ترین یخچال ایرانی

همان‌طور که اشاره کردیم امرسان در تولید کم‌مصرف‌ترین یخچال ایرانی بر دیگر برندها پیشی گرفته است. در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات این برند که به عنوان یخچال کم‌مصرف ایرانی شناخته می‌شوند، می‌پردازیم. پیش از این لازم است به یخچال دیسکاور از برند دیپوینت نیز اشاره داشته باشیم.

این محصول در سال ۱۳۹۸ روانه بازار شد و توانست نظر خریدارانی که به دنبال یخچالی کم‌مصرف بودند را جلب کند. توجه داشته باشید که بیشتر برندهای ایرانی تولیداتی را تحت عنوان یخچال کم‌مصرف ایرانی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده‌اند.

یخچال و فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

این محصول هم به عنوان یکی از کم مصرف ترین یخچال ایرانی در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. ویژگی بارز این محصول صفحه نمایش تعبیه شده بر روی درب یخچال است که با ضربه وارد کردن به آن تمامی مواد خوراکی داخل یخچال به شما نمایش داده می‌شود.

این یخچال کم‌مصرف ایرانی به صورت نوفراست طراحی شده و دیگر شما نگرانی بابت برفک زدن فریزر نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به بوگیر اتوماتیک و فن داینامیک آن اشاره کنیم. همچنین یخساز این دستگاه نیز به صورت نیمه اتوماتیک کار می‌کند.

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۱۷،۸۶۰،۰۰۰ تا ۱۸،۹۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو

یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس

این محصول به عموان یکی از کم مصرف ترین یخچال ایرانی با کارکردی عالی در سه رنگ سفید، استیل و نقره‌ای تولید شده است. از ویژگی‌های مهم این یخچال باید به سیستم انجماد و خنک‌کنندگی سریع، سیستم کنترل دیجیتال دما به صورت هوشمند، گردش هوای اجباری و… اشاره کنیم.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲۷،۹۰۰،۰۰۰ تا ۲۹،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-M

این محصول از برند امرسان که به عنوان تولیدکننده کم مصرف ترین یخچال ایرانی شناخته شده است، در سه رنگ سفید، طوسی و خاکستری تولید می‌شود. این یخچال فریزر قدرت انجماد سریعی داشته و شما در کمترین زمان شاهد فریز شدن مواد غذایی خواهید بود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به سیستم گردش هوای چندگانه، عیب‌یاب هوشمند، سیستم خنک‌کننده کمپرسور و… اشاره کرد.

همچنین شما می‌توانید با قرار دادن دستگاه بر روی حالت تعطیلات، از محصول به صورت اقتصادی بهترین استفاده را داشته باشید. این یخچال فریزر به یک کنترل پنل LED نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این محصول بین ۱۰،۷۷۵،۰۰۰ تا ۱۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: ارزان‌ترین یخچال چهار درب در بازار کدام است؟

یخچال و فریزر امرسان مدل TFN18D

اگر به دنبال یخچال فریزری ساده با ظرفیتی بالا هستید، به نظر می‌رسد امرسان مدل TFN18D گزینه مناسبی خواهد بود. در حال حاضر این محصول به واسطه گنجایش خوبی که دارد، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این محصول در سه رنگ سفید، نقره‌ای و طوسی طراحی و تولید شده است.

این یخچال کم‌مصرف ایرانی حدود ۳۸۰ لیتر ظرفیت داشته و بیشترین گنجایش آن برابر با ۲۷۰ لیتر به قسمت یخچال اختصاص دارد. از مهمترین ویژگی‌های کم‌مصرف‌ترین یخچال ایرانی باید به سیستم گردش هوای مطلوب، کنترل پنل دیجیتالی، سیستم عیب‌یاب هوشمند و انجماد سریع اشاره کرد.

قیمت این محصول از ۹،۲۰۳،۰۰۰ تا ۹،۵۸۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال و فریزر جی پلاس مدل K311S

این محصول در گروه محصولات میان رده قرار داشته و تا ۳۱۵ لیتر ظرفیت دارد. این یخچال از برند جی پلاس به سیستم گردش هوای چندگانه مجهز شده و همچنین برای تازه ماندن مواد غذایی نیز به محفظه Fresh Box مجهز شده است.

قیمت محصول به عنوان یکی از کم مصرف ترین یخچال ایرانی از ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: بهترین موتور یخچال کدام برند است؟

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

این محصول در دو رنگ سفید و تیتانیوم به بازار عرضه شده است. به واسطه کمپرسور موجود در دستگاه به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. همچنین این محصول به سیستم انجماد سریع مجهز شده است.

در حال حاضر این محصول از برند اسنوا با قیمتی متغیر از ۱۰،۹۸۰،۰۰۰ تا ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کم مصرف ترین یخچال ایرانی دوو مدل D4BF-1077

این محصول از برند دوو از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و توانسته رضایت درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این یخچال به شکلی طراحی شده که شما می‌توانید کارکرد و بازده آن در زمان سفر را مدیریت و کنترل کنید. از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید این محصول می‌توانیم به سیستم انجماد سریع، کنترل هوشمند و گردش هوای چندگانه اشاره کنیم.

قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود ۱۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27

این محصول به عنوان یکی از کم مصرف ترین یخچال ایرانی از برند الکترواستیل نیز مانند دیگر تولیدات معرفی شده به سیستم نوفراست مجهز شده است.

محصولات الکترواستیل از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و به نسبت این کیفیت قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند. این محصول دارای آبسردکن بوده و به گردش هوای چندگانه مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به صفحه نمایشگر لمسی، سیستم انجماد سریع، فیلتر ضد باکتری و… اشاره کرد.

قیمت این یخچال از برند الکترواستیل از ۱۰،۱۰۰،۰۰۰ تا ۱۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

یخچال کم‌مصرف کوچک

بهترین وسیله برای نگهداری مواد غذایی در فضاهای محدود، یخچال کم‌مصرف کوچک است. این محصولات برخلاف اندازه استاندارد یخچال‌های دیگر، ابعاد کوچکی داشته و فضای کمتری اشغال می‌کنند.

یکی از این تولیدات باکیفیت و پرفروش، یخچال کم‌مصرف کوچک ایستکول مدل TM-835 است. این محصول ۸۰ لیتر ظرفیت داشته و از وزن بسیار کمی برابر با ۲۲ کیلوگرم برخوردار است که جابجایی آن را آسان کرده است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۳،۳۰۰،۰۰۰ تا ۳،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هنگام خرید یخچال کم‌مصرف ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین نکته برای خرید کم مصرف ترین یخچال ایرانی این است که باید به میزان مصرف انرژی دستگاه نگاه کنید. به همین جهت ابتدا باید به ظرفیت و میزان مصرف انرژی محصول توجه کرده و سپس گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

قدم بعدی به نیاز شما برای نگهداری مواد غذایی در دو قسمت یخچال و فریزر مربوط می‌شود. محصولاتی که از گنجایش کمتری برخوردار باشند، قطعا جوابگوی نیاز افرادی که مواد غذایی زیادی درون یخچال نگه می‌دارند، نخواهد بود.

در آخر نیز توصیه می‌کنیم محصولاتی را انتخاب کنید که به کمپرسور خطی مجهز شده‌اند. البته بیشتر یخچال‌های ایرانی جدید به این تکنولوژی مجهز شده و نیاز مخاطبان خود را برطرف کرده‌اند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!